WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 19 2025, 14:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 117 118 119 120 121 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 07:29 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Visumoj kaip toks visko prifarsiruotas limuzininio vaziavimo ir tuo paciu metu labai praktiskas automobilis yra labai patikimas ir tikrai yra kazkas tokio superinio ka prancuzam pavyko pagamint...ir alternatyvu as jam nematau. Kai is betkokio auto isedu i savo c5...tai tikrai atsiranda veide plati sypsena :D


Tai gal turi noro pasidalint savo C5 vaizdais, kad ir mums šypsena praplatėtų? :)

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 07:31 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Ponai, po to kai nulipi nuo sportinio motociklo, tai nei viena mašina nebetraukia. Todėl jau senokai nebesiginčyju tuo klausimu, kas traukia, o kas ne :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
valdas 76 rašė:
Kai buvau jaunas ir biednas, važinėjau ir aš benzu-dujom, ir kelis kartus netgi teko ant "šlipso" iki degalinės važiuot, nes pasibaigė VISKAS, kas buvo ir bake, ir balione... Šiaip turiu porą benzininių mašinų, bet dujų jose niekada nebuvo ir nebus, nes mašinos ne kasdieniam naudojimui, kam jas gadint. O apskritai, per metus važiuojant 40-50000 km, nevežiojant oro ir neturint tuščių pontų, alternatyvų dyzeliui nėra.


jei pasibaigia abu kurai tai rodo arba benzino rodykles gedima arba zmogaus poziuri i masina. siaip as vazineju abiem kurais toje pacioje masinoje -dujomis 70% laiko benzinu 30% tai dujos tikria ne is norejimo sutaupyti centus. tiesa apie 2000eur susitaupo vazinejant dujomis per metus. tike kiek vaziuoju (107km/d vidurkis) vazinedamas tik benzinu isleisciau apie 5400EUR kurui per metus. tai nera jau tiek mazai.

dyzeliu tokiu neradau, net jei butu nekalenantys varikliai, dyzeliu galingumai baigiais ties 200kW taip kad nera jokiu alternatyvu , ne visi kaip Atas moka isijungti vaizduote kad masina traukia, buna situaciju kai reikai kad masina is tikro trauktu :)


Elviukai, galiu pasakyt, kad tavo meile benzinams irgi yra akla :D :D O kas del vaizduotes, tai ir yra svarbiausia, kad pagal pojucius masina teiktu dziaugsma :D Beje kazkodel trasoje mane ta vaizduote irgi pilnai tenkina, dar nebuvo varianto, kad kazko neapsilenkciau :) ar dvejociau ar pavyks...spustelnu ir 450 nM jau nesa mane :D Aisku as nesilyginu su Elviuko Jaguar supercharged trauka, bet lyginu tarkim su pries tai turetu slipnesniu variantu c5 120kw...Planuose yra turet 200kw, bet cia jau reikia ieskotis 3.0 hdi ir siek tiek cipuot ir 1,2 pavarom nuimti sukimo momento ribotuva, kaip kad daro forumietis Taurius :) Taiva jei kas kada pasiulytu adekvacia kaina uz pukios bukles c5, tai gal ir rysciausi atsisveikint, kad pasisveikint su 3.0 hdi top diesel :lol: Ir siuo atveju irgi ieskociau c5 gero stovio is vokieciu. Prancuzijoj savi niuansai, paprasti prancuzai taip masinu nepriziuri :D Pas mane vaziuokle dar visa originalas, tik vienas traukes antgalis keistas nusipirkus :) Vien jau kaip prancuzai parkuojasi maciau :lol: Atsimusimas i kita auto yra norma :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Paskutinį kartą redagavo 2 Atas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Ziurint koks motociklas. Su mocais 15metu pravazineta. Teoriskai Litras vs bugatti veyron suoer sport and koenigserr cccxsssr traukia.teoriskai nes nevaziavau bugati. Bet didesniam efektui reiktu duslintuvui tiesu ismetima daryt.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:09 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Sportiskam vaziavimui geriau pasiimk c5 3hdi kitam kebule. Anglai gamina c5 3hdi pavadinimu xf vaziuokle malonesne dinamikai, galas varomas 200kw is gamyklos ju hdi. Citriukas skirtas ramiam vaIavimui

