WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 20 2025, 12:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 109 110 111 112 113 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 02 2017, 22:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Na buna ir baisiau. Bet nedaug :D kolkas dar kojos nekrenta lauk. Bet nedaug truksta :D japoniskosmasinoa neturi bedu su varikliais nepriklausomai nuo ridos. Pirmiau kebulas sugenda nepataisomai. Visokiu apziurejom. Su viena panevezi pojuciai smagesni nei su jagu buvo. Vaziuoji 60kmh oatrodo kad 270km/h :D tik speji kelia gaudyt :D. Pora volvo v70 apziurejom viens su dujom kitas su dviem duju irangom :D

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2017, 23:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
530Nm visom pavarom, tame tarpe ir 1 bei 2 :)
Ilgai teko zaisti, kol nuemiau AISIN 1 ir 2 pavaro ribotuvus, tai dabar ir is vietos startuoja padoriai.
Galetu tik pats perjungimo laikas buti greitesnis.

Su tokiu sukimo momentu nulekta jau 60kkm.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 02 2017, 23:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Manau lasvai per 30 startu nuo sviesoforo galima pribaigti nauja aisin 6 su tokiu jei startuot su stabdziu+3000rpm kaip daroma. Cia jei sausas asfaltas ir geri michelin slikai 255 or kokie ten eina.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 00:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Smegenu neturint viska galima sulauzyt per 5 minutes...

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 06:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Sutinku 100%. Bet kokia prasme sportisko vaziavimo jei negalima kartais pasismagint? Esant geros nuotaikos sekmadieni karta i savaite taip startavus masinos dezes uzteks 1-3menesiams(priklausomai nuo ridos ir bukles)Vis dar manau kad c5 x7 neverta skriausti ir prievartauti tiuningais ji visa sirdimi ir siela ramus avinelis. Is prigimties. Galima is savicko padaryt pusetina balerina o is juskos pusetina trikovinnka, bet geriau kaip yra dabar.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 06:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Elviukai123 rašė:
Sutinku 100%. Bet kokia prasme sportisko vaziavimo jei negalima kartais pasismagint? Esant geros nuotaikos sekmadieni karta i savaite taip startavus masinos dezes uzteks 1-3menesiams(priklausomai nuo ridos ir bukles)Vis dar manau kad c5 x7 neverta skriausti ir prievartauti tiuningais ji visa sirdimi ir siela ramus avinelis. Is prigimties. Galima is savicko padaryt pusetina balerina o is juskos pusetina trikovinnka, bet geriau kaip yra dabar.

Kodel negalima pasismagint? Ratu sukimas vietoje dar nera smagumas. O su Tauriaus masina pasismagint galima tikrai, man tai buvo smagu :) ziurint kaip kas ta smaguma supranta:) esme tokia, kad sitam c5 nesijaucia nei greitis, nei greitejimasis, bet pas Tauriu jauciasi, ko nesitikejau is tos auto :) Taip sutinku tai nera sportine masina, bet kartais smagu pralekt :) ant kelio laikosi super :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 07:24 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
gaila kad nera mechanines dezes situose galinguose varikliuose ;)

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 08:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
taurius rašė:
530Nm visom pavarom, tame tarpe ir 1 bei 2 :)
Ilgai teko zaisti, kol nuemiau AISIN 1 ir 2 pavaro ribotuvus, tai dabar ir is vietos startuoja padoriai.
Galetu tik pats perjungimo laikas buti greitesnis.

Su tokiu sukimo momentu nulekta jau 60kkm.


