WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 21:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 52 53 54 55 56 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2016, 23:36 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 16 2016, 22:34
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
Sveiki
1.9 d 51kw planuoju paskirstymo diržą keisti ,

kas kartu keičiasi dar be diržų ? :D ,

Nes e9lte akcija bus

Ačiū už atsakyma

_________________
Xsara break 2001 1.9D 51 kw


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2016, 23:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Planuok...
Guoliai, pompa, riebokšliai, antifrizas, generatoriaus dirželis ir jo guoliai... Jei yra...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 17 2016, 23:47 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 16 2016, 22:34
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Planuok...
Guoliai, pompa, riebokšliai, antifrizas, generatoriaus dirželis ir jo guoliai... Jei yra...

O kiek pakeitimas būtų?
Ir pompa gal dar nieko ar 100% reik?

_________________
Xsara break 2001 1.9D 51 kw


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 18 2016, 00:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gali nekeist generatoriaus diržo tempėjų, jeigu dar geri, arba diržo, jei tikrai dar geras ar beveik naujas.
Bet pompa keičiama visada, nes tai dar vienas guolis, kuris stringa taip pat lengvai ir dažnai, kaip ir kiti. Galima pompos ir nekeist, bet tada garantija iki užvedimo.
Jei kalbam apie tokią Xsarą, kaip pas tamstą paraše, tai darbas 50eur - dirželio pilno komplekto keitimas, o kai reikia keisti arba keičiami profilaktiškai alkūninio veleno arba velenėlio riebokšliai, tai dar po 6eur. Su alkūniniu kartais būna brangiau už 6, nes būna retkarčiais labai pripuvus žvaigždutė ir sunku nukrapštyt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 18 2016, 00:18 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 16 2016, 22:34
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
Tada dar klausimmelis ar -30% eolte detalių kainos bus geresnės nei pas vietinius pirklius ? :D pagalnuojauta

_________________
Xsara break 2001 1.9D 51 kw


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 18 2016, 00:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kaip pataikysi. Pas Eoltą senų mašinų ir senų motorų dalių kainos kartais būna labai pusėtinos, tai su tais 30proc būna ir netgi labai apsimoka. O būna, kad ir su 30 proc. gaunasi pigiau nupirkti pas kitus pirklius. Jei neturi sutarčių su didmenininkais, kokiais ten AD ar Intercars, tai lygink su Plikio (autoplikis.lt - dabar jau viskas viešai pateikiama) kainomis ir žiūrėk, nes pigiau, nei pas jį, jau retai gausi. Kokonas forume turi savų privalumų, pas jį gal gaunasi keliais centais brangiau (būna ir pigiau), bet dalis gali gauti ir po darbo, jei pačiam taip patogiau. Jei jam pakeliui kurnors, būna ir į vietą gauni, būna ir dovanų kokių gauni. pvz esiu gavęs dovanų valytuvą :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 18 2016, 08:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Kaip pataikysi. Pas Eoltą senų mašinų ir senų motorų dalių kainos kartais būna labai pusėtinos, tai su tais 30proc būna ir netgi labai apsimoka. O būna, kad ir su 30 proc. gaunasi pigiau nupirkti pas kitus pirklius. Jei neturi sutarčių su didmenininkais, kokiais ten AD ar Intercars, tai lygink su Plikio (autoplikis.lt - dabar jau viskas viešai pateikiama) kainomis ir žiūrėk, nes pigiau, nei pas jį, jau retai gausi. Kokonas forume turi savų privalumų, pas jį gal gaunasi keliais centais brangiau (būna ir pigiau), bet dalis gali gauti ir po darbo, jei pačiam taip patogiau. Jei jam pakeliui kurnors, būna ir į vietą gauni, būna ir dovanų kokių gauni. pvz esiu gavęs dovanų valytuvą :D

O aš gavęs alaus :appl:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 18 2016, 16:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Kov 16 2016, 22:34
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
Dekui kolkas

