Laimonai, su BX arba XM pačiais paprasčiausiais važiuoti Prancūzijos ar kitos vakarų/pietų Europos valstybės siaurais vingiuotas kaimo keliukais yra DA BEST. Tam jie buvo ir sutverti, mano nuomone. Ten duobių gi nėra, tik vingiuoti banguoti keliukai. Kur su sportinėm komplektacijom ir hydroaktyvu galima paspausti, o su paprastais mažalitražiais varikliais - tiesiog mėgautis skraidančio kilimo efektu.
O BX pakaba automagistralėje pasiduoda ties 150kmh, viskas viršaus yra važiuojama įtemptom rankom, nes plaukimo jausmas pasidaro toks, kad atrodo ratai nebeliečia asfalto, ir vairo taip pat klauso, lyg neliestų asfalto

Esu išvystęs su savo ex TurboD kažkur apie 170-180kmh, ir daugiau bandyt jau noro nebebuvo. Tuo tarpu su hydroaktyviniais visais modeliais, pradedant pirmuoju hydroaktyviniu XM bet kokiais jau nuo greičio kietinama pakaba ir 200kmh ne limitas, turint Motorą.
Nuo 2001mų labiau pradėjo geriau važiuoti autostradomis, kaip ir sakot. Elektroninė pakabos sistema leidžia ne tik, kaip nuo 89tųjų, sukietinti prireikus, bet ir reguliuojamas pakabos aukštis, atsižvelgiant į greitį
Skraidančio kilimo efektas baigėsi praktiškai jau su Xantia. Plaukia ji, bet nėra jo jausmo tinkamo. Taurius sakė, kad C6 lygtai jį turi, bet pačiam vairuoti ir išbandyti tokio dar neteko. Užkeiktas modelis, dar nei vienas neatvažiavo

Manau, kad dauguma tik naujų citrių pažinotojų nelabai skiria hydroaktyvą nuo paprastos hydropneumatikos. Jei amortizatoriai su plonais 3-3,5mm vamzdeliais, ten nėra jokio hydroaktyvo. Pakaba hidropneumatinė, bet ji nereaguoja į kelio ir važiavimo rėžimo pasikeitimus ir visada yra minkšta. O kai turime storus vamzdelius, papildomus kelmus ir sferas per vidurį tilto ar posparny ar pan., tuomet jau turim ir hydroaktyvą, kur pakaba reaguoja. Taigi, jei pas cepeliną po kapotu ant dangčio užrašyta Hydroactive, tai nereiškia, kad jis iš tikro yra Active. Jei nėra Sport mygtuko, tuomet turim tik Hydro, be jokio Active, o tas užrašas ant plastmasės tiesiog dėl to, kad plastmasė unifikuota, negi dvi gaminsi skirtingas

Tiesa, pas X7 jau nebeatskirsi pagal vamzdelio storį nieko. Nors aš galvoju, ar X7 buvo be hydroaktyvo, gal net nebuvo, tiesiog paprasta spyruoklė, bet jei kada pamatysiu, būtinai sužinosiu. Bet iki 2008tųjų tai paprasčiausias atskyrimo būdas. Aišku, tas reikalas dažnai būna auksarankių išgaidintas, susukant neteisingas sferas, ir tuomet būna visuomet minkšta.