WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 23 2017, 21:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
as dar aukstesni posta supratau. eilinis citrofrajeris, be abejoniu


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2017, 16:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Va paaiškėjo bosh necypimo priežastis:
Pridėtos tarpinės. Prie EGT nebuvo tokių, Citrofrajeriai ..... vėl kažkokio perekupo arba servisinio ausys lenda.....
Kiek skaičiau, tai cypia būtent tas tarpas tarp kaladėlės ir suporto, trinasi ten, vibruoja. Kiti aiškina, kad prisivelia metalo ant kaladėlės nuo disko, bet manau teisybė tarpinėje. Kas turėsit cypiančias kaladėles, sutepkite, tą vietą, kur remiasi kaladėlė į stūmokliuką ar suportą, arba tarpinę va , panašią susiorganizuokite, o ne mėtykite pinigus kitoms kaladėlėms.


Prikabinti failai:
kaladėlė.jpg
kaladėlė.jpg [ 12.89 KiB | Peržiūrėta 2027 kartus(ų) ]

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)
Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2017, 16:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Ačiū moderatoriams, nuotrauka lengvai ir įprastai jau įsikelia :)

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 24 2017, 16:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Cha.... tokių tarpinių nesuorganizuosi, jos metalinės padengtos kokiais tai dažais-milteliais, ir užsideda tampriai, laikosi ant tokių auselių. Belieka bandyti sutepti.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2017, 03:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
Cha.... tokių tarpinių nesuorganizuosi, jos metalinės padengtos kokiais tai dažais-milteliais, ir užsideda tampriai, laikosi ant tokių auselių. Belieka bandyti sutepti.

Nei vienos kaladėlės, kurias dėjau be tų tarpinių, man necypė, net ir pačios pigiausios (žmonės patys atsiveždavo arba BŪTENT TOKIŲ prašydavo).
Aišku, kai kaladėlės sukišamos į suporte esančias rūdis ir purvą, arba sukalamos plaktuku, kai bent elementaraus papigiaisko litolo pasivarginama užtepti, tai ir prasideda kaladėlių kaltinimai cypimu.
Cypia tik sportinės kaladėlės, ir tai tik kol šaltos. Pašyla iki raudonumo ir nutyla :labas:

Beje, pigios kaladėlės tai geriau jau be tų tarpinių, negu su jomis. Vienam piliečiui iš forumo užstrigo C4 galinio suporto rankinis ir pasibaigė kaladėlės. Servisiuke Vilniuj sutvarkė suportą ir pakeitė naujas kalades. Stabdžiai vistiek kaito ir garsus darė įdomius. Tvarkiau kitas bėdas, paprašė patikrinti tuos stabdžius. Su suportais viskas ten tvarkoj, meistrai suportą perrinko ir padarė tvarkingai, viskas veikia gerai - OtvičĘjŲ. Kalades A.B.S. radau įdėtas, iškart pasakiau žmogui - fuflo. Tiek to, pabandėm pašveist kraštus, lyg geriau, paleidau taip. Žo, po maždaug 9 mėnesių aš tas kalades jam keičiau jau iš reikalo. Nes atvažiavo su vienoj pusėj jau pasibaigusiom kaladėm ir gerokai nuvalgytu disku, o kitoj pusėj su į pabaigą kaladėlėm ir dar patenkinamos būklės disku, abu ratai lengvai užspausti, vadinas nuolat kaistantis reikalas turėjo būti. Tai pakainavo naujas SKF guolinis diskas (guolį be disko galima nupirkti, bet disko be guolio nebūna) ir naujos TRW kaladės. Sudėjus šitą komplektą, ratai iškart netikėtai atsipalaidavo ir bėdos su stabdžiais pasibaigė visais aspektais.
Kur buvo bėda?
Nežinau. Hipotezės mano dvi, tiksliau viena su dviem galimybėm:
1. A.B.S. amortizacinė plokštelė per minkšta ir per stora
2. Pačios kaladės per minkštos
Gaunasi per daug amortizacijos iš pačios kaladės sumuštinio, ir suportas atsileisdamas neturi pakankamai eigos, kad paleistų diską. Va ir viskas. TRW buvo irgi su plokštelėm, bet jokių problemų.
Kolega kartą prie mano akių montavo TRW kalades ir po savaitės pasiskundė, kad jos cypia. Tai priminiau, kad kai išėmė senas kalades ir ruošėsi montuoti naujas, aš jam priminiau, kad išvalytų purvus ir pateptų kreipiančiąsias. Pasakė, kad ir taip bus gerai. Palinksėjau galva ir nutilau.
Tas pats kolega paskui montavo ABE kaladėles, kur jau pigiau nebūna visiškai. Tai normaliai išvalė ir pasitepė. Tai gal diskus valgo, gal nestabdo gerai, bet jokių cypimų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 25 2017, 11:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Pakeičiau kaladėles, aišku niekas necypia. Jokio motoriuko nemačiau, į suportą ateina trosai, motoras kažkur toliau. Kita bėda, kad nulūžo rato varžtas atsukinėjant ratą. Pamenate, kažkur minėjau , kad autoservisuose perveržinėja, tai va čia po autoserviso, po dviejų dienų tik su koja atsukti eina , vienas va ir nulūžo.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 16:01 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
tai vaziuok i servisa ir tegu nuperka nauja varzta. cia jau ju darbo brokas. priversineja su oriniu pistoletu :?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 16:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Tai varžtą jie "būtų" išsukę, bet aš pradėjau, man nepavyko, reikalų atsirado truputį daugiau - teko susimokėti, 16eurų kainavo, bet jei net ir nebūčiau pradėjęs, tipo ne jiems nulūžo, ne jie ir kalti :x . Žaidė pora valandų. Prisukinėja ratus pistoletu, nustato galingumą ir prisuka, galvojau juokauja, bet dabar pats pamačiau. Servisas vienas rimtesnių Ukmergėj. Aišku, nesitikėjau, kad servise gali pusvalandį ieškoti sriegiklių, niekur nerado :D . Bet kita baika, kad vieną kaladėlę atvirkščiai-metalu į diską įdėjęs buvau. :oops: Aišku girdėjau, kad kažkas brūžinasi, bet labai švelniai. Čia streso padarinys, žmonai ryte mirtinai reikia mašinos, o rato varžtas nulūžo, tai per tą skubėjimą :bum:
Bet kaladėlės net ir atvirkščiai sudėtos necypė :D
Darom išvadą, kad citroenas kantri mašina, tokius bajerius atleidžia :mrgreen:

