Na su laikų tikslumu gal ne visai taip, bet esmė perteikta neblogai. Žodžiu įkrito ir ant pagalvių užsimovė, sankaba su dėže irgi užsimovė, periferija pradėta sujunginėti
Sakiau, kad pas mane visada viskas tinka. Na, šiuo atveju ne viskas, bet palyginus kiek viskas tinka ir kiek galėtų netikti, tai čia pasaka.
Tikėjaus, kad dėl padidėjusio tepalo filtro išnešimo (turbininis su tepalo aušintuvu) gali filtras remtis į radiatorių, bet lieka dar apie 3-4cm, gal net keičiant tepalą filtras nusiims be variklio pavertimo

Su elektra viskas paprasta, nes jungias viskas tip top, tik pamažinant veikiančių daviklių kiekį, tokių kaip tepalo lygio matuoklė, apsukų daviklis ir vietoj dviejų temperatūrinių lempučių - liks viena raudona, bet užtai uždėjau neoriginalų, jau šitame C15 buvusį variklio galvos paviršiaus temperatūros daviklį, kuris veikia gan tiksliai, tai bus net geriau už lemputes.
Aušinimas - reiks išspręst užduotį pajungt tepalo aušintuvą prie apatinės radiatoriaus žarnos. Arba dursim, arba panaudosiu turimą BX žarną su atsišakojimu viduryje (kam jis tiksliai, nežinau, gavau dovanų tą žarną, berods nuo BX 16). Ir užduotį pajungt pečiuko apatinę žarną, kuri pas BX ir C15 jungias į tą patį galinį bloką prie siurblio, bet į skirtingas jungtis, kurios šalia viena kitos, bet kitu kampu, nes pas BX variklį ten gražiai prijungt trukdo turbinos tepalo vamzdeliai, o pas C15 tiesiausiu įmanomu keliu. Reiks tik truputį paburt suduriant žarnas vamzdeliu. Visa kita be problemų.
Įsiurbimas - sujungt bačkinį oro filtrą su įsiurbimo jungtimi prie turbo žarnyno. Į tą šlangą kažkur tarpe pajungt alsuoklį ir vakuumo siurblio oro paėmimą. Šlangų yra, kažką subursim greito ir paprasto. Interkūleris telpa pasakiškai. Iki kapoto dar tiek vietos, kad tilps ne tik guma, bet gal ir vėliau bus galima BX ar ZX kapoto kailį su ortakiu uždėt. Kolkas, žiemą, apsieisim.
Pusašiai liko nežiūrėti, bet susimaus, kur dings, juk variklių ir dėžių blokai identiški.
Pavarų traukutės tinka ir pavaros jungiasi super gerai ir lengvai net ir kolkas be tepalo.
Vienintelė rimtesnė bėdelė - išmetimas. Turbo alkūnė per ilga ir netinkamu kampu, nes turėtų būti vos ne tiesiai žemyn, o yra gerokai horizontali, tad jau pati alkūnė truputį remiasi į ugniasienės kailį. Alkūnę nusukau (stebėtinai lengvai atsisuko visi keturi varžtai) ir bandysim papjaustyt ir surast, kas suvirins taip, kaip reikia, nes kuvaldometrint ugniasienės visai nenoriu.
GAL ŽINOT, KUR KAUNE GREITAI, PIGIAI IR KOKYBIŠKAI SUVIRINTŲ ŠPIŽIŲ (KETŲ)? Nors gal ten ir plienas, nežinau, bet žodžiu tą Turbinos karštos pusės medžiagą.
Pradžioj, kaip ir Dominykas sako, buvo rimtai rimto galvos skausmo, nes užmovus variklį ant didžiosios pagalvės ir padėjus karterį ant kaladės - nu nė per kur netelpa, jau į ugniasienę remias, o dar reikia stumt gal 10cm. Bet pastebėjom, kad apatinė balansinė pagalvė visiškai kreivai šone. Tai įsidrąsinęs įsikabinau ir suverčiau motorą atgal - žiū ne tik apatinė pagalvė į žuvies formos kronšteiną įkrito, bet pažaidęs ir varžtą perkišau. O varikliui susivertus, ta turbo alkūnė nukeliavo stipriai žemyn, kur jau ir vietos daug maloniau, bet dar ne tobulai.
Padarysim
