WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 10:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 12 13 14 15 16 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 06 2014, 15:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Negali būti skirtumų pagal variklio markę? Pvz, gal žiūri A8A variklio žiedus, o pas tave ar ne naujesnis AJZ? Arba gal žiūri neturbinio motoro arba XUD9 žiedus? Arba arba arba.... :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 06 2014, 23:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Visuose manualuose rodo tokius pačius kitokius, nei mano :?

O šiaip, žiedai patikrinti, telpa į normas.
Surinktas iki pirmo remonto nušlifuotas alkūninis su remontiniais pagrindiniais ir švaistiklių įdėklais. Veleno išilginis laisvumas 0,10 mm (norma 0,07-0,32 mm).
Nuvalyti, išvalytais grioveliais stūmokliai sudėti į vietą. Blokas po truputį įgauna vaizdą.
Kažin kaip turi būti sudėti alkūninio salnikai? Lygiai su bloko paviršiumi ar sugrūsti iki galo?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 07 2014, 00:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Jaigu sudesi lygiai-Islips lauk is bloko pakvepuot grynu oru. Jaigu sugsi kiek lenda-galai zino i ka atsirems. Ten idomu jy kalt. Konkreciai sneku apie smagracio puses. O skyvo tai lygiai kaliau ir sukasi po siai dienai.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 07 2014, 00:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Tai kiek reikia smagračio pusėje sukišti? Haynes rašo pamatuoti kiek buvo ir sukišti tiek pat (wtf?). Kiti manualai man aiškiai neatsako į šį klausimą.

Stūmokliai išlenda 0,68..0,77 mm. Leidžiamas skirtumas iki 0,12 mm. Reiktų dėti antrą tarpinę, bet bus trečia, storiausia. Dėl to turėtų būti ruputi mažesnė kompresija, bet gerokai mažesnis didžiausias cilindro slėgis, galima bus kiek daugiau pūstelėti oro į variklį. Bus komentarų?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 07 2014, 00:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Smagracio kalu beveik 2mm gilyn. Tai yra kol perlipa alkuniako konusiuka. Matosi toks kampas nusvelnintas. Kiek dejau tiek vaziuoja tfu tfu tfu.
didesne tarpine-mazesnis suspaudimo laipsnis=turbo tuning. Galesi wastegate'o kojale isvis nuimt. Svarbu kad jo membrana kiaura nebutu... ir kuro varsta biski atsuk iskart :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 07 2014, 05:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Dėl smagračio galo Dominykas teisingai parašė. Jis su juo turi daugiau patirties, bet aš taip pat kalu iki kol pasibaigia tas užvedimo konusiukas. Jei nori, kad būtų pirmąkart darant garantuočiau, įmanoma nupirkti remontinį riebokšlį, kuris yra 10mm pločio (originalas 7mm). Tada lūpa gula visai ant kitos vietos, negu prieš tai buvo. Ten, kur nėra išdrožtas griovelis, tai ir stipriau, ir ilgiau laiko.

O dirželio pusės daryk taip:
Išimk abi šponkes, mauk riebokšlį ir mauk apverstą alkūninio dantytą škyvuką (pagrindinio diržo). Su tuo škyvuku labai gražiai susikals riebokšlis. Ne tik iki tinkamo gylio (atsirems dantukai į galinę plokštelę), bet ir labai lygiai. Tada sudedi atgal šponkes ir darbas baigtas. Visiems taip darau, nuo seniausių XU ir XUD, iki naujų EW ir DW, tik benzams, o naujesniems ir dyzeliams reikia jau paimti seną XUD škyvuką :)
Kai prisimenu, kaip vargdavau su tuo riebokšliu, kol šito metodo nesugalvojau. Ypač kai variklis mašinoj, ir dar kokioj mažesnėj, kur vos ranką užkišt telpa, o dar reikia riebokšlį tiesiai sukalt... :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 11 2014, 20:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ačiū už patarimus.

Kas čia ne taip?
Paveikslėlis

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 11 2014, 21:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Benzo/dyzelio skydeliai? Rida kaskaip labai itartinai 400k?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 11 2014, 21:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Viskas čia yra taip, kaip savininkas norėjo padaryti.
Kuris skydelis yra kuris, pasakyti negaliu, nes korpusai ir kai kurie prietaisai vienodi, o paskui jau komplektacijos reikalas.
Galiu pasakyti, kad dyzelių su tepalo temperatūra, tepalo slėgiu ir aušalo slėgiu nebuvo.

Jei paprastai, tai paprasčiausiai, kad sudėjai į GTI skydelį dyzelio tachometrą, arba atvirkščiai - į dyzelio skydelį sudėjai GTI komplektaciją.

