WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 23 2025, 22:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 82 83 84 85 86 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 03 2016, 15:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 03 2016, 15:18
Pranešimai: 9
Miestas: Kaunas
Sveiki, gal kas buvot sito apziuret? http://m.autoplius.lt/skelbimai/citroen ... t=35645107


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2016, 17:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Truputi OT: 3.0 variklyje tos pacios bedos kaip ir 2.7?

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 07:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2015, 08:49
Pranešimai: 88
Miestas: Mažeikiai
Zinoma kad ne.

3.0 visiskai kitoks variklis ir be tiek daug problemu..

_________________
Paveikslėlis C5 X7 2009m. Tourer Exclusive 2.2 HDi 125kw.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 08:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
PauliusJankus rašė:
Zinoma kad ne.

3.0 visiskai kitoks variklis ir be tiek daug problemu..

Šiaip ne visiškai kitoks, o tos pačios šeimos, tad labai panašus, ir daug mechaninių dalių labai tinkamos tarpusavyje.
Bet faktas, kad ne identiškas.
Bėdos ten buvo praspręstos kažkiek, o apie tikrą jų mąstą sužinosim tada, kai jų daugiau pradės mūsuose važinėti. Apie sulūžusius velenus dar negirdėjau, bet kad nelabai dar jų su daužančiom dėžėm ir papuola. Pvz, termostato korpusas tas pats, tai jei nebuvo modifikuotas iki gamybos pradžios, galėjo būti tų pačių problemų ir t.t. Na ir t.t.
Žmogus pasakojo, kad nupirko iš prancūzų trilitrį su nubraukta apačia. Žodžiu sulaužytas karteris, tepalo siurblio paėmėjas ir pan. Detalės tiko nuo donorinio 2.7.
Kiek žiūrėjau, prie pakaitinimo žvakių priėjimas irgi geresnis, bet ne dėl geležies konstrukcijos, nes jos toj pačioj vietoj, kaip pas 2.7, tik kolektoriai ir kuro/tepimo sistemos komponentai šiek tiek kitaip praspręsti, todėl ties jomis šiek tiek erdviau, mažiau ardymo.
Paskirstymo mechanizmas iš esmės irgi nesiskiria, skirstymo diržo komplektas tas pats, generatoriaus diržo komponentai irig tie patys, gal tik truputį ilgis skiriasi, bet nebepamenu. Siurblio diržo tempėjas tas pats, bet dirželio ilgis skiriasi. Natūralu, vienok, nes kuro sistema skiriasi, taigi ir siurblys, su škyvu, kitoks.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 09:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Dekui, reiskia galima ir siuo motoru apziuret

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 09:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
Galima. Sklinda kalbos, kad geriau už 2.7HDi :)

Ai, bet kaip juos jų kažkiek matantis, dar kartą sakau, kad tie, kurie prižiūri ir laiko mašiną nuoalt tvarkingą, tai važiuoja su tais 2.7 ir nesiskundžia. O kas atvažiuoja su nudrožtu ir toliau drožiamu lavonu, tai daugiausiai tų bėdų ir turi. Nėra tas variklis probleminis, jis tiesiog yra kaip aukštos klasės plaštakė - daug kainuoja, bet daugiau ir gauni :labas: Ir jei apsileidęs pats, tai negauni nieko. Kaip ten Svaras iš GnG repavo: "...ir dar, kalės nemiega su lūzeriais..."
Dabar va kieme stovi 607 su 2.7HDi. Kuro sistemos bėdos, važiuojant užgęsta, nesikuria, vėl užsikuria ir važiuoja ir t.t.
Kiek teko keisti jam kokius tepalus, filtrus ar dar kažką panašaus (purkštukų abratkių gumeles, pvz) su kuro sistem profilaktinti, tai visada baltarusiško tipo dyzelio žibalinis kvapas, ir pats žmogus pripažįsta, kad kuras nekoks pilamas buvo. Pažiūrėjau, kokia rida nuo diržo keitimo, kurį atlikau prieš du metus - greit bus 100kkm. Keičiau termostato korpusą, vieną žarnelę, vieną žarnelės antgalį, kelis o-ringus, bet dabar vistiek daug kur drėgna, nors ir nebėga. Bet antifrizas žmogaus dažnai buvo pilamas iš maximos...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 11:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 05 2016, 18:45
Pranešimai: 5
Miestas: Lazdijai
Gal kas buvo apziuret http://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotrau ... t=23832745
Is nuotrauku atrodo tvarkingai, bet man per visa lietuva vaziuot..


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 11:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Galima. Sklinda kalbos, kad geriau už 2.7HDi :)

Ai, bet kaip juos jų kažkiek matantis, dar kartą sakau, kad tie, kurie prižiūri ir laiko mašiną nuoalt tvarkingą, tai važiuoja su tais 2.7 ir nesiskundžia. O kas atvažiuoja su nudrožtu ir toliau drožiamu lavonu, tai daugiausiai tų bėdų ir turi. Nėra tas variklis probleminis, jis tiesiog yra kaip aukštos klasės plaštakė - daug kainuoja, bet daugiau ir gauni :labas: Ir jei apsileidęs pats, tai negauni nieko. Kaip ten Svaras iš GnG repavo: "...ir dar, kalės nemiega su lūzeriais..."

