Guolį bet kuriuo atveju siūlau naują:
http://narvija.lt/index.php/lt/prekes/p ... s-vkc-2216Arba pas kitus prekeivius, kartais būna ir pigiau. Aš mokėjau 22Lt, bet tuomet čia Narvijoj buvo 26Lt.
Diskatorius - jeigu niekas nekliba ir plunksose guolis dar neįgraužęs duobės gilesnės, kaip koks trečdalis plunksnos storio - laikys. Asmeniškai esu dėjęs ir važiavęs diskatorių, kuriam įgraužta buvo tiek, kad likęs ties guolio lietimosi vieta gal tik trečdalis. Veikė ir važiavo, o dėjau žinodamas, kad ilgiau 20kkm mašina nenuvažiuos. Na ir aišku, kad diskatoriaus kontaktinis metalas, ar kaip ten jį pavadint, realiai pats diskas, nebūtų su duobėm, giliom įražom, baisiai perkaitintas (jei truputį spalvotas, bet tiesus, tai nieko - taip būna daugumoj ilgai naudotų ir bent kelis kartus geriau pakaitintų sankabų, bet tas nieko blogo).
Diskas - nekliba (ranka suktis kažkiek gali, netgi būti šiek tiek laisvokos, bet ranka purtant diską, kad nebarškėtų) spyruoklės, nėra labai išdilusi ir labai klibant (jeigu yra) centrinė plastikinė įvorė, ir disko storis atitinka norminį. Koks jis - nežinau. Nežinau net ir naujo disko storio, bet kaikuriems kartais būna parašytas internetiniuose gamintojų kataloguose, pvz Valeo, Luk ar Sachs.
Iš praktikos, realiai, jei jau nebesimato ferido griovelių - jam jau viskas, o jei pradėtos valgyti kniedės - visiškai viskas. Tokiu atveju, jei bendra spyruoklių ir kitų vietų būklė dar nebloga- galima perkniedyti tik frikcinę medžiagą. Daro nedaug kas, bet tokių meistrų dar tikrai galima surasti. Kiek žinau, gali tokią paslaugą pasiūlyti kokonas per kažkokius pažįstamus ar giminaičius - galima jo paklausti.
Iš praktikos tiek, o realiai pažiūrėjus daugmaž viskas matosi.
BX TD sankabos nei labai pigios, nei labai lengvai gaunamos, todėl galima ir pažaist, vertinant, kad pakeist nėra sunku

O karteris, vadinas, kondicionierinis

Paprastuose būna tik skardiniai karteriai su vienu varžtu karterio apačioj.