Sveiki,
Su žmona nužiūrėjom Citroen C5, jai labai patiko net ir universalas, tai ieškom jai automobilio. Nors pradžioj buvau tik už bendziną, bet nėra pasirinkimo jokio. Tad pradėjau žiūrėti į dyzelius.
Skaitau forumą jau visą savaitę, galva jau susisuko apsisprendžiant kokį Citroeną C5 griebti

Buvom apžiūrėti Kaune iš turgaus:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 74273.htmlGal kas žiūrėjot/tikrinot šį? Mano akim nepastebėjau, kad būtų kur šviežiai dažyta - visur smulkūs pabraižymai, bet atrodo labai gražiai.
Pravažiavus nieko blogo nepastebėjau, rida spidometre buvo kažkas ~240 000 km (knygutės ir istorijos nėra, tai rida belekokia) salonas labai gražus, nesutrinta. Nutirintas vienintelis mygtukas kiauriai tai SET+, tai kaip suprantu buvo daug autopilotu trasoj važiuojama

VIN VF7RWRHRJ54088346
Dar Vilniuje apžiūrėtas plikutis, važiavo irgi normaliai nieko blogo nepastebėjau. Važinėtas Lietuvoje, rida užfiksuota nedidelė, sakosi, kad atsivarė su tikra, nors įrodymų nėra.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 85301.htmlVilioja tik tuo, kad paprasta pakaba, nes nelabai aktualu kilnojimas, jei komfortas tas pats - o remontas ir priežiūra paprastesnė, ar ne taip?
Pradžioj skelbime buvo 100 kw, tai galvojau, kad be FAP tai dar ir viena problema mažiau, bet paredagavo į 103, tai ir FAP tūrbūt ten yra jei neišpjautas - tai sužinosiu turbūt tik servisan nuvažiavęs.
Pirmas variantas tikrai labai patiko privalumų kiekiu ir jis pakankamas, navigacijų nereikia. Tik klausimas, kur Kaune geriausia nuvaryt apžiūrai šį Citroeną? Sužinot galimas išlaidas, kad mašina toliau važiuotų, ar greitai laukia remontas pakabos, gal net dėžės ar variklio? Patikrinti nuodugniai.
Kiek skaičiau forume, tai 100kw 2l variklis be FAP sistemos, o 103kw 2l jau su ja? Ar gerai surpatau? Didesnių skirtumų yra? (patvarumo klausimas)
Tikiuosi greitai įsiliesiu į Citroen tarpą:) Beliko žmonai išsirinti mašiniuką, bet labai ir pats tokios norėčiau
