WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 23:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 49 50 51 52 53 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 16 2016, 17:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Čia tas klientas, kurio meistras trinkeles Vokietijoj kloja, paskui pas mane atvažiavo. Tai kai darbas buvo padarytas, tai jis pats sau nuolaidą prisitaikė :D Paskui dar jam generatorius sugedo, tai apkaltino, kad tai dėl to, kad pūtiką jam suremontavau, nors užvažiavus per generatorių plaktuku, pradėjo ir kraut, ir pūtikas vėl pūst... Tingėjau ten jau aiškintis, tai tiesiog dar vienas žmogus į sąrašą, kurie nebebus priimami.

Bet kaip jis nustebs :shock: ,kai tu jo nebeimsi :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 17 2016, 12:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Manau, kad turėtų ir pats nebevažiuoti. Turėtų vis dar pykti, nes aš gi remontuodamas ventiliatorių, jam generatorių sugadinau... Paskui jis, pas mane važiuodamas, Kauno aplinkkely užgeso dėl nusėdusio akumo, nors pagal tai, ką rašo ekranėly (Battery Charge Fault) sakiau, kad patikrintų genero krovimą, nes iki manęs gali ir nedavažiuot, bet sakė, kad čia ne prie ko tas krovimas ir krauna, ir čia aš kažką jo mašinai pridirbau. Ir neapsiėmiau remontuoti jo generatoriaus (aš šiaip jų išvis neremontuoju pats) penktadienio vakare, o jam, klientui, gi į Alytų reikia grįžt kažkaip. Iš malkinės padaviau į rankas dvi malkas ir parodžiau, kaip vieną įremti į generatorių, o su kita per ją vožtelti, jei vėl išmestų klaidą Battery Charge Fault... Ir laimingai išrūkau su mergaite gerai praleisti vakarą koncerte :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 17 2016, 12:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Manau, kad turėtų ir pats nebevažiuoti. Turėtų vis dar pykti, nes aš gi remontuodamas ventiliatorių, jam generatorių sugadinau... Paskui jis, pas mane važiuodamas, Kauno aplinkkely užgeso dėl nusėdusio akumo, nors pagal tai, ką rašo ekranėly (Battery Charge Fault) sakiau, kad patikrintų genero krovimą, nes iki manęs gali ir nedavažiuot, bet sakė, kad čia ne prie ko tas krovimas ir krauna, ir čia aš kažką jo mašinai pridirbau. Ir neapsiėmiau remontuoti jo generatoriaus (aš šiaip jų išvis neremontuoju pats) penktadienio vakare, o jam, klientui, gi į Alytų reikia grįžt kažkaip. Iš malkinės padaviau į rankas dvi malkas ir parodžiau, kaip vieną įremti į generatorių, o su kita per ją vožtelti, jei vėl išmestų klaidą Battery Charge Fault... Ir laimingai išrūkau su mergaite gerai praleisti vakarą koncerte :)

Na tai jei su malkom pamatė remontuoji ,tikrai nevažiuos ,nors padeda tos malkos ir generams ir starteriams,o nemokant naudotis -pakely pasišildyt galima :mrgreen:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 19 2016, 15:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Galit kreiptis, jei reikia 2.0HDi 100kw motoro žvakių keitimo. Pragudau jau tame visai, tai gaunas gana greitai ir paprastai. Su minivenais ir vienatūriais bei su C4, paskui kuriuos pusė variklio po valytuvais, dar nežinau kaip, nes neteko to daryt, bet gal išbandysiu artėjančią savaitę ir painformuosiu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 19 2016, 15:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tai paskelbk ir kaina darbo....

tadas1991 rašė:
Galit kreiptis, jei reikia 2.0HDi 100kw motoro žvakių keitimo. Pragudau jau tame visai, tai gaunas gana greitai ir paprastai. Su minivenais ir vienatūriais bei su C4, paskui kuriuos pusė variklio po valytuvais, dar nežinau kaip, nes neteko to daryt, bet gal išbandysiu artėjančią savaitę ir painformuosiu.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 19 2016, 18:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Spėju, kad dabar pats mirusių pakaitinimo žvakių keitimo sezono įkarštis :)
O kiek, Tadai, maždaug užtrunki su tuo varikliu, jei sąlygos idealios, viskas atsisuka ir žvakės nenusisuka?