_________________
Xsara break 2001 1.9D 51 kw


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2016, 22:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
Taigi, Tado tema, Tadui ir zinute! Po remonto (buvo keiciamas dezes tepalas ir ceki ciano uzgesinimas) ilgai automobilis dar prastovejo netestuotas. Nutariau sia savaite pirmadieni pasiemes pratestuoti. Pirmadieni pasiimiau, pravariau tech ir susikroviau manta bei pasikabinau dviracius ir nulekiau iki olandijos. Taip pat be nuotykiu ir gryzau. Automobilis buvo pilnai uzkrautas. Per savaite pravaziavau 4100km. Puikiai pasirode automobilis, pavaros jungiasi ipatingai sklandziai, ko nebuvo iki tepalo keitimo (vadinasi tikrai reikejo keitimo), ceki cianai nebepasirodo, ir manau jei jau bus kokiu majonezu buve duslintuvo kokioje pusleje, tai per tiek vaziavimo valandu tikrai bus issivale. Stipriai nevaikiau keliones metu, vidutinis greitis tiesiaja buvo 120-135km/h. Kompiuteris rodo 9litrus/simtui, bet paskaiciavus pilta-sudeginta kura 7l/100km. Kazkur anksciau buvau tai minejes kad kompas lygiau pora litriuku uzsimeta! Taigi, reziume: puikus, tikras, Tado pasirodymas! P.S. greitu laiku, profilaktikai apsilankys ir kita seimos nare.

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 29 2016, 03:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Och, tik nereikia čia jau tų liaupsių :)
Panaujinom AL-4 alyvą pagal gamintojo procedūrą, o džeki čano užgesinimas buvo atliktas tiesiog pakeičiant blogai veikiantį suodžių filtro slėgio daviklį bei užmovus atgal dėl kažkokių neaiškių priežasčių atjungtą ar greičiau nedakištą ir nusimovusią oro pašildymo sklendžių valdymo vakuuminio selenoido fiškę. Jokių mistinių gedimų remontų ir stebuklų įvykdymų :)
Džiugu, kad tas alyvos panaujinimas dar pagelbėjo tai dėžei toliau kažkiek ramiau gyventi, nėra jos labai ilgaamžės, deja...
Man buvo labai juokinga, kai nupirkau alyvos pagal tinkamą specifikaciją ir atsukęs bakelį pamačiau, kad ji niekaip nedažyta - paprasta rusva gelsva alyva. Išleidom tikriausiai niekad nekeistą, irgi tamsiai rudą, bet be jokių matomų raudono pigmento žymių, alyvą.
Kiek teko matyti internete kažką dirbančių prie šitų dėžių auksarankių arba rimtesnių meistrų, visi pildavo raudonos spalvos alyvas. Taip išeina, kad naudoja kažkelinto ten numerio dexroną, kuris greičiausiai nebūtinai tinkamas ir gal būt neturi tinkamų numeriukų...
Kiek pavyko rasti, tai tokia laisviau prieinama geresnio gamintojo alyva yra Mobil ATF LT71141, tokios ir įpylėm.

Total siūlo naudoti XLD FE, tarp kurių nelabai rasi PSA B71 2340 specifikacijos, bet nurodo, kad prireikus, gali būti naudojama pagal LT71141 specifikaciją. Tik kad ji aišku tinkama viskam - ir Dexron III, ir kaip JWS3309, ir aišku ji raudona bei svarbiausiai - gerokai brangesnė už Mobil produktą :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 31 2016, 13:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pirmąkart čiupinu subyrėjusios turbinos atvejį, tai visai įdomu.

