dvarson rašė:
įdomu, sunkvežimis C23 4x4 tik modeliukas, ar buvo ir realus
situacija su tais

sunkvežimiais yra
sudėtinga. jei apie

lengvuosius yra nemažai medžiagos Inete, tai apie sunkvežimius/ autobusus tenka rankiot po kruopelę. realiai pirmas

4x4 sunkvežimis buvo 1956 Type 46 CDU (5t krūvio, 95 AG zyzeliukas). Kiek vėliau buvo išleistas Type 46 DP UADI (5,5t, su patobulintu motoru ir 5 pavarų dėže, kėbulas nuo 1953 Type 55). tai vat, išleidus Type 55, jo kabina buvo pritaikyta Type 23, kuris buvo gaminamas nuo 1934 su apsuktu TA motoru. Ir čia prasideda cirkas, nes buvo išleistos Type 23 partijos tiek su patrumpintu variklio gaubtu, tiek su normalaus ilgio (nuo Type 55). gaunasi pilnas jovalas, nes pagal kabiną kai kada atskirti Type 23, Type 55 ir Type 46 beveik neįmanoma... skiriasi tik kėbulai, ir tai, jei krovininiai. O kai jų bazėje buvo gaminami spec paskirties awto, tai visiškai šakės... šeip vienareikšmiškai aišku viena - Type 46 buvo tik 4x4. Type 55 panašu tik 2x4. Dėl Type 23 4x4 modeliuko... Inete jis pažymėtas kaip Type 23 ir taip aš jį įdėjau į GRUMLT, nors man asmeniškai labiau tikėtinas Type 46 su patrumpintu variklio gaubtu variantas... tik va nesu radęs info, ar tokie buvo gaminami...
komplikuoja ir tai, kad Type 23 gali būtyi vadinamas tai Type 23, tai T.23, tai U.23, tai P.23... ir niekur nėra paaiškinta, ką reiškia tos raidės..
tai va, kokie tyrimai kai kada atliekami, kad sužinot

-teisybę... nors atvirai - tai man įdomiau, nei kiek sferų turi Activa
