Kadangi yra panaši tema apie XM, gal kam bus įdomu C5 X7 3HDi 177kw išlaidos po pirkimo ir eksploatacija
2016.07 / 237 665km - įsigytas 2010 C5 3HDi universalas
2016.07 / 237 975km - pakeistas tepalas, bei jo ir oro filtrai + apdraudžiau metams
450eur2016.08 / 238 400km - Nupirktos padangos M+S R18 (neturėjau planų paimti taip greit ratus žiemai

)
320eur2016.09 / 240 420km - Kuro siurblio, Gen., Paskirsymo diržai su viskuo , plius kuro filtras ir APD 40% tepalo
445eur2016.10 / 241 500km - AC kompresoriaus skriemulys (guolis)
46eur2016.10 / 241 750km - Pilnas antikorozinis su Dinitrol danga, kitos ertmės kur matosi - Krown vaško danga
196eur2016.11 / 242 100km - Daug autokosmetikos, vaškai, šampūnai ir visa kita, perdėta meilė mašinai ždž
80eur2017.03 / 245 455km - Papildytas AC ir pakeistas salono filtras
30eurDar galima pridėti, kad per šiuos 8000km po pirkimo, kuro vidurkį rodo 7.6l/100km (prieš žiemą rodė 7.2, po žiemos pakilo) avg greitis 41km/val. Realios bus maždaug +0.5l/km Pilu Miles Plus, tai manau bus dar apie
700eur kuro, bet čia labai grubiai.
Šiaip iš remonto perspektyvos nieks jai neišlindo, viskas buvo daugiau mažiau po pirkimo privalomi darbai (na gal va kondicionieriaus guoliukas buvo pastebėtas keičiant diržus, kad reiktų jį keisti, bet tai daug nekainavo)
Tad viso per šį laikotarpį išleista apie
2200eur be pačios mašinos, bet įskaitant draudimą, visus privalomus keitimus po pirkimo ir dyzelį. Kadangi 90proc. ką norėjau pasikeičiau (dar kartelį profilaktiškai pakeisim 40% APD tepaliuko, ir aušinimo skystį į naują) daugiau beliks tik važiuot ir važiuot. Atmetus kurą ir draudimą, po pirkimo tokia mašina papildomai kainavo apie
1000eur. Nors viskas kas keista, buvo tik dėl šventos ramybės

Beje, ir važinėju aš pakankamai nedaug su ja (toks jau mano darbas) Daugiau valau ir grožiuosi nei važiuoju

Ateityje, kaip sekasi eksploatuoti, informuosiu.
Aplamai labai džiaugiuosi pirkiniu, labiausiai patinka stebinti pažįstamus, kurie įlipę iš tos pačios klasės konkurentų, viskuo stebisi, kaip čia Citroenas taip fainai važiuoja ir pan. Beto salonas naktį - vau, su gera "Interstelar" tipo muzika, atrodo pilotuoji erdvėlaivį...

Dėl konkurentų, manau artimiausias ir verčiausias dėmesio konkurentas C5 X7 yra Opel Insignia (na mano nuomonė čia) Bet čia tik tiems kurie turi kažką prieš Citroeną. Dėl pačios Citroen dvasios, taip gal kažkas pasakys, kad jau nebeliko tikros Citroeniškos dvasios jame, bet aš gaila, bet senesnio hidraulinio neturėjau (giliai svajoju ateityje turėti kokį BX ar XM garaže prie kurio leisčiau vakarus) tad man persėdus nuo Xsaros į C5, tikrai naujoji Citroeniškesnė mašina
