tadas1991 rašė:
Gal ir xenonai nuo tų pačių daviklių duomenų dirba, bet pas konkretų pežių xenonų tikrai nėra, tad ir reguliatoriai tik paprasti su 0,1,2,3 padėtimis. Užtai yra AMVAR sistema, t.y. visi keturi elektriškai valdomi reguliuojamo kietumo amortizatoriai. Dirba panašiai, kaip hidroaktyvas, tik be hidropneumatikos. Reguliuoti ten nereikia, tik sužiūrėti, ar visi keturi davikliai savo vietose ir teisingai pasukti. Jei taip, imam matavimo įrangą ir matuojamės nustatytuose taškuose aukščius nuo žemės (lygaus paviršiaus) ir juos suvedam kompu kur reikia. Programa pagal tai išsiskaičiuoja kažkokį skaičių, kurį sau užsideda, kaip nulinį aukštį. Ir kai ratas tame aukštyje ir nėra didelių aksceleracijų, stabdymų, vairo sukimų, jis turi būti minkštas, daug minkštesnis už Folgą.
Va va itariu ir pas 407 tos sistemos buna. Ir koks esminis skirtumas lyginant su hidraaktyvu? Geriau, blogiau, taip pat? Cia apie komforta kalbant. Ten itariu tik pakelt ir nuleiat auto neiaeina, o kietumas reguliuojasi kaip pas hidraaktyva normalioje padetyje esant.
Ir dar klausimas, biski skaitinejau apie tuos aukscius, o reikia matuoti nuo zemes ar nuo centrines rato asies? Nes matuojant nuo zemes ir esant skirtingoms padangoms gausim skirtingus rezultatus

aj beja iki ko matuoji? Iki arkos krasto?

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)