WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 14:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 29 2005, 20:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
paskaitinejau mitsubishi klubo remontu suvestine :) tai jie ten neskaitant visokiu smulkmenu, varikliams kapitalkes pastoviai daro, nes dirzai vis nutruksta...o vienam prireike variklio ziedu tai Vitare 800lt kazkokiam amerikietikam eclipsui.... tai paskaicius kokiomis sumomis ten svaistosi zmones tai XM remontas visai padoriuose remuose... o jei pakalbet apie subaru tai ten kainos isvis kosmose...STI stabdziu kaladeles priekiniu ratu, tos tipo sportines keramines, apie 3000lt...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 03 2005, 21:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
antena sugadinta - netraukia radija, prasuktas antenos sriegis ir taikosi varveti per lietu...
uz vairuotojo veidrodelio tas skydelis nuo saules per viduri nusisuka, ten du varzteliai torxiukai...ir nuemus ta skydeli matosi verzle laikanti antenos pada, ji mano atveju buvo taip uzrudyjusi kad teko idet
galvute ant 8 i drele ir tokiu butu sukant, atkaito pasilyde plastmase ir nusieme tas antenos padas, o ta likusi varzta ir verzle replem ir rakteliu atsukau nes kitaip nenusiima antenos laido kilpa...paemiau nuo peugeot kita nauja pada (~10lt) ir kita nauja antena (~10lt), gausiai po tuo padu prikroviau hermetiko kad veliau vanduo nesisunktu, ir surinkau tiko kaip ten buves...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 06 2005, 17:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
vartydamas forumo dali skirta Xantia, radau pas viena nari toki rusiska xantia manuala, jame daug panasumu su XM, siulyciau paskaitinet, kaip naudot auto ir kaip remontuot...
nuoroda atsisiuntimui:

http://81.7.80.93/citroen/xantia/tech/M ... odstvo.zip (144mb)

o gal kas turit dar sito gamintojo manualu ar katalogu?

http://www.neotechsoft.ru/?do=prod&sid=2&br=3

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 08 2005, 21:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kaip as dariau ratu suvedima (dviem etapais), siaip akivaizdziai per kelias savaites nuede vieno rato sona ir ant vandens kai akvaplaniruoja tai nesa i sona, pardavejas kazkokiam kaime keite traukiu antgalius (be ratu suvedimo):
- pirma pats pabandziau kaip papuola ir kaip gausis (nes niekad nesu dares, zinau tik teoriskai) uzvedziau auto ir ant uzvestos be didelio tikslumo ir kompensaciju, be vairo pasukimo matavimo leksciu ir t.p. isstaciau po -0.06 kiekvienam ratui leistina paklaida +-0.06 laipsnio, taip skelbia musu turima duomenu baze...

- veliau atejo bendradarbis isbrokijo mano darba ir pats viska moksliskai atliko, su visokiais gulsciuku pririsimais, rato disko kreivumo kompensacijom, lazeriais geometrine asi issistate, jis auto uzvestoje padetyje pastate ant keturiu domkrateliu ir po to uzgesinus auto ant ju nuseda ir islieka tokioje padetyje... zodziu po visu triuku kompas parode
kad mano darytas suvedimas yra -0.18 ir -0.16 nukripimas nuo centrines asies -0.02 laipsnio, po jo reguliavimu, pasidare -0.06 ir -0.10... galejo zinoma ir vienodai padaryt sekundes tikslumu :) na bet ir taip skaitosi normos ribose... pvz: autodata kataloge leidziamas suvedimas 0... -0.25
laipsnio ribose... manau tai priklauso nuo suvedimo metodo, ar ant uzvesto stovincio ant savo ratu automobilio, ar ant specialiu stovu, fiksuojant kebula...

pradejau viska nes pastebejau kad sugriauzta kairio rato isorine puse, o nuvaziuota tik apie 2000km...

beje galiniu ratu isvirtimas jau uz normos ribu, kazkur du kart virsija norma, matyt apie svirciu guoliu keitima reiks pagalvot...dar isaiskejo kad vairo traukes buvo susuktos taip kad i viena puse automobilis gali daugiau pasukti o i kita maziau, tai kai isstate man i vidurine padeti, isaiskejo kad vairas netiksliai uzdetas, teko nuimt ir uzdet kaip priklauso, beje nepirkit is maximos vairu tu kur po 160lt totalus sudas, jie plastmasiniai rankos "prilimpa" ilgiau pavairavus, ir klibantys matyt apvadas su stipinais silpnai pritvirtintas (sita vaira gavau dovanu kartu su auto, vis neapsisprendziu det ta orginalu vieno stipino ar nedet)

