WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 10 2016, 16:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
donce333 parasyk ka nors. labai idomios tavo masinos


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2016, 17:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2015, 11:18
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Galioja tada, kai sistema su hidroaktyvu.
Pažiūrėkit, ar su aukščiu priekio viskas tvarkoje. Na ir tą vairo kampo daviklį, kolonėlę remontuodami, galėjo teoriškai irgi pramazinti arba net sugadinti, bet kad jis tikrai nieko negroja kietumui. Ne vieną mašiną pažįstu, kur be ESP ir be HA, ir tas daviklis neveikia, ir viskas normaliai.


Lexia rodo, kad aukštis toks koks reikia, tiek priekyje, tiek gale.
Ar paprastam HA3 išvis reikalingas vairo kampo daviklis?

_________________
Citroën C5, 2.0 HDi, 80kW, 2004 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2016, 22:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kas per meistrai jum taip gudriai papasakojo, kad Lexia rodo teisingą aukštį? :appl:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2016, 09:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2015, 11:18
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Savaitgalį buvau nuvažiavęs pas vieną forumo senbuvį. Jo pirmas įtarimas ir buvo neteisingas aukštis, bet pajungus Lexia rodė, kad aukštis atitinka užprogramuotą.
Rodė tokią (tik anglišką) lentelę:
Paveikslėlis

_________________
Citroën C5, 2.0 HDi, 80kW, 2004 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2016, 09:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2015, 11:18
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Ar vis tik lentelė rodo, kad pagal aukščio daviklio parodymus važiuoklė atsistoja į vietą, bet tai nereiškia, kad daviklis gerai sureguliuotas? :)

_________________
Citroën C5, 2.0 HDi, 80kW, 2004 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2016, 09:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
gediminas20 rašė:
Ar vis tik lentelė rodo, kad pagal aukščio daviklio parodymus važiuoklė atsistoja į vietą, bet tai nereiškia, kad daviklis gerai sureguliuotas? :)

Būtent taip. Pradžioj pastatomas aukštis sukiojant daviklio aukščio mechanizmo apkabą ant stabilizatoriaus. Paskui dar kažkiek galima pareguliuoti dabaigimui (milimetrų tikslumu) per Lexia. Tie žingsniai (steps) nors ir atitinka plius minus milimetrus, bet jie matuojasi nuo niekur. Ir ten su Lexia daug nepakeisi, man atrodo max 10-12mm eigos leidžia kaitalioti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2016, 12:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2015, 11:18
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Tuomet dar vienas klausimas: važiuoklės kietumas reguliuojamas tik ją pakeliant ir nuleidžiant, ar yra dar kažkoks mechanizmas?

_________________
Citroën C5, 2.0 HDi, 80kW, 2004 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 11 2016, 15:15 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 27 2014, 21:10
Pranešimai: 117
Miestas: TAURAGE
jei ten panasiai aukstis yra tai tas kietumas nepasireiks stipriai


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2016, 00:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
gediminas20 rašė:
Tuomet dar vienas klausimas: važiuoklės kietumas reguliuojamas tik ją pakeliant ir nuleidžiant, ar yra dar kažkoks mechanizmas?

Kietumas nėra reguliuojamas pakeliant ar nuleidžiant. Kietumas yra to reguliavimo pašalinis efektas. Paprasčiausiai kad pakelt aukščiau, reikia daugiau slėgio ir daugiau suspausti azotą sferose, o kai mašina per žemai - azotas būna mažai suspaustas ir dar lieka daug vietos skysčiui, todėl mašina būna labai minkšta, bet už tai rankomis galima suspausti iki atramų. Tai tas teisingas aukštis yra gamintojo parinktas tokioj vietoj, kur mašina yra optimaliausiam variante tarp standumo ir palaidumo.
O šiaip truputį vos juntamai kiečiau tada, kai sferose per daug slėgio ir stipriai kiečiau tada, kai sferose slėgis per mažas arba nulinis.
O dar kietumą reguliuoja hidroaktyvo sistema, bet tiek pas donce, tiek pas gediminą, kaip supratau, nėra jokių hidroaktyvų...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2016, 15:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2015, 11:18
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Rusiškame forume radau atitinkančią šitą temą istoriją: C5 patapo kietas - pakeitė sferas, LDS'ą, aukščio daviklius - tas pats. Kas pažįstate kvadratines raides, galite pasiskaityti:
http://citroens-club.ru/forum/index.php?showtopic=38620&p=666315