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 19 2016, 19:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Žvakės dar nei vienos nesu nulaužęs, tai negalėčiau pasakyti, kiek trunka, jei nulūžta :D
Bet jau visiem visad sakau, kad jei nulūžtų - už nulaužtas savo kišene neatsakau. Neišmetu mašinos į lauką ir nepasakau ATIA... Bendrom jėgom ieškom žmonių, kurie ištrauks, ir pas juos nukreipiam. Jei reikia - nutempiam ar nutraluojam; jei reiks, derinam galvos remontą, o gal ir pats užsiimu ištraukti, jei tas atrodo mano galimybėm techniškai įmanoma, bet ne už dyką.

Galvojau seniau, kad jei nesugebi ištraukti nulaužtos žvakės, tai išvis nereiktų apsiimti jų keisti, bet nuo tada, kai sužinojau, kad servisai, kurie turi įrankius tų nulaužtų ištraukimams, dažnai verkia ir net nesiima keisti šitiems varikliams, sugalvojau, kad visgi galiu keisti, jei žmonės to nori. Nežinau, ar tie žmonės bandė kreiptis pas ACS ar Mindaugą, bet sakė, kad keli servisai, kuriuose visad jiems gerai remontuoja, atsisakė arba šovė kosmines kainas po kelis šimtus eurų vien už darbą.
Šitiems dviems, pas kuriuos priėjimas labai neblogas, bent šiai dienai pas mane apačia 45, o toliau jau žiūrim, ar viskas gerai. Dažniausiai taip ir būna, nes kaip minėjau, piktų pas juos maža.
Jei reiktų keisti 1.4 ar 1.6HDinams, tai dar gerai pagalvočiau. Vienam sukau - atsukau visas, bet labai nepatiko. Plius, kad sudėt naujas žvakes, dar teko ir lizdus išsivalyt, nes naujos buvo storesniais elementais kito gamintojo, tai nenorėjo lįsi į koksą tuose lizduose, kur buvo neveikiančios. Šiaip jau lizdą reiktų išvalyti visada, bet veikiančios žvakės niekada nebūna apsikoksavusios ir sukasi švarios gražios, tai priimu išvadą, kad žvakė tą koksą sudegina.

Dėl trukmės šito variklio, tai su tvarkingai atsisukančiom grubiai nuo 2,5 iki 3,5h, labai priklauso nuo to, piktos ar ne. Dažniausiai būna nepiktos pas šitus. Bet čia nuo pirmo raktelio paėmimo su mašina garaže atviru kapotu ir paruoštais įrankiais ir šviesa, iki raktelio padėjimo, prisukus paskutinį varžtą. Ir čia tokiom mašinom, kur variklis normaliai įdėtas, t.y. C5 ir Peugeot 407, kaip minėjau. Tiems, pas ką brudnai, dar nekeičiau, o kai keisiu, tai pasakysiu, kiek trukau, nes ir pačiam įdomu.
Dar yra visos įžangos, kaip mašinos įvarymas ir išvarymas iš garažo, variklio šildymas iki darbinės temperatūros, įrankių susinešimas ir išsidėliojimas, o paskui surinkimas atgal į dėžę ar kitas jovalinio garažo vietas. Na ir dar, jei yra laiko, prisijungiu su kompu nutrinu klaidas, kad nebebūtų dėl žvakių. Tas, kad tos klaidos lieka, veikimui jokios įtakos nedaro, tiesiog kitąkart po kurio laiko jungiantis jos jau nebebus ir bus galima matyti, ar kompas tos klaidos nemeta po keitimo, jei pvz praėjo jau kokie metai ir ėmė viena ir nusprogo :)
Šitam buvo klaida ne dėl žvakių, o kad žvakės nemaitinamos. PRadžioj išsigandau, kad reiks dar ir relę žiūrėt, bet pagalvojus tai pasidarė aišku, kad kai visos negyvos, tai jis negali pamatuot nei pagal amperus, nei pagal kanalus ir informuot, kad per mažai, nes srovė neteka išvis. Nutrynus tokią klaidą, ji nebeatsirado net ir vedant mašiną pilnai atšaldžius variklį.