Tokiu atveju 1,9 ir 2,1 TD (apart Lucas'o siurblių) ir seni geri dvilitriai HDinai būtų maždaug stoties mergaičių atitikmuo-pigūs, nereiklūs ir tokie pat patikimi, kaip AK-47 :mrgreen: Vienas kolega (ne šitam)forume gyrėsi, kad C5 su 2.0HDi su nekeistais tepalais pravažiavo 100 000 (vieną šimtą tūkstančių) km, ir nieko jam neatsitiko, "užsivesdavo ir žiemą, ir vasarą", va tep va...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 18:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10944
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
tadas1991 rašė:
Galima. Sklinda kalbos, kad geriau už 2.7HDi :)

Ai, bet kaip juos jų kažkiek matantis, dar kartą sakau, kad tie, kurie prižiūri ir laiko mašiną nuoalt tvarkingą, tai važiuoja su tais 2.7 ir nesiskundžia. O kas atvažiuoja su nudrožtu ir toliau drožiamu lavonu, tai daugiausiai tų bėdų ir turi. Nėra tas variklis probleminis, jis tiesiog yra kaip aukštos klasės plaštakė - daug kainuoja, bet daugiau ir gauni :labas: Ir jei apsileidęs pats, tai negauni nieko. Kaip ten Svaras iš GnG repavo: "...ir dar, kalės nemiega su lūzeriais..."

Tokiu atveju 1,9 ir 2,1 TD (apart Lucas'o siurblių) ir seni geri dvilitriai HDinai būtų maždaug stoties mergaičių atitikmuo-pigūs, nereiklūs ir tokie pat patikimi, kaip AK-47 :mrgreen: Vienas kolega (ne šitam)forume gyrėsi, kad C5 su 2.0HDi su nekeistais tepalais pravažiavo 100 000 (vieną šimtą tūkstančių) km, ir nieko jam neatsitiko, "užsivesdavo ir žiemą, ir vasarą", va tep va...

Galbūt maždaug, bet tikrai ne visiškai, nes nuo AK-47 ar 1.9TD variklio triperio nepasigausi. 1.9TD nebent tepalu aplaistys per vožtuvų dangtelio tarpinę, o su AK reikalų dar neteko susipažint iš arčiau :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2016, 20:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
jis tiesiog yra kaip aukštos klasės plaštakė - daug kainuoja, bet daugiau ir gauni


O tu velnias, net susigundziau :mrgreen: gal Tadai gali kontaktus imest kokios jau isbandytos kuri visko daugiau duoda :gele2:


3.0litrius motor shaden irgi pasitaiko(tiek citrikiu tiek jaguaru, matyt cia ne tik vamzdeliu beda..) bet reciau

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2016, 08:56 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 12 2016, 07:37
Pranešimai: 94
Miestas: Kaunas
Man paklausus Laimono kokie varikliai padoriausi c5 x7 kebule- atsake 2l 120 kw ir 3l 177 kw. O Laimonas gudras vyras :)
Kiek supratau ir 2.2l 125 kw neblogi, bet ten tik mechanine deze.

_________________
Citroen C5 2010 3l HDI 177 kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2016, 10:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
mmedic rašė:
Man paklausus Laimono kokie varikliai padoriausi c5 x7 kebule- atsake 2l 120 kw ir 3l 177 kw. O Laimonas gudras vyras :)
Kiek supratau ir 2.2l 125 kw neblogi, bet ten tik mechanine deze.

2.2 hdi faceliftui lyg ir yra automatine deze, bet ten jau 150kw

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2016, 11:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 12 2016, 07:37
Pranešimai: 94
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
mmedic rašė:
Man paklausus Laimono kokie varikliai padoriausi c5 x7 kebule- atsake 2l 120 kw ir 3l 177 kw. O Laimonas gudras vyras :)
Kiek supratau ir 2.2l 125 kw neblogi, bet ten tik mechanine deze.

2.2 hdi faceliftui lyg ir yra automatine deze, bet ten jau 150kw

Tikrai taip. Bet kiek pats sau ieškojau jų tikrai mažai pardavime, o kaina mažai bėgusios ir gero varianto nuo 2011 kaip faceliftui ir gerą pundelį eurų tektų palikti. :)

_________________
Citroen C5 2010 3l HDI 177 kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2016, 12:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
mmedic rašė:
HeLLmiX rašė:
mmedic rašė:
Man paklausus Laimono kokie varikliai padoriausi c5 x7 kebule- atsake 2l 120 kw ir 3l 177 kw. O Laimonas gudras vyras :)
Kiek supratau ir 2.2l 125 kw neblogi, bet ten tik mechanine deze.

2.2 hdi faceliftui lyg ir yra automatine deze, bet ten jau 150kw

Tikrai taip. Bet kiek pats sau ieškojau jų tikrai mažai pardavime, o kaina mažai bėgusios ir gero varianto nuo 2011 kaip faceliftui ir gerą pundelį eurų tektų palikti. :)

Isviso 2.2 yra retas :) bet jei rinktis 2.0hdi automata ir 2.2hdi mechanine, rinkciau vel 2.2mechanine.nors ir labai noriu automato :) Is patirties :) tikrai smagiau vaziuoti, o bedu dideliu dar nebuvo

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 06 2016, 21:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Kaip vyksta C5 X7 paieskos:

1. Atsidarai autopliusa, autogida. Autogida iskart uzdarai.
2. Atmeti 1.6, 2.7 variantus, is 4 puslapiu, lieka koks 13variantu.
3. Atmeti skurdoka komplektacija, lieka koks 3–5variantai.
4. Atmeti visokias Taurages ir Kretingas, nes toli vaziuot neaisku ka pamatysi, kur patikrinsi.
5. Atlieka koks 1-2 variantai, kuriuos greit paima :)

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 82 83 84 85 86 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007