Na idomiai idomiai :) 60k km nera mazai :) bet aisku jeigu pradine rida buvo koki 30k km tai tas irgi turi reiksmes, kazin kaip butu jeigu taip sucipuot jau >200k km turincia..Cia turbut ir dpf ismestas ir egr atjungtas sitai masinai? Kazkas sake kad vien jau egr atjungus startavimas is vietos kazkiek pagereja, nors va idomiai kaip su tuo atjungtu egr buna ziema, nes skaiciau, kad masina tada nepasyla ilgai....vieni sako kad cia vezys visiskas ir kuo greiciau isprogramuot ta egr o kiti sako kol viskas gerai geriau nelysti :) taiva ir zinok zmogau kaip geriau pasielgt kai myli savo auto ir nesinori bereikalo ten viska pradet draskyti, kai viskas veikai idealiai kolkas :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 08:22 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Jūs sau rankas nusipjaukit, galvas nusipjaukit, pimpalus nusipjaukit, nes nu kam čia reikia, tik makaluojasi ir maišosi. Būsite kaip pirmuonys bestuburiai, be galūnių, be plaučių, ne smegenų ir be jausmų. :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 08:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Atas rašė:
taurius rašė:
530Nm visom pavarom, tame tarpe ir 1 bei 2 :)
Ilgai teko zaisti, kol nuemiau AISIN 1 ir 2 pavaro ribotuvus, tai dabar ir is vietos startuoja padoriai.
Galetu tik pats perjungimo laikas buti greitesnis.

Su tokiu sukimo momentu nulekta jau 60kkm.


Na idomiai idomiai :) 60k km nera mazai :) bet aisku jeigu pradine rida buvo koki 30k km tai tas irgi turi reiksmes, kazin kaip butu jeigu taip sucipuot jau >200k km turincia..Cia turbut ir dpf ismestas ir egr atjungtas sitai masinai? Kazkas sake kad vien jau egr atjungus startavimas is vietos kazkiek pagereja, nors va idomiai kaip su tuo atjungtu egr buna ziema, nes skaiciau, kad masina tada nepasyla ilgai....vieni sako kad cia vezys visiskas ir kuo greiciau isprogramuot ta egr o kiti sako kol viskas gerai geriau nelysti :) taiva ir zinok zmogau kaip geriau pasielgt kai myli savo auto ir nesinori bereikalo ten viska pradet draskyti, kai viskas veikai idealiai kolkas :D


Išmestas tik EGR, o DPF paliktas, nes pradinė rida ir buvo 30k km. Šiuo metu DPF valosi kas 800km, tai kaip ir nėra tikslo jo imti.
EGR šilumokaičio pagrindinė funkcija yra aušinti i variklį patenkantį orą, o šalutinis rezultatas šiek tiek šildo aušinimo skystį. Esu daręs eksperimentą žiemą su saviške - variklio šilimo laikas buvo identiškas su ir be EGR, o įvertinus kiek brudo jis paduoda į variklį aš jį atjungiau nuo pat automobilio įsigijimo.
Labai dažna 2.7HDi ir 3.0HDi bėda trukčiojimas del suodžiais užsinešusių ir stringančiu EGR voztuvų - variklis pats protestuoja prieš šita įrenginį :D

530Nm programa jau surašyta pas 3 tokius variklius ir tik maniškis nulėkęs tiek mažai, kiti jau turi virš 200kkm :)
500Nm programa stovi dar pas 5 automobilius...

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 09:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
taurius rašė:
Atas rašė:
taurius rašė:
530Nm visom pavarom, tame tarpe ir 1 bei 2 :)
Ilgai teko zaisti, kol nuemiau AISIN 1 ir 2 pavaro ribotuvus, tai dabar ir is vietos startuoja padoriai.
Galetu tik pats perjungimo laikas buti greitesnis.

Su tokiu sukimo momentu nulekta jau 60kkm.


Na idomiai idomiai :) 60k km nera mazai :) bet aisku jeigu pradine rida buvo koki 30k km tai tas irgi turi reiksmes, kazin kaip butu jeigu taip sucipuot jau >200k km turincia..Cia turbut ir dpf ismestas ir egr atjungtas sitai masinai? Kazkas sake kad vien jau egr atjungus startavimas is vietos kazkiek pagereja, nors va idomiai kaip su tuo atjungtu egr buna ziema, nes skaiciau, kad masina tada nepasyla ilgai....vieni sako kad cia vezys visiskas ir kuo greiciau isprogramuot ta egr o kiti sako kol viskas gerai geriau nelysti :) taiva ir zinok zmogau kaip geriau pasielgt kai myli savo auto ir nesinori bereikalo ten viska pradet draskyti, kai viskas veikai idealiai kolkas :D


