WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 13 2025, 10:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 155 156 157 158 159 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 03 2017, 09:13 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Butent, apie tai as ir kalbu, gi as tiek citrinu pavadelioju kad zinau ka sakau, nuo uzmustu kuinu iki zvilganciu ristunu. Zinoma, labai daug kas priklauso nuo aukscio sureguliavimo, nes buna po avariju mesureguliuoti ir pan.

Bet kaip ir sakiau, esfalto ismusimai, suliniai, gilesnes duobes - hydractivas man asmenkskai TRAGEDIJA. O to "gerio" pilni keliai... Visai kita kalba, kai vaziuojame didesniu greiciu ir uzmiesciu, va tada taip, cepelinas DA BEST. Net negaliu kazko papriekaistaut.


Taip, įtrūkimai skersai kelio jaučiasi labiau nei norėtųsi.

Būna, kad grįžtu su C5 ir iš karto sėdu į Kia Rio. Tai skirtumas akivaizdus. Visi nelygumai, įtrukimai, bangos ir t.t. jaučiasi iš karto. Su C5 viskas stipriai prislopinta nors ir girdisi kažkurie bum.

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2017, 09:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Mrzaus rašė:
Laimonas rašė:
Butent, apie tai as ir kalbu, gi as tiek citrinu pavadelioju kad zinau ka sakau, nuo uzmustu kuinu iki zvilganciu ristunu. Zinoma, labai daug kas priklauso nuo aukscio sureguliavimo, nes buna po avariju mesureguliuoti ir pan.

Bet kaip ir sakiau, esfalto ismusimai, suliniai, gilesnes duobes - hydractivas man asmenkskai TRAGEDIJA. O to "gerio" pilni keliai... Visai kita kalba, kai vaziuojame didesniu greiciu ir uzmiesciu, va tada taip, cepelinas DA BEST. Net negaliu kazko papriekaistaut.


Taip, įtrūkimai skersai kelio jaučiasi labiau nei norėtųsi.

Būna, kad grįžtu su C5 ir iš karto sėdu į Kia Rio. Tai skirtumas akivaizdus. Visi nelygumai, įtrukimai, bangos ir t.t. jaučiasi iš karto. Su C5 viskas stipriai prislopinta nors ir girdisi kažkurie bum.


Na ir lygini KIA RIO su C5, lygink C5 su KIA OPTIMA, va tada paziuresim kas kaip jaucias :mrgreen: Kia RIO tas pats kas Citroen C1.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2017, 09:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 10 2017, 21:18
Pranešimai: 90
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Mrzaus rašė:
Laimonas rašė:
Butent, apie tai as ir kalbu, gi as tiek citrinu pavadelioju kad zinau ka sakau, nuo uzmustu kuinu iki zvilganciu ristunu. Zinoma, labai daug kas priklauso nuo aukscio sureguliavimo, nes buna po avariju mesureguliuoti ir pan.

Bet kaip ir sakiau, esfalto ismusimai, suliniai, gilesnes duobes - hydractivas man asmenkskai TRAGEDIJA. O to "gerio" pilni keliai... Visai kita kalba, kai vaziuojame didesniu greiciu ir uzmiesciu, va tada taip, cepelinas DA BEST. Net negaliu kazko papriekaistaut.


Taip, įtrūkimai skersai kelio jaučiasi labiau nei norėtųsi.

Būna, kad grįžtu su C5 ir iš karto sėdu į Kia Rio. Tai skirtumas akivaizdus. Visi nelygumai, įtrukimai, bangos ir t.t. jaučiasi iš karto. Su C5 viskas stipriai prislopinta nors ir girdisi kažkurie bum.


Na ir lygini KIA RIO su C5, lygink C5 su KIA OPTIMA, va tada paziuresim kas kaip jaucias :mrgreen: Kia RIO tas pats kas Citroen C1.



Galiu ir su Huyndai i40 palyginti. Su C5 maloniau važiuoti vis tiek.