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 17:54 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
as jau 2 atsukimo raktus nulauziau atsukant rato varztus ;( Jiems greiciau ir patogiau uzdauzyti varztus su oriniu pistoletu. Idomiausia kelyje kai nuleidzia rata ir neimanoma atsukti varztu :x

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 18:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Navanas rašė:
Tai varžtą jie "būtų" išsukę, bet aš pradėjau, man nepavyko, reikalų atsirado truputį daugiau - teko susimokėti, 16eurų kainavo, bet jei net ir nebūčiau pradėjęs, tipo ne jiems nulūžo, ne jie ir kalti :x . Žaidė pora valandų. Prisukinėja ratus pistoletu, nustato galingumą ir prisuka, galvojau juokauja, bet dabar pats pamačiau. Servisas vienas rimtesnių Ukmergėj. Aišku, nesitikėjau, kad servise gali pusvalandį ieškoti sriegiklių, niekur nerado :D . Bet kita baika, kad vieną kaladėlę atvirkščiai-metalu į diską įdėjęs buvau. :oops: Aišku girdėjau, kad kažkas brūžinasi, bet labai švelniai. Čia streso padarinys, žmonai ryte mirtinai reikia mašinos, o rato varžtas nulūžo, tai per tą skubėjimą :bum:
Bet kaladėlės net ir atvirkščiai sudėtos necypė :D
Darom išvadą, kad citroenas kantri mašina, tokius bajerius atleidžia :mrgreen:

Kuris čia tau rimtesnis servisas :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 19:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Saulynas rašė:
Navanas rašė:
Tai varžtą jie "būtų" išsukę, bet aš pradėjau, man nepavyko, reikalų atsirado truputį daugiau - teko susimokėti, 16eurų kainavo, bet jei net ir nebūčiau pradėjęs, tipo ne jiems nulūžo, ne jie ir kalti :x . Žaidė pora valandų. Prisukinėja ratus pistoletu, nustato galingumą ir prisuka, galvojau juokauja, bet dabar pats pamačiau. Servisas vienas rimtesnių Ukmergėj. Aišku, nesitikėjau, kad servise gali pusvalandį ieškoti sriegiklių, niekur nerado :D . Bet kita baika, kad vieną kaladėlę atvirkščiai-metalu į diską įdėjęs buvau. :oops: Aišku girdėjau, kad kažkas brūžinasi, bet labai švelniai. Čia streso padarinys, žmonai ryte mirtinai reikia mašinos, o rato varžtas nulūžo, tai per tą skubėjimą :bum:
Bet kaladėlės net ir atvirkščiai sudėtos necypė :D
Darom išvadą, kad citroenas kantri mašina, tokius bajerius atleidžia :mrgreen:

