Rusiškame forume radau atitinkančią šitą temą istoriją: C5 patapo kietas - pakeitė sferas, LDS'ą, aukščio daviklius - tas pats. Kas pažįstate kvadratines raides, galite pasiskaityti:
http://citroens-club.ru/forum/index.php?showtopic=38620&p=666315Trumpai tariant istorija tokia:
nuleido važiuoklę į pačią apačią, nusiurbė litrą perteklinio LDS'o ir, kad išstumtų iš sistemos orą, kelis kartus pakilojo važiuoklę į viršų-apačią, iš lėto pasukiojo vairą apie 20 kartų į abi puses iki galo, po to dar pakilojo ir pasukiojo, ir dar... ir citroenas vėl pradėjo plaukti keliu
Šitas metodas susilaukė kritikos dėl to, kad perteklinis LDS negalėjo įtakoti kietumo, bet oras sistemoje galėjo užputoti ir pabloginti hidrodinamines sistemos savybes.
Pasieškojau info, kaip nuorinti sistemą, radau tokią rimtai atrodančią instrukciją:
http://citroens-club.ru/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=21531Veiksmų seka tokia:
1) Patikrinamas LDS lygis (jei trūksta dapilam);
2) Paduodam į pakelį 0,5 bar slėgį (neįsivaizduoju kaip tai padaryti namų sąlygomis);
3) Užvedam variklį ir pakeliam auto į viršutinę poziciją. Kai pakyla, nuleidžiam į apatinę;
4) Pasukam vairą iki galo į vieną ir į kitą puse, ir užgesinam motorą;
5) 10 kartų pasukam vairą į abi puses (šitame žingsnyje mano vairas buvo labai sunkus, nepasisuko nei per sprindį);
6) Užvedam variklį ir palaukiam 3 minutes;
7) Pasukiojam vairą, kol nebesijaus pasipriešinimo;
Pabandžiau atlikti visą šitą ritualą, bet niekas nepasikeitė, mašina kieta, šokinėja ant nelygumų. Gal čia buvo esminis 5-tas punktas, kurį praleidau.
Kaip manote, ar gali kažką pagerinti tas pakilojimas ir vairo pasukiojimas?