_________________
Citroen C5x7 Exclusive | 3.0 V6 211 HP | LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2017, 09:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laimonai, su BX arba XM pačiais paprasčiausiais važiuoti Prancūzijos ar kitos vakarų/pietų Europos valstybės siaurais vingiuotas kaimo keliukais yra DA BEST. Tam jie buvo ir sutverti, mano nuomone. Ten duobių gi nėra, tik vingiuoti banguoti keliukai. Kur su sportinėm komplektacijom ir hydroaktyvu galima paspausti, o su paprastais mažalitražiais varikliais - tiesiog mėgautis skraidančio kilimo efektu.
O BX pakaba automagistralėje pasiduoda ties 150kmh, viskas viršaus yra važiuojama įtemptom rankom, nes plaukimo jausmas pasidaro toks, kad atrodo ratai nebeliečia asfalto, ir vairo taip pat klauso, lyg neliestų asfalto :D Esu išvystęs su savo ex TurboD kažkur apie 170-180kmh, ir daugiau bandyt jau noro nebebuvo. Tuo tarpu su hydroaktyviniais visais modeliais, pradedant pirmuoju hydroaktyviniu XM bet kokiais jau nuo greičio kietinama pakaba ir 200kmh ne limitas, turint Motorą.
Nuo 2001mų labiau pradėjo geriau važiuoti autostradomis, kaip ir sakot. Elektroninė pakabos sistema leidžia ne tik, kaip nuo 89tųjų, sukietinti prireikus, bet ir reguliuojamas pakabos aukštis, atsižvelgiant į greitį :)
Skraidančio kilimo efektas baigėsi praktiškai jau su Xantia. Plaukia ji, bet nėra jo jausmo tinkamo. Taurius sakė, kad C6 lygtai jį turi, bet pačiam vairuoti ir išbandyti tokio dar neteko. Užkeiktas modelis, dar nei vienas neatvažiavo :D
Manau, kad dauguma tik naujų citrių pažinotojų nelabai skiria hydroaktyvą nuo paprastos hydropneumatikos. Jei amortizatoriai su plonais 3-3,5mm vamzdeliais, ten nėra jokio hydroaktyvo. Pakaba hidropneumatinė, bet ji nereaguoja į kelio ir važiavimo rėžimo pasikeitimus ir visada yra minkšta. O kai turime storus vamzdelius, papildomus kelmus ir sferas per vidurį tilto ar posparny ar pan., tuomet jau turim ir hydroaktyvą, kur pakaba reaguoja. Taigi, jei pas cepeliną po kapotu ant dangčio užrašyta Hydroactive, tai nereiškia, kad jis iš tikro yra Active. Jei nėra Sport mygtuko, tuomet turim tik Hydro, be jokio Active, o tas užrašas ant plastmasės tiesiog dėl to, kad plastmasė unifikuota, negi dvi gaminsi skirtingas :D
Tiesa, pas X7 jau nebeatskirsi pagal vamzdelio storį nieko. Nors aš galvoju, ar X7 buvo be hydroaktyvo, gal net nebuvo, tiesiog paprasta spyruoklė, bet jei kada pamatysiu, būtinai sužinosiu. Bet iki 2008tųjų tai paprasčiausias atskyrimo būdas. Aišku, tas reikalas dažnai būna auksarankių išgaidintas, susukant neteisingas sferas, ir tuomet būna visuomet minkšta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 09:21 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
siaip radau internete kad 3L benzinins naujas variklis maziau kainuoja uz sena dyzelio 2.7L varikli:

http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-New-Cit ... SwGx1ZyQhE

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 19:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Anoks čia stebuklas, išvada elementari- 2.7HDi nėra patikimas, užtat ir kainuoja atitinkamai...
Geriau pasidomėkit, kiek, pvz., pas Saulių kainuoja senesnis dvilitris HDinas, maloniai nustebsit 8)

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 19:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 30 2017, 15:11
Pranešimai: 5
Miestas: Kaunas
Ar turi c5 nuo 2008 2.2 125kw variklis kazkokiu pliusu lyginant su 2.0 120 kw? Nes is popieriaus matau tik tai, kad 2.2 naudoja daugiau kuro ir begisi leciau...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 22:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Čia apie Biturbo kalbi? Lėčiau bėgisi Biturbo su 2,2 momentu ir su dvipakope turbina, kuri pradeda normaliai pūsti nuo 1,2-1,4k apsukų? Na, gal, tas 120kw dvilitris gerokai naujesnis, bet sakyčiau, kad lyginot skirtingų mašinų arba skirtingų pavarų dėžių kombinacijas, arba duomenų šaltiniai nepatikimi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 09:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Čia apie Biturbo kalbi? Lėčiau bėgisi Biturbo su 2,2 momentu ir su dvipakope turbina, kuri pradeda normaliai pūsti nuo 1,2-1,4k apsukų? Na, gal, tas 120kw dvilitris gerokai naujesnis, bet sakyčiau, kad lyginot skirtingų mašinų arba skirtingų pavarų dėžių kombinacijas, arba duomenų šaltiniai nepatikimi.

2.0hdi su 120Kw yra naujas variklis su faceliftu. 2.2Hdi su 125Kw yra senas variklis su biturbo. Taigi skirtumai yra tarp auto metu 2008 ar 2012? o skirtumas bus manau svoryje pagrinde :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 09:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
trysketuri rašė:
Ar turi c5 nuo 2008 2.2 125kw variklis kazkokiu pliusu lyginant su 2.0 120 kw? Nes is popieriaus matau tik tai, kad 2.2 naudoja daugiau kuro ir begisi leciau...