Trumpai tariant istorija tokia:
nuleido važiuoklę į pačią apačią, nusiurbė litrą perteklinio LDS'o ir, kad išstumtų iš sistemos orą, kelis kartus pakilojo važiuoklę į viršų-apačią, iš lėto pasukiojo vairą apie 20 kartų į abi puses iki galo, po to dar pakilojo ir pasukiojo, ir dar... ir citroenas vėl pradėjo plaukti keliu :o

Šitas metodas susilaukė kritikos dėl to, kad perteklinis LDS negalėjo įtakoti kietumo, bet oras sistemoje galėjo užputoti ir pabloginti hidrodinamines sistemos savybes.

Pasieškojau info, kaip nuorinti sistemą, radau tokią rimtai atrodančią instrukciją:
http://citroens-club.ru/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=21531

Veiksmų seka tokia:
1) Patikrinamas LDS lygis (jei trūksta dapilam);
2) Paduodam į pakelį 0,5 bar slėgį (neįsivaizduoju kaip tai padaryti namų sąlygomis);
3) Užvedam variklį ir pakeliam auto į viršutinę poziciją. Kai pakyla, nuleidžiam į apatinę;
4) Pasukam vairą iki galo į vieną ir į kitą puse, ir užgesinam motorą;
5) 10 kartų pasukam vairą į abi puses (šitame žingsnyje mano vairas buvo labai sunkus, nepasisuko nei per sprindį);
6) Užvedam variklį ir palaukiam 3 minutes;
7) Pasukiojam vairą, kol nebesijaus pasipriešinimo;

Pabandžiau atlikti visą šitą ritualą, bet niekas nepasikeitė, mašina kieta, šokinėja ant nelygumų. Gal čia buvo esminis 5-tas punktas, kurį praleidau.

Kaip manote, ar gali kažką pagerinti tas pakilojimas ir vairo pasukiojimas?

_________________
Citroën C5, 2.0 HDi, 80kW, 2004 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2016, 16:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
O kaip šamanai daro ,būgno mušt nebandei ,aplink mašiną tūpčiodamas :roll: turėtų būt geriau :lol: ,geriau nuvažiuok kad kur sferas prasuktų :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2016, 16:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 14 2015, 11:18
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
O kaip šamanai daro ,būgno mušt nebandei ,aplink mašiną tūpčiodamas :roll: turėtų būt geriau :lol: ,geriau nuvažiuok kad kur sferas prasuktų :wink:


Važiuoklė sukietėjo po vairo kolonėlės remonto. Kaip galėjo nusprogt sferos per dieną servise?
Vis tik sutinku, kad nėra kur dingti, bandysiu tikrinti ir sferas.

P. S. Čia jau keli nariai ir tikrino sferas, ir keitė, bet kietumas niekur nedingo.

_________________
Citroën C5, 2.0 HDi, 80kW, 2004 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2016, 17:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
gediminas20 rašė:
saulynas rašė:
O kaip šamanai daro ,būgno mušt nebandei ,aplink mašiną tūpčiodamas :roll: turėtų būt geriau :lol: ,geriau nuvažiuok kad kur sferas prasuktų :wink:


Važiuoklė sukietėjo po vairo kolonėlės remonto. Kaip galėjo nusprogt sferos per dieną servise?
Vis tik sutinku, kad nėra kur dingti, bandysiu tikrinti ir sferas.

P. S. Čia jau keli nariai ir tikrino sferas, ir keitė, bet kietumas niekur nedingo.

Kai pasitikrinsi ,padiskutuosim :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2016, 18:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 27 2014, 21:10
Pranešimai: 117
Miestas: TAURAGE
kuo toliau tuo idomiau darosi su tais citroen c5


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 12 2016, 19:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Tai kad visa mašina įdomi ,taip kad nieko naujo

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 201 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007