Atas rašė:
taurius rašė:
530Nm visom pavarom, tame tarpe ir 1 bei 2

Ilgai teko zaisti, kol nuemiau AISIN 1 ir 2 pavaro ribotuvus, tai dabar ir is vietos startuoja padoriai.
Galetu tik pats perjungimo laikas buti greitesnis.
Su tokiu sukimo momentu nulekta jau 60kkm.
Na idomiai idomiai

60k km nera mazai

bet aisku jeigu pradine rida buvo koki 30k km tai tas irgi turi reiksmes, kazin kaip butu jeigu taip sucipuot jau >200k km turincia..Cia turbut ir dpf ismestas ir egr atjungtas sitai masinai? Kazkas sake kad vien jau egr atjungus startavimas is vietos kazkiek pagereja, nors va idomiai kaip su tuo atjungtu egr buna ziema, nes skaiciau, kad masina tada nepasyla ilgai....vieni sako kad cia vezys visiskas ir kuo greiciau isprogramuot ta egr o kiti sako kol viskas gerai geriau nelysti

taiva ir zinok zmogau kaip geriau pasielgt kai myli savo auto ir nesinori bereikalo ten viska pradet draskyti, kai viskas veikai idealiai kolkas

Išmestas tik EGR, o DPF paliktas, nes pradinė rida ir buvo 30k km. Šiuo metu DPF valosi kas 800km, tai kaip ir nėra tikslo jo imti.
EGR šilumokaičio pagrindinė funkcija yra aušinti i variklį patenkantį orą, o šalutinis rezultatas šiek tiek šildo aušinimo skystį. Esu daręs eksperimentą žiemą su saviške - variklio šilimo laikas buvo identiškas su ir be EGR, o įvertinus kiek brudo jis paduoda į variklį aš jį atjungiau nuo pat automobilio įsigijimo.
Labai dažna 2.7HDi ir 3.0HDi bėda trukčiojimas del suodžiais užsinešusių ir stringančiu EGR voztuvų - variklis pats protestuoja prieš šita įrenginį

530Nm programa jau surašyta pas 3 tokius variklius ir tik maniškis nulėkęs tiek mažai, kiti jau turi virš 200kkm

500Nm programa stovi dar pas 5 automobilius...