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Sportiskam vaziavimui geriau pasiimk c5 3hdi kitam kebule. Anglai gamina c5 3hdi pavadinimu xf vaziuokle malonesne dinamikai, galas varomas 200kw is gamyklos ju hdi. Citriukas skirtas ramiam vaIavimui


Žinau sita varianta :D Taip tai tas pats dyzelis kur ir c5, naujesniuose modifikacijose jau ne 177 kw o 200 kw, kaip ir Range rover naujesniuose...Bet geram xf biudzetas netrauktu, nes netenkintu belekoks xf, kaip kad netenkintu ir belekoks c5 :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Elviukai123 rašė:
Sportiskam vaziavimui geriau pasiimk c5 3hdi kitam kebule. Anglai gamina c5 3hdi pavadinimu xf vaziuokle malonesne dinamikai, galas varomas 200kw is gamyklos ju hdi. Citriukas skirtas ramiam vaIavimui


Žinau sita varianta :D Taip tai tas pats dyzelis kur ir c5, naujesniuose modifikacijose jau ne 177 kw o 200 kw, kaip ir Range rover naujesniuose...Bet geram xf biudzetas netrauktu, nes netenkintu belekoks xf, kaip kad netenkintu ir belekoks c5 :D

Pacios prasciausios komplektacijos xf geresnis nei pats geriausias c5. Tai sakai isbandes 5 skirringus xf ir 6 c5.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Atas rašė:
Elviukai123 rašė:
Sportiskam vaziavimui geriau pasiimk c5 3hdi kitam kebule. Anglai gamina c5 3hdi pavadinimu xf vaziuokle malonesne dinamikai, galas varomas 200kw is gamyklos ju hdi. Citriukas skirtas ramiam vaIavimui


Žinau sita varianta :D Taip tai tas pats dyzelis kur ir c5, naujesniuose modifikacijose jau ne 177 kw o 200 kw, kaip ir Range rover naujesniuose...Bet geram xf biudzetas netrauktu, nes netenkintu belekoks xf, kaip kad netenkintu ir belekoks c5 :D

Pacios prasciausios komplektacijos xf geresnis nei pats geriausias c5. Tai sakai isbandes 5 skirringus xf ir 6 c5.


Kalba eina ne tik apie komlektacija, bet ir apie visa auto bukle...man turi but jis technishkai be priekaistu ir ne su rida 300k :) O beto jauguro ekspoatacija jei kas sugestu tai tikrai kainos butu ne kaip c5 :D Cia juk prestizine turciu marke :) tai jau vien pamacius su tokia auto nuluptu paskutine skura :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Jagu dyzeliu bukle is esmes geresne nei biudzetjniu c5. Ir pravaziuoja maziau Genda jaguose tik elektronika ir citriuko hdi varikliai. Ten met greiciu deze 6hp26 uzmist yra ka veikt.. Siaip tiek c5 tiek xf nepwlmytai nuvertinami savo klasese. Ar neivertinami jei tiksliau.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 08:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Jagu dyzeliu bukle is esmes geresne nei biudzetjniu c5. Ir pravaziuoja maziau Genda jaguose tik elektronika ir citriuko hdi varikliai. Ten met greiciu deze 6hp26 uzmist yra ka veikt.. Siaip tiek c5 tiek xf nepwlmytai nuvertinami savo klasese. Ar neivertinami jei tiksliau.