Išmestas tik EGR, o DPF paliktas, nes pradinė rida ir buvo 30k km. Šiuo metu DPF valosi kas 800km, tai kaip ir nėra tikslo jo imti.
EGR šilumokaičio pagrindinė funkcija yra aušinti i variklį patenkantį orą, o šalutinis rezultatas šiek tiek šildo aušinimo skystį. Esu daręs eksperimentą žiemą su saviške - variklio šilimo laikas buvo identiškas su ir be EGR, o įvertinus kiek brudo jis paduoda į variklį aš jį atjungiau nuo pat automobilio įsigijimo.
Labai dažna 2.7HDi ir 3.0HDi bėda trukčiojimas del suodžiais užsinešusių ir stringančiu EGR voztuvų - variklis pats protestuoja prieš šita įrenginį :D

530Nm programa jau surašyta pas 3 tokius variklius ir tik maniškis nulėkęs tiek mažai, kiti jau turi virš 200kkm :)
500Nm programa stovi dar pas 5 automobilius...


O varikliui 2.2 150kw(450nM) verta kazka daryti ? Nes kiek girdejau ju turbina nera labai ilgaamze....Ir turbut sitam varikliui galios kelimas netikslingas? O gal tikslinga nuimti tik momento ribotuva 1 ir 2 pavarom ir tada startuotu smagiau, nes as pats jauciu labai smagu vaziavima butent nuo 3 pavaros, va tada jau nesa tikrai sparciai :) nes tada tik turbut leidzia pilnai 450nM. Ir gal dar egr atjungt butu verta...aisku jeigu kaip ir trilitriam pasilimo laikas nesikeistu, nes siaip as vaziuoju labai trumpus atstumus...

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 09:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 433
Miestas: Kaunas/Vilnius
Su 2.2HDi kita situacija - jau esam keitę berods 3 turbinas jiems ;)
Vat ta kvailą ribotuvą galima būtų pašalinti.
Čipuoti galima, tačiau atsargiai, nes po to dideliais greičiaisi važiuojant labai kaista turbina.

Aišku trumpais atstumais važiuojant nelabai ir pajausi tą galingumą, nes šalto variklio visvien nedroži gi :)

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 09:51 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
taurius rašė:
Su 2.2HDi kita situacija - jau esam keitę berods 3 turbinas jiems ;)
Vat ta kvailą ribotuvą galima būtų pašalinti.
Čipuoti galima, tačiau atsargiai, nes po to dideliais greičiaisi važiuojant labai kaista turbina.

Aišku trumpais atstumais važiuojant nelabai ir pajausi tą galingumą, nes šalto variklio visvien nedroži gi :)


O idomu labai brangus malonumas turbinos keitmas sitam varikliui? :) Na trumpi atstumai gaunasi kasdien kai tik i darba, o siaip buna pasivazineju ir ilgiau :) Tai to ribotuvo pasalinimas kaip ir niekam nepakenktu o tik geriau startuotu taip? Dezes nesuvaryciau? :) Beje esu pastebejas toki dalyka, kad sita deze man mesdavo i avarini rezima, kaip buvo uzdetos neoriginalaus dydzio padangos, bet tai budavo tik kai labai agresyviai vaziuojant dideliais greiciais, matyt ten skaiciuoja kompas rato sukimosi spinduli ir mato kad neatitinka parametru ir stato i avarini, o kai uzdejau gamintojo nustatyto dydzio padangas tai daugiau tas nepasikartojo. Taiva visad dekite tik reikiamo dydzio ratus :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 10:56 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Užsidedi kitokius ratus - važiuoji pas meistrą ir sukoduoja tokius, kokie priklauso.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 03 2017, 11:03 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Užsidedi kitokius ratus - važiuoji pas meistrą ir sukoduoja tokius, kokie priklauso.

Variantas :) bet paziurejau kad man vaziavimo prasme ir yra idealiausi 225/55 , R17. Nes 215/ 55 jau kazkaip prasciau pagal pojucius....nors siauresni kuro ir maziau turetu valgyt...

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 109 110 111 112 113 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007