Kiek pamenu, pas dyzelį dar yra papildoma dėžutė ant skydelio, kuri skaičiuoja pakaitinimo lemputės degimo intervalą, nes relė užgesta gerokai vėliau už lemputę.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 11 2014, 22:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Dėžutė ant kupros yra tepalo matavimui. Ji bei nedidelė keičiama dalis takelių po ja yra vienintelis skirtumas tarp GTi ir TZD skydeli nugarų ir ją reikia keisti kartu su tepalo rodykle. Pakaitinimo žvakių indikaciją valdo pati relė.
Nuotraukoje viršuje yra TZD spidometras ir tachometras su GTi indikatoriais, o apačioje GTi su TZD indikatoriais, kad šie nesimėtytų. Kuris kuris matosi iš tachometro skalės.
Rida tokia, kokia turi būti. Jokios apgaulės...

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 28 2014, 20:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Pilnai surinkta motoro apačia, prisuktas karteris, į tam skirtą vietą karteryje įsuktas tepalo temperatūros jutiklis.
Pamatavau kito AJZ motoro galinio salniko vietą: 2 mm žemiau bloko krašto, kaip ir sakė Dominykas.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 28 2014, 21:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Karterį nuo benzo uždėjai? Ar buvo ir dyzelinių karterių su temperatūros jutikliais? Būtų įdomu pamatyt, kaip atrodo, ypač jei skardinis :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 28 2014, 21:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Karteris originalus aliuminis koks ir buvo ant AJZ. Ant kito turimo AJZ toks pats. Tiesiog jame virš išleidimo varžto yra dar vienas toks pats varžtas. Vietoje jo ir sukasi temperatūros jutiklis. Įmesiu foto kurią dieną kaip tai atrodo.

1.9GTi aliuminis karteris senas: plonesnis su tokia stora rastafke ir jame nėra kur sukti jutiklio, todėl šis stovėjo tiesiog ant bloko šono, tepalo galerijoje.

Kažin kaip įvertinti esamo sankabos komplekto tinkamumą tęsti tarnybą?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 00:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Guolį bet kuriuo atveju siūlau naują: http://narvija.lt/index.php/lt/prekes/p ... s-vkc-2216
Arba pas kitus prekeivius, kartais būna ir pigiau. Aš mokėjau 22Lt, bet tuomet čia Narvijoj buvo 26Lt.

Diskatorius - jeigu niekas nekliba ir plunksose guolis dar neįgraužęs duobės gilesnės, kaip koks trečdalis plunksnos storio - laikys. Asmeniškai esu dėjęs ir važiavęs diskatorių, kuriam įgraužta buvo tiek, kad likęs ties guolio lietimosi vieta gal tik trečdalis. Veikė ir važiavo, o dėjau žinodamas, kad ilgiau 20kkm mašina nenuvažiuos. Na ir aišku, kad diskatoriaus kontaktinis metalas, ar kaip ten jį pavadint, realiai pats diskas, nebūtų su duobėm, giliom įražom, baisiai perkaitintas (jei truputį spalvotas, bet tiesus, tai nieko - taip būna daugumoj ilgai naudotų ir bent kelis kartus geriau pakaitintų sankabų, bet tas nieko blogo).

Diskas - nekliba (ranka suktis kažkiek gali, netgi būti šiek tiek laisvokos, bet ranka purtant diską, kad nebarškėtų) spyruoklės, nėra labai išdilusi ir labai klibant (jeigu yra) centrinė plastikinė įvorė, ir disko storis atitinka norminį. Koks jis - nežinau. Nežinau net ir naujo disko storio, bet kaikuriems kartais būna parašytas internetiniuose gamintojų kataloguose, pvz Valeo, Luk ar Sachs.
Iš praktikos, realiai, jei jau nebesimato ferido griovelių - jam jau viskas, o jei pradėtos valgyti kniedės - visiškai viskas. Tokiu atveju, jei bendra spyruoklių ir kitų vietų būklė dar nebloga- galima perkniedyti tik frikcinę medžiagą. Daro nedaug kas, bet tokių meistrų dar tikrai galima surasti. Kiek žinau, gali tokią paslaugą pasiūlyti kokonas per kažkokius pažįstamus ar giminaičius - galima jo paklausti.

Iš praktikos tiek, o realiai pažiūrėjus daugmaž viskas matosi.

BX TD sankabos nei labai pigios, nei labai lengvai gaunamos, todėl galima ir pažaist, vertinant, kad pakeist nėra sunku :)


O karteris, vadinas, kondicionierinis :) Paprastuose būna tik skardiniai karteriai su vienu varžtu karterio apačioj.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Gru 29 2014, 00:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ačiū už atsakymą apie sankabas.
Su karteriais tai painiavia kataloge. Mano konkrečiai yra lyg ir 0301 H1.
Beje, žiūrint į katalogą, lyg ir buvo skardinių su vieta termometrui, pvz. 0301 F3. Apžiūrėk savo karterius, gal rasi šone dar vieną kamštį :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 12 13 14 15 16 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007