WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 18 2025, 21:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 154 155 156 157 158 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 01 2017, 12:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Pats vazineju 2016 metu ceed SW, tikrai galiu pasakyt taip kebulas nelinguoja taip smagiai kaip Hydractivas, bet pripazinkit, tai yra pofig prie tai kai tiek C5 tiek C6 JAUCIA VISUS kelio itrukimus, o per gulinti policininka su CEED'u varai nestabdes. Pamegink su cepelinu taip, sfera issimaus senoliui 10 metu ;)

Peugeot 308SW isvus vaziuokle laaabai minksta, pavaziuokit, pakeisit visus nusistatytumus. Deja, kai darbas pirko Peugeot 30i kainavo 2000e brangiau nei KIA, tai gavau KIA.

Siaip garantines salygos siuo metu geriausios
pas Peugeot, nes apima visiskai viska isskyrus kaladeles ir pan. KIA duoda max 150000km ir 7 metus, Peugeot uz papildomus 300e galima pasiimti 5 metus ir 200000km garantija :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2017, 12:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Yra skirtingi žmonės su skirtingais poreikiais...naturalu kad zmogus kuriam automobilis yra tik susiekimo priemone tai renkas pagal kitus kriterijus nei autofanai. Tokie kia ceed kad ir issalono niekada nesuteiktu man tokio kasdienio dziaugsmelio kaip turimas auto. Kita vertus jei negali skirti pakankamos sumos normaliam naudotam c5, tai jau geriau tada pirkti uz ta pacia suma daug paprastesni bet techniskai puikaus stovio automobiliuka... Nes is uzmusto auto niekada nepadarysi ledinio...o jei nusipirksi ne lavona ir priziuresi kaip dera (autofanam prieziura irgi malonumas o ne vargas :D ) tai toks auto tarnaus ilgai ir duos emocine verte, kuri pinigais nepamatuojama :) Taip, as tokiems "ne autofanams" net nesiulyciau ieskot tokiu c5 ...nes man graudu ziureti i nepriziuretus ir uzleistus ju egzempliorius. Biudzetiniu c5 variantu su 1.6 varikliukais irgi nepateisinu :) Bukit geri tada
geriau kia ceed imkit :) Cia manau is tu automobiliu kuris turi teikti emocini, estetini ir kitoki malonuma o ne tik kaip paprasta susiekimo priemone...tam pilna yra kitu auto... :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2017, 15:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
naturalu kad zmogus kuriam automobilis yra tik susiekimo priemone tai renkas pagal kitus kriterijus nei autofanai. Tokie kia ceed kad ir issalono niekada nesuteiktu man tokio kasdienio dziaugsmelio


Susisiekimo priemone yra skirstoma i kolektyvine - visuomeninis transportas(autobusas, troleibusas,traukinys, lektuvas-ten nieko is esmes nepakeisi) ir asmenine. dar yra sportui, bet cia atskira tema.

Asmeninis automobilis yra skirtas vaziuoti is tasko A i taska B kaip sako atas, bet ne viskas taip paprasta.

Galiu pasakyti kad su Opel Astra H kol vaziuoji pradedi nekest tasko B o po to ir A. galu gale nekenti viso pasaulio. Gal kazkam kitaip, zmogus labai adaptyvus prisitaiko kazkiek, bet nuvaziuoti 1500km per karta su mazu prastu auto yra didziule dvasine ir fizine kancia.
Pvz i tikros klases Premium (80-120KEUR+)patogiai atsisedi, isijungi adaptyvini kruiza, uzsileidi Mocarta per 7 kanalu Bower wilkins sistema ir megaujiesi kelione ,galvoji kaip smagu bus nuvaziuoti i taska B. ir muzikai perejus nuo forte fortissimo i piano pianissimo tau neuzia ausys nuo vibraciju, vejo svilpimu ir variklio kriokiancio ant 4000RPM. Mieste paimk CEED ir vidutinio segmento C5 X7 exlusive benzina. Citroenukas jau atjungia nuo pasaulio, vaziuoji, tylu ramu, gera, gali paskesti mintyse.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2017, 16:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Koks lietuvis jums važinės su visokiom skarbonkėm, jei imt, tai tik laiko patikrintą ir ne žemesnio, nei D segmento automobilį :mrgreen: ir kad nebūt prastesnis už kaimyno, čia jau be variantų...Ir tai tęsis tol, kol nebus įvestas diferencijuotas ir socialiai daugmaž teisingas automobilių mokestis...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2017, 16:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Citroenukas jau atjungia nuo pasaulio, vaziuoji, tylu ramu, gera, gali paskesti mintyse.[/quote]