Nu kad nelabai genda tie 3.0 hdi varikliai, siaip kiek esu domejasis, skaites ir rusu formuose, tai visi labai patenkinti :) ir dziaugias kad beveik nieks ten negenda...Beje sitas variklis yra daugiau ford, nei PSA, tikri prancuzai tai yra 2.0 hdi ir 2.2 hdi. Ir siaip prancuzu grynakraujai yra patikimesni. Maziukas 1.6 hdi kaip ir 3.0 hdi irgi fordinis. Bet siaip palyginus tikrai viskas normaliai su tuo 3.0 hdi, cia tikrai jau ne 2.7 hdi :D Nors ne paprastiems zmogeliams ir tas netgi nera toks blogas kaip kad minejo Tadas :D jei idealiai priziurint irgi tarnauja :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 09:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
jei jau taip ziuret tai patys jaguar yra fordai (iki kazkuriu metu) o nuo siol kiekvienas opelis irgi bus citroenas :D

as i variklio patikimuma ziuriu kitaip- jei pjauni dugnais ir ta darai su puse tepalo normos ir diena ar dvi pavazineji be antifrizo ir variklis atlaiko tai geras variklis kontrukciskai ir kasdienybeje priziurint jis laikys 500 000km+ o isardzius nesimatys cilindru sieneliu isdilimu.
tado teorija gera (apie bulviu maisus 2.7hdi bagazineje) bet kazkin kodel tiek daug 2.7 motorshaden'u atvyskta i lietuva is rupestingu ir priziurimu ranku uzsienyje?

Del masinu parvezimo pagal uzsakyma.. mane domintu c5x7 benzinas mechanine dauzta uz 3000-4000eur ,komplektacija nesvarbi,gali buti plikas kaip tilvikas, susidesim vidu is motorshaden 2.7hdi exclusive kaip padariau su pirmu savo c5x7 :D

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 09:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
na as asmeniskai su 2.7 irgi nepirkciau...nebent irgi buciau motoristas ir pats taisyciau :) tada kodel gi ne....ju kainos zenkliai mazesnes juk :) ir tu paciu xf irgi jau mazos kainos su 2.7 :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 09:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Del masinu parvezimo pagal uzsakyma.. mane domintu c5x7 benzinas mechanine dauzta uz 3000-4000eur ,komplektacija nesvarbi,gali buti plikas kaip tilvikas, susidesim vidu is motorshaden 2.7hdi exclusive kaip padariau su pirmu savo c5x7 :D


Beje o tai kam pardavei jeigu jau viska taip buvai pasidares kaip norejai ? ir svajoniu benzas ir t.t :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 09:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Elviukai123 rašė:
Del masinu parvezimo pagal uzsakyma.. mane domintu c5x7 benzinas mechanine dauzta uz 3000-4000eur ,komplektacija nesvarbi,gali buti plikas kaip tilvikas, susidesim vidu is motorshaden 2.7hdi exclusive kaip padariau su pirmu savo c5x7 :D


Beje o tai kam pardavei jeigu jau viska taip buvai pasidares kaip norejai ? ir svajoniu benzas ir t.t :)


Pardaviau nes netenkino dinamines savybes. o nupirko zmogus kuris ne neketino jos pirkti tiesiog siaip norejo paziureti kaip atrodo. bet matyt pries tai buvo paziurejes kitus c5x7 :) siaip tokio antro nebepasidarysiu, jis net perdazytas buvo 50%, dauguma detaliu pakeitos kitomis nuo 20 000myliu ridos auto, iskaitant katalizatoriu ismetimo kolektoriu daviklius ir tt.

tiesiog reikalinga antra masina kaip atsargine kai jaguaras bus tiuninguojamas. ketinu pakeist bamperius, lempas, kapota, sparnus, galini kapota, i naujausius XFRS modelio,upgreidint greiciu dezes sankaba i exedy, keist TC, kompresoriui montuot mazesni skriemuli, atskirt antifeezo sistemas (kompresoriaus ausnimo ir variklio siuo emtu bendros, tik radiatoriai skirtingi) zodziu liudna nebus :D

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2017, 09:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
na jo cia gerai su jagu zadi pasilinksmint :D :) speju ir taip jis toks pas tave kaune vienintelis :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 117 118 119 120 121 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007