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 11 2005, 20:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
pries kelias dienas keiciau hidro pompos ir generatoriaus/kondiskes
dirzelius, tai islindo du gedimai, kaip anksciau rasiau yra klimos pagalbinis guolis, tai jis mano atveju uzia ir kainuoja apie 200lt ji pakeist kuo nors kitu gana keblu nes guolio serdis yra kartu ir verzle su galimybe ja priverzti, tai teko ta guoli isardyt gerai prikraut tirsto tepalo ir statyt i vieta, jis gal kliba, bet pasalinio garso jau neskleidzia... o va su nauju dirzeliu pradejo "dainuot" generatoriaus guolis, cypsi traska, zodziu prasosi pakeiciamas, rytoj per pietus nuimsiu generokli perpresuosiu abu guolius, tuo paciu jei reiks angliukus pakeisiu, vistiek tas pats ardymas...

beje uzdejau siandien ta vaira su vienu stipinu orginalu XMini, pirmas ispudis po sportinio: kaip troleibuso, bet is esmes vairuot lengviau, prietaisai geriau matosi, bet jis irgi klibantis (nera standus), ir kai darau posuki neatmeta posukiu rankeneles matyt statant sportini vaira, kazkas pagadinta...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 12 2005, 07:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Ale kiek zmogus turi kantrybes, jau tas xm bus kaip naujas, paskum zmones kalba, kaip gali 13 metu masina 5000Eu kastuot.... :roll:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 12 2005, 17:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
siandien per pietus uzsiemiau XMo generatorium:
ten kad isimt generokli reikia nuimt abu dirzus, kondiskes pagalbini itempeja, ir hidro pompa (pries tai atleidus nuorinimo varzta kad selgio vamzdeliuose nebutu)...
viskas issiarde gana paprastai, nuemiau generokli, isardziau irgi be jokio vargo...nupresavau abu guolius, zinoma abu mire ipac galinis mazesnis,
numeriai 201 ir 303 po 10lt, angliukai visiskai nauji ideti, matyt buvo pakeisti neseniai kartu su visu reguliatorium..dar buvo proga zibale isplaut visa generokli ir hidro pompos isore... veliau be vargo viska surinkau...sutrigde tik kai viska pabaiges uzvedziau labai ilgai nenorejo pakilti, matyt buvo oro sistemoje, tai su tuo nuorinimo varztu pazaidus, nusiorino...
Sio remonto metu isaiskejo, pries tai remontavusiu meistru brokas:
-nebuvo apatinio hidro pompos kronsteino varzto
-is pompos einantis metalinis vamzdelis trynesi i pompos korpusa
-genaratoriaus klema prisukta laiduku vos vos laikesi

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 12 2005, 20:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
xamas rašė:
Ale kiek zmogus turi kantrybes, jau tas xm bus kaip naujas, paskum zmones kalba, kaip gali 13 metu masina 5000Eu kastuot.... :roll:


as sau buvau uzsibrezes tiksla nusipirkt patogu auto uz kokius 5000lt
o metai ne taip svarbu... as darbe prisiziurejau kokius lavonus is BRC atvaro, metai kokie 2002, o techninis stovis juoka kelia, jau taip ant snargliu viskas, o kaina 50000lt...arba po avarijos arba skenduolis arba anglas, retai kada gerai islaikytas auto buna...
tai as sau ir apsisprendziau pirkt lavona su privalumais, ir prikelt ji iki normalios eksploatacijos lygio... as praktiskai visus remonto darbus galiu pats atlikt, tai man kainuoja tik detales, kai kada ir jos nekainuoja...tereikia skirt tam laiko...o pas mane dabar toks etapas gyvenime kad kaip tik nera ka veikt, tai ir krapstineju ta XMa...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 15 2005, 16:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 26 2005, 19:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
suplysusi apatine variklio pagalve - del to variklis labiau vartosi, trukcioja automobilis pradedant vaziuot, duslintuvas igyja skilima toje vietoje kur vamzdis ieina i rezonatoiu, po kiek laiko isvis galetu nuluzti toje vietoje...

anksciau rasiau kad buvo blogas ratu suvedimas, tai kai sutvarkiau suvedima, bevaziuojant i Klaipeda ir atgal prie 140Km/h atsirasdavo vairo vibracija, pasirodo reikejo perbalansuot priekinius ratus, jei ispradziu buvo 15gr svareliai, tai dabar 45gr (tiek gumos suede per tuos 2000km su blogu ratu suvedimu)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2005, 20:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
siandien vos neuzsidege mano XM.
pasirodo anksciau statyta signalizacioja turejo kuro voztuvo blokavima,
ir laidai buvo numesti tiesiai per varikli, as ju kazkodel nenukirpau...
ir bevazinejant man po Ignalinos rajona, staiga dingo trauka ir is po kapoto pradejo verstis dumai...
pasirodo vienas is tu signalizacijos laidu prasitryne i variklio briauna ir
uzsitrumpino laidas kuris ateina i kuro voztuva, pats laidas pradege ruoze,
nuo trumpinimo vietos iki pirmos jungties po LHM bakeliu, veliau matyt pasilyde uzvedimo spynos kontaktas ir trumpint nustojo...
rezultate - laidus atstaciau ten pat kelyje, o va spynos kontaktine grupe reiks arba bandyt sutvarkyt arba pakeist...nes masina nuo raktelio neuzsiveda...