As kai vaziuoju is darbo nors ir tik 5km iki namu bet jau speju atsipalaiduot ir pailset savo c5...kartais specialiai vaziuoju per aplink pro magistrales ruoza kad pakaifuot ir prapust masiniuka :D kitam geriau greiciau grizus alaus ikalt...kiekvienam savo :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2017, 16:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Ponai, nemenikinkit kitų žmonių pasirinkimo. Lietuvoje yra KIA klubas kur į susitikimus surieda daug savo Ceed patenkintų žmogų ir dalinasi savo teigiamomis emocijomis kurias jiems sutiekia jų mylimi Ceed. Taigi, kikevienam savo ir nebandykim visko užtempti ant vieno kurpalio.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 01 2017, 20:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
jei turit sazines, nepirkit naujos masinos su mintimi ja parduoti ne srotui ir ne dileriui.
siuolaikiniai plastikai po 8 metu subyres i ekologiskas dulkes. jus padarysit moralini nusikaltima pardave kazkam kas tikisi vazinet. viskas bus ok bet jus prakeiks ir degsit pragare ir nesiseks ir labai nesiseks ir vaziuosit pas bobute atvarota daryt, bet kol nuvaziuosit ji numirus bus
autonominiai auto, pay as you go. tik tokia ateitis. patogu ir super. o vairavimo malonumas uz papildomu nemazus mokescius
o tie adaptyviniai kruizai .... pristabdo anksti net ir maziausiu nustatymu, mazuma prieky vaziuojanciu suprantadirbt ir dirbt kaip jie veikia, kamera atpazysta tik tuos zenklus kuriuos sugalvoja ir t.t..
dirbt ir dirbt dar. metai be automobilio visiems


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2017, 13:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
As kai vaziuoju is darbo nors ir tik 5km iki namu bet jau speju atsipalaiduot ir pailset savo c5...kartais specialiai vaziuoju per aplink pro magistrales ruoza kad pakaifuot ir prapust masiniuka :D kitam geriau greiciau grizus alaus ikalt...kiekvienam savo :D


Man kartais irgi norisi važiuoti specialiai ilgesniu atstumu, nes norisi patogiai ir minkštai nuplaukt iki taško B klausant muzikos. Nesvarbu, ar kamštyje sėdi ar važiuoji, beveik jokio aplinkos garso negirdi. Vakarais malonu išvažiuoti ir apvažiuoti kelis ratus aplink centrą šiaip sau. Plauki sau šiltai mašinoj ir džiaugiesi tuo trumpu laisvu laiku, kai skubėti niekur nereikia. Išlipi laimingesnis ir atrodo, kad viskas klostosi geriau.

Turim šeimoj Kia Rio 2012. Nedidelis miesto auto. Šiaip smagus automobiliukas. Salono medžiagų kokybė ir apskritai salono dizainas patinka lyginant su kitom tos pačios klasės auto, nors ir paprastas. Aišku, salonas prastesnis už C5 excl. Tik yra toks dalykas, kad kai važiuoji toks jausmas, kad sėdi kaip ant taburetės su ratais. Kieta važiuoklė ir visos duobės ir nelygumai labai jaučiasi. Kiekvieną mašiną už lango girdi. Padangų garsas labai girdisi. Važiuojant autostrada nemalonu, kai gali palyginti su C5. Didelis pliusas ta 7 metų garantija, bet su šita mašina nesinori į miestą važiuoti tik šiaip sau pasivažinėti.

Taip pat yra ir Hyundai i40 2017. Nauja auto. Salonas naujas, dar smirda. Irgi visai nieko auto, bet viskas girdisi už lango. Kietesnė už C5 taip pat.

Esu važinėjęs su Kia Cee'd 2012. Irgi taburetė ant ratų.

Lygiems užsienio keliams gal ir tinka važinėti su taburetėm, bet kai pas mus trumpoj gatvės atkarpoj 20 kreivų kanalizacijos dangčių ir 10 duobių, tai maloniau praplaukti virš jų.

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2017, 15:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Butent sulinius hydractivad priima skaudziau nei spyruokle... Nonsensas.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2017, 17:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Na tai šulinius ir duobes reikia apvažiuot, o ne važiuokles tikrint :) O ir šiap nukrypta nuo temos, kai kurie užvakar aptarti aparatai, netgi parduoti, ištroškus liaudis X7 :D

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2017, 17:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 30 2017, 15:11
Pranešimai: 5
Miestas: Kaunas
edge rašė:
Na tai šulinius ir duobes reikia apvažiuot, o ne važiuokles tikrint :) O ir šiap nukrypta nuo temos, kai kurie užvakar aptarti aparatai, netgi parduoti, ištroškus liaudis X7 :D


Va va, baigiu susidaryti įspūdį kokia kaina jau artima tiesai :) Galvojau gal net kas nors iš forumo nupirko? :D Gaila nespėjau apžiūrėti gyvai pats.
O šiaip, kaip vertinate, ar verta pirkti atnaujintą modelį nuo 2012, vertinant, kad jie ~+1000 eur brangesni?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2017, 21:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Butent sulinius hydractivas priima skaudziau nei spyruokle... Nonsensas.