Pas C5 2.0HDi 79kw, su FAP. Turbiną išimt ne taip sunku, kaip tikėjaus, bet aišku ir ne per lengviausiai. Paprasčiausiai man buvo nusisukt priekinę duslintuvo gumą kartu su visu jos laikikliu - balkiuku, tuomet nusisukt jos laikomą kamino visą gabalą nuo gofros iki sujungimo už FAP bakelio - nusiėmė vienas didelis gabalas. Tuomet vargais negalais atsukau gofrą ir bakelį, prie kurios ji privirinta - antras gabalas.
Nusiimam balkį sutvirtinančią "rasporkę", 4vnt 16mm varžtų (aš dažniausiai neimu, o išsuku tris ir atlaisvinu ketvirtą ir tiesiog šonan pasuku, kad netrukdytų).
Interkūlerio - turbinos trišakį vamzdžiažarnį atsileidžiam abiejuose galuose, pasiruošiam po nupjautą penkialitrį bakelį arba kokį kitokį tūriuką po abiem ar net visais trim galais. Numaunam žarnas ir leidžiam ištekėti tepalui ir iki pusės užpildyti tūriukus :D
Tuomet jau patogų priėjimą turime, tai galima pradėti rakalinėti - atsijungiam oro filtro - turbinos vamzdį abiejuose galuose ir patraukiam šonan, kadangi variklio nepavertę ar kolektoriaus įsiurbimo nenusukę - nenuimsim. Numaunam EGR ir Turbinos valdymo vakuumus ir irgi patraukiam šonan. Atsijungiam jungtį po kapotu prieškatalizatorinio temperatūros matuoklio ir atlaisvinam laidą - trauksim kartu su davikliu, nes atsisuka nenoriai ir nepatogu gerai užmauti raktelį (nebent turite skeltą kilpą 14mm užmovimui per laidą, bet ji nelabai kur taikoma, tai retas meistras turi tokią).
Nulupam turbinos laikiklius, atsukam turbinos tepimo grįžtamą nuo turbinos, atlaisvinam žarnelės chamutą ir numaunam lauk visą žarnos ir antgalio junginį. Atsukam tepimo slėgiminę žarną nuo bloko ir leidžiam nusivarvėt.
Principe viskas.
Toliau laukia daug vargo vakarienės, jei neatsisuka turbina nuo kolektoriaus, bet kadangi man atsisuko, tai aš laimingas. Ją laiko viso labo trys varžteliai, kurie du prieinami iš galo, o trečias iš apačios, kišant galvutę su kokio pusmetrio prailgintoju.
Tada tereikia numauti, o bemaudamas sužinai, kad dar yra vienas laikiklis turbos viršuje. Atsukam 13mm veržlę ir turbina laisva.
Bemaudamas sužinai, kad aktuatorius kliūna į aušinimo flanšą ir nenusimauna nuo špilkų (jei atsisuko veržlės, o ne kartu su visomis špilkomis). Tai apatinį aktuatoriaus varžtelį įšsukam visai, o viršutinį pralaisvinam ir jis pakankamai pasiverčia, kad visaip pavarčius ir patampius turbina nusimautų nuo trijų špilkų ir laikiklio.

Išsitraukia visaip vartant, bet labai paprastai, pro duslintuvo tunelį virš balkio. Variklio iš savo vietos net nereikėjo judinti :)

A, o turbinai tai lūžo ašelė ir nulūžo būtent karšto galo sparnuotė. Tas visai gerai, nes daugiau tepalo suvarė į išmetimą, negu į įsiurbimą, todėl daug šansų, kad variklis dar ilgai ir laimingai važiuos. Užvedus variklį atjungu duslintuvu, po minutės per išmetimą pradeda lašėti tepalas, po lašą per sekundę :)
Galvojau, kad po tokio reikalo teks šalinti FAP ir katalizatorių užterštus, bet bakeliai jau tušti. Reiks dar patikrint, ar pašalinta ir programiškai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bal 19 2016, 17:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vis norėjau patvirtint savo žodžius, kad C5 priekinį bamperį pirmos ir antros laidų nulupti nėra kas.

Savaitgalį keičiau draugei žibintą priekinį C5 2004 metų.
Na ir paprašiau jos nuimti laiką nuo įrankio paėmimo iki bamperio padėjimo ant žemės tvarkingai šalia mašinos. Tiksliai sekundžių nežiūrėjom, bet tilpau į 4 minutes.
Darbas ant lauko, pasikėlus į aukščiausią padėtį. Lempos be apiplovimo. Su apiplovimu galima būtų pridėt dar minutę-dvi.
Kas aplenks?
Drąskantis būtų tikrai galima ir dar greičiau :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bal 19 2016, 19:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Tai kad CėPenktų ir šiaip neypatingai tos išorinės plastmasės laikosi, visos skystos ir klebančios :lol:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bal 19 2016, 20:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
Tai kad CėPenktų ir šiaip neypatingai tos išorinės plastmasės laikosi, visos skystos ir klebančios :lol:

Teisingai pastebėta :wink: ,skystokas plastikas ,pataupyta

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Bal 20 2016, 01:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Patys jūs pataupyti... Dėl saugumo čia viskas. X7 dar lengvesnis ir plonesnis tas bamperis, bet nuimt daug ilgiau trunka, ir procedūra sudėtingesnė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 52 53 54 55 56 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007