2.2Hdi 125Kw biturbo turi privalumu pries vienos turbinos toki, kad trauka yra nuo mazu sukiu, ir max sukimo monentas pasiekiamas jau tues 1500k apsuku ir islieka visame diapazone.

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 09:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 30 2017, 15:11
Pranešimai: 5
Miestas: Kaunas
Ieškau oficialių duomenų, bet imkim kaip pavyzdžius dėl variklių du skelbimus:
2,2 - https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 26815.html
tai ir skelbime ir internete randu, kad mieste mechanikas naudoja iki 9 l ir bėgisi virš 9 s.
2,0 - https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 53087.html
tai ir skelbime ir internete randu, kad mieste mechanikas naudoja iki 7 l ir bėgisi taip pat kaip 2,2 ar greičiau.

Tai tas 2,2 nesuprantu visiškai nevykęs atrodo lyginant tik sausus skaičius, bet gal realybėje yra kitaip? Gal 2,2 nepaisant kuro sunaudojimo geriau laiko? Gal dar kokie niuansai? Pravažiuoju mieste dauguma kilometrų, tai papildomi 2 litrai 100 km per 5is metus susidės į 1000-1500 eurų.
Dabar tik perskaičiau, kad anksčiau trauka atsiranda, tai turbūt toks ir pranašumas ir minusas - mieste smagiau turėtų būti važiuoti, bet tai atsiliepia į kurą?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 10:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
trysketuri rašė:
Ieškau oficialių duomenų, bet imkim kaip pavyzdžius dėl variklių du skelbimus:
2,2 - https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 26815.html
tai ir skelbime ir internete randu, kad mieste mechanikas naudoja iki 9 l ir bėgisi virš 9 s.
2,0 - https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 53087.html
tai ir skelbime ir internete randu, kad mieste mechanikas naudoja iki 7 l ir bėgisi taip pat kaip 2,2 ar greičiau.

Tai tas 2,2 nesuprantu visiškai nevykęs atrodo lyginant tik sausus skaičius, bet gal realybėje yra kitaip? Gal 2,2 nepaisant kuro sunaudojimo geriau laiko? Gal dar kokie niuansai? Pravažiuoju mieste dauguma kilometrų, tai papildomi 2 litrai 100 km per 5is metus susidės į 1000-1500 eurų.
Dabar tik perskaičiau, kad anksčiau trauka atsiranda, tai turbūt toks ir pranašumas ir minusas - mieste smagiau turėtų būti važiuoti, bet tai atsiliepia į kurą?


Su 2.2 buturbo mieste bus smagiau. Aisku valgys daugiau. Kiek matau info internete, tai 2.0 ir 2.2 svoriai skiraisi auto per 200kg. tai gal cia ir yra esminis skirtumas del begejimosi laiko? :)

Jei reikia taupiai-siulyciau 2.0 :) jei smagiai-2.2 ir i virsu, idealiu 3.0 :) Bet jei diziaja dali mieste praleidziat tada tik 2.0 3.0 netgi taupesnis uzmiestyje uz 2.0 :) aisku dar viskas priklauso nuo tapkes sunkumo.

2.2 ir i virsu jau eina diesni stabdziu diskai, suportai. Jau tokiam R16 ratu nebeuzdesi priekyje, kas pas 2.0 dar galima. Cia manau ir susideda tas papildomas svoris + kiti mazgai. Bet reiketu dar patikrinti sia teorija :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 10:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
2.0 120kW YRA 100X vertesnis nei 2.2 125kW. Tiek remonto tiek "bukumo atzvilgiu". Is kur jus istraukiat kad tas 2.2biturbo gerai traukia? vadinasi nesat vaziave su geru 2.0 120kW.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 12:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
2.0 120kW YRA 100X vertesnis nei 2.2 125kW. Tiek remonto tiek "bukumo atzvilgiu". Is kur jus istraukiat kad tas 2.2biturbo gerai traukia? vadinasi nesat vaziave su geru 2.0 120kW.

Kad naujas dvilitris geresnis, tai nesiginčiju. Vien kiek atima 2,2 ta Boschinė kuro sistema pjezinė su tarškančiais barškančiais purkštukais :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 14:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 241
Miestas: Kedainiai
O kaip tas naujesnis 2.2 150kw ir kuris geriau tinka automatui 2.0 120kw ar 2.2 150kw.Dar kaip su kuro sanaudom ir trauka ar didelis skirėtumas.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 155 156 157 158 159 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007