P.s. isardziau ta kontaktine grupe, tai inkariukas kuris sukiojasi su kontaktais, pasilydes ir blogai laiko viena is treju ten esanciu
kontaktu...laikinai restauravau, bet nevisai tiksliai sutampa su rakto padetimis...zodziu reiks pakeist ta kontaktine grupe...jei kas turit atliekama siulykit su kaina...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 2 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2005, 20:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
dar turejau toki gedima:
- kartais rytais nesiveda kol neuzpompuoju su pompa ant kuro siurblio
- kartais pergazavus iki 2000 ir atleidus gaza, variklis pats uzsigazuoja iki maksimumo (5000) kokiom 3 sekundem
- pergazavus labai stipriai dumina juodu dumu...

pasirodo kaltas ant siurblio esantis turbinos korektorius, jis pasirodo
kylant slegiui isiurbimo kolektoriuje paduoda daugiau kuro...jo viduje yra dvi gumines diafragmos, ir viena is ju buvo kiaura...

diafragmos kainavo 25lt komplektas...pakeist galima nieko daug neardant per 30min...

isivaizduoju kiek is manes nuluptu dizelistai uz diagnostika ir remonta :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2005, 18:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
turejau lisna DS2 ksenonine lempa su balastu, tai ji kaip ten buvusi tiko
atbulines eigos lemputes lizdan...ziuresiu kaip atrodys vakare...

beje gal kas zinot kur papigiai paraut kokiu nors ksenoniu lempu su balastais?

papildau: paziurejau tamsoje kaip sviecia... na geriau negu tos 21W. bet toli grazu ne tai ko man reikia, matyt xenonine lempa turi prasilti kuri laika kad pradetu sviest pilnu pajegumu, o kai reikia prisiparkuot tai matyt neuztenka laiko... desiu visgi dvi po 55W ir tiek...

papildau: idejau dvi H1 lemputes po 55W, paleidau per rele kad nedegint atbulines eigos jungiklio, pliusa paemiau nuo valytuvo jis ten buna kai ijungtas degimas...ir dabar jau daug maz tamsoje parkuojantis, matomumas normos ribose...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 18 2005, 18:02 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
spyneles kontaktine grupe IId.
perskambinus skelbimus kur ardo XM isaiskejo, kad kontaktine
grupe lyg ir deficitas...bet vienas zmogelis turejo tai ir nupirkau uz 40lt...
veliau isaiskejo kodel turejo :) ji buvo sugadinta...bet gedimas gana juokingas, ten viduje yra kelios spyruoklytes tai viena is tu spyruoklyciu kazkokiu budu islindusi ir veliasi per visus kontaktus...zodziu is keliu surinkau viena gera ir surinkus viskas OK...

Reziume:
kontaktineje grupeje izvelgiu tris galimus gedimus:
- issilydes plastmasinis inkariukas - ji galima atrestauruot uspildant isdegusias vietas, Loctite ar kita epoksidine derva...
- issilydes plastmasinis korpusas kuriame laikosi visi laidu kontaktai -
cia jau sunkiau... geriausia ji pakeist, ten labai graziai issitraukia tie kontaktai is tos plastmases, patys kontaktai ir laidai manau gana ilgaamziai ju nebutina istraukinet is automobilio, juo labiau kad is saugikliu bloko juos gana nepatogu atjungt...jei plastmases neina gaut velgi su epoksidine derva mazais taskiukais restauruojam issilydziusias
vietas ir veliau surenkam...
- spyruoklytes ir kontaktai - jei ardysit svarbu nepameskit, spyruoklyte is bedos ir nuo tusinuko galima pritaikyt, o va kontaktai jie U formos, jie gali deformuotis/susiploti ir tada islindusi spyruokle gali pridaryt reikalu... tas kontaktas nesunkai istiesinamas, mazomis replytemis...

Beje nuo peugeot ar kitu citroenu kontaktine grupe netinka...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2005, 19:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
anot vieno citroenu dilerio, 5 metai po pardavimo visi citroenai turetu buti shrote, o kai kurie turetu ten vaziuot tiesiai nuo konvejerio...

Beje panasia saga galeciau parasyt, praktiskai apie bent koki automobili...
Nauji mersai isvaziave is salono, po keliu dienu gryzta del ivairiu gedimu,
ka ten kalbet apie citroenus, juo labiau 12metu senumo...

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007