mindzius111 rašė:
Sveiki

, kaip tik ieškausi pirkti C5 ir išpuolė iš komplektacijos pusės tikrai geras variantas tačiau vienintelis minusas tai rida. Kadangi apie jų variklius nelabai daug ką žinau tai norėčiau paklausti ar reikėtų bijoti 350tūkst. km ridos 2l hdi (100kw) 08m Citroenui? Ar nebus kad prie tokios ridos pradės byrėti mašiniukas? Gal kas vairuojat/pirkot auto su panašia rida? Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Kas geriau - 350 000 tikra rida, ar 180 000 bet sukta nuo 500 000...? Iš esmės manau jeigu rida tikrai tikra, o mašina reguliariai prižiūrėta ir kas reikia keista laiku, mašina tikrai nesubyrės. Tik vat sunku yra patikrint, kaip ta mašina buvo prižiūrima, nebent yra nemažai sąskaitų su darbais ir pan.

Aš asmeniškai žiūrėčiau ir į salono nusidėvėjimą, nes jis nemažai gali pasakyt apie buvusį savininką. Aš labai prižiūriu savo auto, viską keičiu, net kai baisios būtinybės nėra. Kadangi taip prižiūriu techninę pusę, tuo pačiu saugau ir automobilio saloną - nekraunu maximos maišų ant sėdynių, nedaužau durelių į kitas auto, neleidžiu mergaitėm su nagais braižyt knopkių ir pan, tad iš dalies techninė auto būklė atsispindi ir salone. Manau, kartais užtenka įsėsti į mašiniuką ir pajauti, ar mašina buvo prižiūrima ar visgi drožiama.
Vienintelis dalykas perkant mašiną su tokia rida, yra tai, kad paskui prisukus 400 000 ir daugiau, jos jau neparduosi lietuviui už normalią kainą ir nesvarbu, kad mašiną būsi visada prižiūrėjęs ir tvarkęs laiku. Bet jeigu po kelių metų mašinos pardavinėti nežadi, tai aš nepabijočiau tokios pirkti.