Taip buvo nuo senų laikų. BX, nors praktiškai yra pats minkščiausias iš Citroenų po 80tųjų (prieš tai buvo DS), labai nemėgsta žvyro tarkos, pvz. Atrodo, kad dantis pamesi kartais, o pro šoną ramiai sau duria Audi 80 būlka. Bet važiavime tikrais smulkiais užmiesčio keliais, kur asfalto danga nebloga, be duobių, bet labai nelygi ir banguota, ir pajauti tikrąjį kaifą. Spyruoklė per kieta, kad spėtų pajaust tuos aštrius kietus dalykus, kuriuos hidropneumatika sugeria ir nori nenori dalį perduoda į kėbulą, tai toks efektas ir gaunasi, o ant tarkos dar ir užrezonuoja. Bet pvz XM važiuoklė, bent kiek teko sutikti, praktiškai labiausiai išdirbta komforto atžvilgiu, nes nepyksta ir ant šulinių, ir ant aštrių gulinčių policininkų, ir greitkely visai solidžiai ir stabiliai neša, aišku su tam tikru įpratimu. Po to išleistuose automobiliuose, o taip pat ir žemesnės klasės hidropneumatiniuose automobiliuose, man atrodo, tiesiog buvo nebe taip stipriai susitelkiama į tikslų parametrų (amortizatoriaus skersmuo, sferų slėgiai, tūriai, žikleriai, pačio Hidroactyvo veikimo algoritmai ir t.t.) apskaičiavimą kiekvienam kėbului, todėl gaunasi, kad pvz BX yra šiek tiek per lengvas savo amortizacijai, o C5 cepelinas, bent mano nuomone, kiek per sunkus, nes labai linkęs smigti, čiut ne iki atramų, užtai ir nemėgsta tų šulinių, nes labai stipriai ir lengvai krenta, ir tada būna BUM.
Čia teorija, ir ji paremta tik mano nuomone, o aš nesu automobilių inžinierius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2017, 03:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
trysketuri rašė:
O šiaip, kaip vertinate, ar verta pirkti atnaujintą modelį nuo 2012, vertinant, kad jie ~+1000 eur brangesni?


verta pirkti sena modeli geros komplektacijos ir atsinaujinti iki facelifto. arba verta pirkti sena modeli blogos komplektacijos ir atsinaujinti ir komplektacija ir facelifta. bus ka veikt bent jau ilgais ziemos vakarais :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2017, 06:16 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Laimonas rašė:
Butent sulinius hydractivas priima skaudziau nei spyruokle... Nonsensas.

5 cepelinas, bent mano nuomone, kiek per sunkus, nes labai linkęs smigti, čiut ne iki atramų, užtai ir nemėgsta tų šulinių, nes labai stipriai ir lengvai krenta, ir tada būna BUM.
Čia teorija, ir ji paremta tik mano nuomone, o aš nesu automobilių inžinierius.

Vienintelis man minusas hidroaktivo kad jis butent nemegsta staugaus aukscio pasikeitimo...todel i gilesnius sulinius ar kitas idubas staigiai ikrisdamas sukelia ta nemalonu "bum"..bet tai buna labai retai...visais kitais atvejais as nejauciu kazkokio didelio skirtumo uzvaziavus ant kitu kelio nelygumu ar paprastu suliniu nei auto su spyruokline vaziuokle...viskas labai komfortiskai dirba. O siaip man idealu vaziuoti vaziuokles rezime 'sport'...tada ir eiga vaziuokles mazesne (ir pati vaziuokle labiau tausojas) ir maziau linguoja ir valdos geriau( mano dideliam nustebimui pravaziavus su bmw F10 nepasirode kad sitas bemvo penktukas kazkaip labai geriau valdosi nei mano citrius pakabos sport rezime) ir komfortas man nenukencia...o dar praktiskai nesiubuoja :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2017, 07:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Butent, apie tai as ir kalbu, gi as tiek citrinu pavadelioju kad zinau ka sakau, nuo uzmustu kuinu iki zvilganciu ristunu. Zinoma, labai daug kas priklauso nuo aukscio sureguliavimo, nes buna po avariju mesureguliuoti ir pan.

Bet kaip ir sakiau, esfalto ismusimai, suliniai, gilesnes duobes - hydractivas man asmenkskai TRAGEDIJA. O to "gerio" pilni keliai... Visai kita kalba, kai vaziuojame didesniu greiciu ir uzmiesciu, va tada taip, cepelinas DA BEST. Net negaliu kazko papriekaistaut.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 154 155 156 157 158 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007