Žvakės dar nei vienos nesu nulaužęs, tai negalėčiau pasakyti, kiek trunka, jei nulūžta

Bet jau visiem visad sakau, kad jei nulūžtų - už nulaužtas savo kišene neatsakau. Neišmetu mašinos į lauką ir nepasakau ATIA... Bendrom jėgom ieškom žmonių, kurie ištrauks, ir pas juos nukreipiam. Jei reikia - nutempiam ar nutraluojam; jei reiks, derinam galvos remontą, o gal ir pats užsiimu ištraukti, jei tas atrodo mano galimybėm techniškai įmanoma, bet ne už dyką.
Galvojau seniau, kad jei nesugebi ištraukti nulaužtos žvakės, tai išvis nereiktų apsiimti jų keisti, bet nuo tada, kai sužinojau, kad servisai, kurie turi įrankius tų nulaužtų ištraukimams, dažnai verkia ir net nesiima keisti šitiems varikliams, sugalvojau, kad visgi galiu keisti, jei žmonės to nori. Nežinau, ar tie žmonės bandė kreiptis pas ACS ar Mindaugą, bet sakė, kad keli servisai, kuriuose visad jiems gerai remontuoja, atsisakė arba šovė kosmines kainas po kelis šimtus eurų vien už darbą.
Šitiems dviems, pas kuriuos priėjimas labai neblogas, bent šiai dienai pas mane apačia 45, o toliau jau žiūrim, ar viskas gerai. Dažniausiai taip ir būna, nes kaip minėjau, piktų pas juos maža.
Jei reiktų keisti 1.4 ar 1.6HDinams, tai dar gerai pagalvočiau. Vienam sukau - atsukau visas, bet labai nepatiko. Plius, kad sudėt naujas žvakes, dar teko ir lizdus išsivalyt, nes naujos buvo storesniais elementais kito gamintojo, tai nenorėjo lįsi į koksą tuose lizduose, kur buvo neveikiančios. Šiaip jau lizdą reiktų išvalyti visada, bet veikiančios žvakės niekada nebūna apsikoksavusios ir sukasi švarios gražios, tai priimu išvadą, kad žvakė tą koksą sudegina.
Dėl trukmės šito variklio, tai su tvarkingai atsisukančiom grubiai nuo 2,5 iki 3,5h, labai priklauso nuo to, piktos ar ne. Dažniausiai būna nepiktos pas šitus. Bet čia nuo pirmo raktelio paėmimo su mašina garaže atviru kapotu ir paruoštais įrankiais ir šviesa, iki raktelio padėjimo, prisukus paskutinį varžtą. Ir čia tokiom mašinom, kur variklis normaliai įdėtas, t.y. C5 ir Peugeot 407, kaip minėjau. Tiems, pas ką brudnai, dar nekeičiau, o kai keisiu, tai pasakysiu, kiek trukau, nes ir pačiam įdomu.
Dar yra visos įžangos, kaip mašinos įvarymas ir išvarymas iš garažo, variklio šildymas iki darbinės temperatūros, įrankių susinešimas ir išsidėliojimas, o paskui surinkimas atgal į dėžę ar kitas jovalinio garažo vietas. Na ir dar, jei yra laiko, prisijungiu su kompu nutrinu klaidas, kad nebebūtų dėl žvakių. Tas, kad tos klaidos lieka, veikimui jokios įtakos nedaro, tiesiog kitąkart po kurio laiko jungiantis jos jau nebebus ir bus galima matyti, ar kompas tos klaidos nemeta po keitimo, jei pvz praėjo jau kokie metai ir ėmė viena ir nusprogo

Šitam buvo klaida ne dėl žvakių, o kad žvakės nemaitinamos. PRadžioj išsigandau, kad reiks dar ir relę žiūrėt, bet pagalvojus tai pasidarė aišku, kad kai visos negyvos, tai jis negali pamatuot nei pagal amperus, nei pagal kanalus ir informuot, kad per mažai, nes srovė neteka išvis. Nutrynus tokią klaidą, ji nebeatsirado net ir vedant mašiną pilnai atšaldžius variklį.
Keičiant su primityviais įrankiais, manau vietoj tų 3h, nepadarytum ir per dieną, o žmonėm gi dar būna ir nesigauna ten su tais EGRais ir jų aušintuvais susitvarkyt, su šlangom, būna kad ir antifryzą kažkodėl sugalvoja išsileist...
Reik turėt omeny, kad būtinas 1/4 geras rimtas traškutis ne per daug masyvia rankena, keli skirtingų ilgių prailgintojai, BŪTINAI kryžmė, trumpa 7mm galvutė ir ilga 10mm galvutė, labai padeda lankstus magnetas(nors ir nebūtinas, jei rankos smulkios, kaip mano). Kartais būna varžtelis įdėtas su galvute 8mm, berods pas NGK žvakes. Bet originaliai ten 7.
Šiandien 2.0Hdi 66kw dar pakeičiau, tai kadangi pasitaikė dar nedarytas variantas su Siemens, tai ten yra tokia kuro kriaušė labai nepatogi, kurios laikiklis trukdo nuimti didįjį kronšteiniuką ir truputį sunkina priėjimą prie ketvirtos žvakės, tai trukau ilgai, beveik valandą. Aišku, tą kriaušės kronšteiną galima irgi nuimti, bet tingėjau gilintis, kaip tas daroma, tai tiesiog didįjį kronšteiniuką kiek išėjo atitraukiau ir su kryžmiuke išėjo atsukt.
Bet aš dirbu neskubėdamas, todėl žmonės kartais piktinasi, kaip čia kažką tiek ilgai galima daryt, gi servise padaro tai per pusvalandį...