Keičiant su primityviais įrankiais, manau vietoj tų 3h, nepadarytum ir per dieną, o žmonėm gi dar būna ir nesigauna ten su tais EGRais ir jų aušintuvais susitvarkyt, su šlangom, būna kad ir antifryzą kažkodėl sugalvoja išsileist...
Reik turėt omeny, kad būtinas 1/4 geras rimtas traškutis ne per daug masyvia rankena, keli skirtingų ilgių prailgintojai, BŪTINAI kryžmė, trumpa 7mm galvutė ir ilga 10mm galvutė, labai padeda lankstus magnetas(nors ir nebūtinas, jei rankos smulkios, kaip mano). Kartais būna varžtelis įdėtas su galvute 8mm, berods pas NGK žvakes. Bet originaliai ten 7.

Šiandien 2.0Hdi 66kw dar pakeičiau, tai kadangi pasitaikė dar nedarytas variantas su Siemens, tai ten yra tokia kuro kriaušė labai nepatogi, kurios laikiklis trukdo nuimti didįjį kronšteiniuką ir truputį sunkina priėjimą prie ketvirtos žvakės, tai trukau ilgai, beveik valandą. Aišku, tą kriaušės kronšteiną galima irgi nuimti, bet tingėjau gilintis, kaip tas daroma, tai tiesiog didįjį kronšteiniuką kiek išėjo atitraukiau ir su kryžmiuke išėjo atsukt.

Bet aš dirbu neskubėdamas, todėl žmonės kartais piktinasi, kaip čia kažką tiek ilgai galima daryt, gi servise padaro tai per pusvalandį...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 20 2016, 11:25 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
Skaitau ir stebiuosi...
Renault 1.5 dCi žvakės labai maloniai keičiasi - priėjimas nuostabus, iš viso reikia atsukti 3 varžtus, atlaisvinti vieną apkabą ir dangtelį nuimti... Tada ištrauki žvakių laidus ir keiti žvakes... Darbo max pusvalandis ;)

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 20 2016, 11:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Plojimai :appl:
Deja ne visi varikliai vienodi ir ne visi 8V

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 20 2016, 12:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Skapas rašė:
Skaitau ir stebiuosi...
Renault 1.5 dCi žvakės labai maloniai keičiasi - priėjimas nuostabus, iš viso reikia atsukti 3 varžtus, atlaisvinti vieną apkabą ir dangtelį nuimti... Tada ištrauki žvakių laidus ir keiti žvakes... Darbo max pusvalandis ;)

O kiek užtrūkdavai 1,9td xsiušai ? :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 20 2016, 12:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nu blem, ten tai tikrai ne pusvalandis. Jei vamzdelių neimant (aš niekad neimu, nes paskui šaltyje užvedinėt su tuščiais vamzdeliais visai nesmagu), tai reikia šiek tiek rankas palaužyt tikrai.
Bet jei Lucas siurblys, tai visai pofig. Atmosferikui 1.7/1.9D su Lucas'u galima pakeist visas keturias su traškučiu, panašiai ir turbiniam. Va tik pas Xantią ten reikia vieną vamzdį nusiimt, o kitą pakelt ir užfiksuot pakeltą, dar ten kažką nusirinkt, kokius kronšteiniukus gal ar pan. Apkrautas tas variklis neblogai, daug smagiau, kai jame pas ZX ir senesniu viršutinis interkūleris buvo - tą nuimi ir viskas kaip ant delto.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 20 2016, 13:13 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
saulynas rašė:
Skapas rašė:
Skaitau ir stebiuosi...
Renault 1.5 dCi žvakės labai maloniai keičiasi - priėjimas nuostabus, iš viso reikia atsukti 3 varžtus, atlaisvinti vieną apkabą ir dangtelį nuimti... Tada ištrauki žvakių laidus ir keiti žvakes... Darbo max pusvalandis ;)