Kuris čia tau rimtesnis servisas :)

Šį kartą "polkos" :D

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 19:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
Prisukt ratus oriniu pistoletu nėr blogai :) paprasčiausiai reik žinot kokį galingumą statyt, jei užvaro nežiūrėdami, tai čia jau proto trūkumas. Pvz aš atlikinėju praktiką Peugeot centre, ten visi visada su puška užveržia ir tada dar prasieina su dinamometriniu raktu. Su puška suki nedaug, su dinamometriniu raktu daverži. O Ukmergėj aš aplamai nežinau neblogos vietos, kur galima būtų palikt mašiną tvarkyt. Kainos daugumoj vietų kaip Vilniuj, jei ne didesnės, padaro šūdinai. Vieną meistrelį tik žinau 20 km nuo Ukmergės, kuris gerai atsakingai padaro. Na bet su hidraulika neužsiima, diagnostikos taip pat neturi. Jei kažko reik, palieku žinomiem meistram Kaune arba Vilniuj. Na arba kažką pats pasidarau jei aplinkybės leidžia.

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 19:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Navanas rašė:
Saulynas rašė:
Navanas rašė:
Tai varžtą jie "būtų" išsukę, bet aš pradėjau, man nepavyko, reikalų atsirado truputį daugiau - teko susimokėti, 16eurų kainavo, bet jei net ir nebūčiau pradėjęs, tipo ne jiems nulūžo, ne jie ir kalti :x . Žaidė pora valandų. Prisukinėja ratus pistoletu, nustato galingumą ir prisuka, galvojau juokauja, bet dabar pats pamačiau. Servisas vienas rimtesnių Ukmergėj. Aišku, nesitikėjau, kad servise gali pusvalandį ieškoti sriegiklių, niekur nerado :D . Bet kita baika, kad vieną kaladėlę atvirkščiai-metalu į diską įdėjęs buvau. :oops: Aišku girdėjau, kad kažkas brūžinasi, bet labai švelniai. Čia streso padarinys, žmonai ryte mirtinai reikia mašinos, o rato varžtas nulūžo, tai per tą skubėjimą :bum:
Bet kaladėlės net ir atvirkščiai sudėtos necypė :D
Darom išvadą, kad citroenas kantri mašina, tokius bajerius atleidžia :mrgreen:

Kuris čia tau rimtesnis servisas :)

Šį kartą "polkos" :D

:lol: jie tesugeba tik dalis dviguba kaina pardavinėt

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 20:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Karolukas rašė:
Prisukt ratus oriniu pistoletu nėr blogai :) paprasčiausiai reik žinot kokį galingumą statyt, jei užvaro nežiūrėdami, tai čia jau proto trūkumas. Pvz aš atlikinėju praktiką Peugeot centre, ten visi visada su puška užveržia ir tada dar prasieina su dinamometriniu raktu. Su puška suki nedaug, su dinamometriniu raktu daverži. O Ukmergėj aš aplamai nežinau neblogos vietos, kur galima būtų palikt mašiną tvarkyt. Kainos daugumoj vietų kaip Vilniuj, jei ne didesnės, padaro šūdinai. Vieną meistrelį tik žinau 20 km nuo Ukmergės, kuris gerai atsakingai padaro. Na bet su hidraulika neužsiima, diagnostikos taip pat neturi. Jei kažko reik, palieku žinomiem meistram Kaune arba Vilniuj. Na arba kažką pats pasidarau jei aplinkybės leidžia.

Reikalas tame, kad "nedaveržinėja" su pistoletu užkalė ir viso gero..... Aš suprantu, kad pagal niutonmetrus užsukus ratus jie atsileidžia (man skardiniai atsileido, lieti laikėsi), gal yra teisybė, kad varžtai išsitampę, bet priveržti taip ,kad aš tik šokinėdamas atsuku tai irgi . Prirūdyt nespėjo jie užsuko, aš po dvejų dienų nebeatsuku, su padoriu raktu.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 26 2017, 21:40 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
Jei ratus priverzineja su dinamometru tai parodo darbuotojo kultura ir suvokima. As net galeciau uz tokia paslauga papildomai sumoketi ratu taisykloje. Ratu priversimas su dinamometru 1 euras pvz. Bet zinai kad istikus bedai varztus sugebesiu atsukti kelyje .

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007