PauliusJankus rašė:
Zinoma kad ne.
3.0 visiskai kitoks variklis ir be tiek daug problemu..
Šiaip ne visiškai kitoks, o tos pačios šeimos, tad labai panašus, ir daug mechaninių dalių labai tinkamos tarpusavyje.
Bet faktas, kad ne identiškas.
Bėdos ten buvo praspręstos kažkiek, o apie tikrą jų mąstą sužinosim tada, kai jų daugiau pradės mūsuose važinėti. Apie sulūžusius velenus dar negirdėjau, bet kad nelabai dar jų su daužančiom dėžėm ir papuola. Pvz, termostato korpusas tas pats, tai jei nebuvo modifikuotas iki gamybos pradžios, galėjo būti tų pačių problemų ir t.t. Na ir t.t.
Žmogus pasakojo, kad nupirko iš prancūzų trilitrį su nubraukta apačia. Žodžiu sulaužytas karteris, tepalo siurblio paėmėjas ir pan. Detalės tiko nuo donorinio 2.7.
Kiek žiūrėjau, prie pakaitinimo žvakių priėjimas irgi geresnis, bet ne dėl geležies konstrukcijos, nes jos toj pačioj vietoj, kaip pas 2.7, tik kolektoriai ir kuro/tepimo sistemos komponentai šiek tiek kitaip praspręsti, todėl ties jomis šiek tiek erdviau, mažiau ardymo.
Paskirstymo mechanizmas iš esmės irgi nesiskiria, skirstymo diržo komplektas tas pats, generatoriaus diržo komponentai irig tie patys, gal tik truputį ilgis skiriasi, bet nebepamenu. Siurblio diržo tempėjas tas pats, bet dirželio ilgis skiriasi. Natūralu, vienok, nes kuro sistema skiriasi, taigi ir siurblys, su škyvu, kitoks.