O kiek užtrūkdavai 1,9td xsiušai ? :)


Nesinori prisiminti ;) Daug laiko ir labai nemaloni ta už siurblio žvakė..... Man tai labiausiai trukdydavo tas galvutės dangtelis, kur aušinimo skystį į trišakį su nuorintoju nuveda. Terkšlės į ta erdvę normaliai neįdėsi, ilgesnę galvutę irgi sunkoka įkišti, bet kaip nors... Na ir žinoma, jau viską pabaigus labai erzindavo veržlių pametimas ;)

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 20 2016, 14:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Magnetas ten reikalingas, ir tada nekrenta tos veržlytės. Ir 3,4 žvakės keičiasi lengviausiai ne su galvute, o paprastu kombinuotu rakteliu. Trečiai gerai ir kilpa, o ketvirtai jau vartant žiauninę pusę tai viena puse, tai kita :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 20 2016, 14:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
tadas1991 rašė:
Magnetas ten reikalingas, ir tada nekrenta tos veržlytės. Ir 3,4 žvakės keičiasi lengviausiai ne su galvute, o paprastu kombinuotu rakteliu. Trečiai gerai ir kilpa, o ketvirtai jau vartant žiauninę pusę tai viena puse, tai kita :)


Man geriausiai tiko paprastas L formos raktas. Su paprastu rakteliu bebandydant, jis sugalvojo nuslįsti ir man nulaužti dangtelio atšakos vamzdelį

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Sau 23 2016, 21:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Draugui su C5 2.0 16V 100kw keičiam sankabą. Jau iškart matosi, kad dėžė šlaputėlė, bet pradžioj gal lyg per pusašius. Nusukam dėžę - kožuke baseinas, sankaba iš dėžės pusės irgi plaukia. Smagratis iš išorinės pusės šlapias, iš vidaus sausas. Viskas rodo, kad tepalas grynai iš dėžės ir tą patvirtina dar ir kvapas. Paklibinu pirminį veleną - kliba kelis milimetrus, tiek daug dar neteko matyt... Nusuku kreipiančiąją pažiūrėt, kas ten daros, tai riebokšlis iškrito gabalais. Ieškau reguliavimo šaibos ir jos nerandu. Na, yra tekę matyt kaikuriuose modeliuose dėžių be jos, bet kadangi dėl iškrentančio trečio bėgio kartu keičiam ir dėžę, tai atvežtoj šrotinėj nusukę kreipiančiąją aišku tą šaibą randam, o jos pirminis velenas nepasiduoda judinimui aneikaip :)
Sankaba tai dar būtų važiavus ir važiavus, bet teks vistiek naują LUKą įdėt :)
Aišku nauji alkūninio veleno, pirminio veleno, pusašių riebokšliai, naujas dėžės tepalas. Dar reiktų ir šarnyrą vieną pakeist, bet jei pasirodys nedraugiškas, tai nesuksim net ir pasiųsim pas važiuoklistus.

Ir čia įtariami vėl meistrai, nes kai pirkom tą mašiną kartu prieš turbūt 2.5 metų, buvo lyg ir šviežiai pakeista sankaba (bent jau pardavėjas taip teigė, ir rodė kažkokius kvitus), ir jau buvo truputį padirbta, nusimaudinėjo nuo antgaliuko apgadintas pavarų troso antgalis :)
Tai jei ten lindo, tai kažką pametė :D

Dominykas gal įkels video ar foto medžiagą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 49 50 51 52 53 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007