Ai vyrai, nėra taip kaip galvojat

Ir paspaudžiu, ir greitį paviršiju ir pan ( mieste pvz eko vairavimas - dažniausiai ir būna +10-20km/h greičio viršijimas

) Tiesiog, kai nereikia, nėra prasmės draskytis, (tik mano nuomonė) vienas spaus ir pils 12 litrų mieste, kitas važiuos ramiai, pils 8 litrus, o užsidegus raudonai prie to pačio šviesoforo susitiksim, tai kokia prasmė? (ramesnis ir stabdžius pataupys, sankabą ir pan.):) Tuos arkliukus tiek C5 tiek senojoje Xsaroje vaikau, kai būna nuotaika tam. Kai noriu adrenalino, kai išvažiuoju taip sau pasivažinėt, pasimėgaut pačiu vairavimu, o ne ryte važiuojant darban

Beje, ypač įsigijus C5 (gal tie du duslintuvai gale provokuoja), tai pastebėjau kad visokie BMW ir Audi pradėjo maivytis prieš nosį. Tai aplenkt nori, tai šiaip pamadravot, tokiu atveju - 240 arklių po pėda - labai maloniai nustebina.. Beto trilitrio Hdi laukiau todėl, nes norėjau pilno Exclusivo, todėl kad pvz 2.0 hdi man nepasirodė labai žvitrus ( svoris ir automatas daro savo) nesinorėjo pirkti naujesnės mašinos traukiančios panašiai kaip senoji, todėl kad kelionėse 240 arklių gerai ir autobanuose ir kalnuose, ir aplamai šis variklis asmeniškai dirba labai gražiai, toks sakyčiau civilizuotas agregatas.
Ir išvis, kas pasakys kad C5 sportinė auto? Na tikrai normaliomis sąlygomis ji subalansuota komfortui, kelionėms ir šiaip kruizinimui, o ne sportui

pvz vairas yra neinformatyvus važiuojant "normal" režimu. Pavarų dėžė taip pat lėtoka ir keičia pavaras kaip tik pagal eko režimą, tad net nesinori važiuojant į darbą lėkt kaip akis išdegusiam
