WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 07 2005, 22:07 
Sveiki,

savaitgali turejau testdraiva su nauju C4, taigi gal kam bus idomus ispudziai ir komentarai.
Gavau 5 duru varianta su 1.6 benzininiu varikliu, gana gausia SX Pack komplektacija ir 200 km rida. Po 400 km keliones i Druskininkus, po Druskininku apylinkes ir Vilniu ispudziai mazdaug tokie:
Pliusai:
stilius ir isvaizda, tiek vidaus, tiek isores, ypac triju duru variantas grazus;
pakankamai kokybiskos salono apdailos plastmases ir medziagos;
patogi sedesena priekyje, dideles sedynes ir vairo sureguliavimo galimybes, patogiai isitaisiau tiek as su 1.9 ugiu, tiek zmona su 1.67 ugiu;
gausi komplektacija (pilnas el. paketas, gamykline aparatura su CD, autopilotas, dvieju zonu klimato kontrole, automatines sviesos ir valytuvai ir t.t.)
Nevagia pacios masinos ir kebulo detaliu, nedidele draudimo imoka.
Minusai:
trukumu deja radau kur kas daugiau, keli smulkesni, prie kuriu seip galima prisikabinti:
salono veliuras nors ir grazus, bet net ir po neilgos keliones buvo linkes apsivelti ir apsipukuoti, zodziu nelabai praktiskas;
galinio stiklo valytuvas nuvalo nedideli plota, tikrai gautusi ir daugiau;
tie visi 4 svytintys ekranai reikalauja sutelkti demesi norint pamatyti reikiama informacija, nakti labai vargina akis ir nukreipia demesi, laimei radau kad galima visus isjungti, paliekant tik spidometra;
mazai vietos gale, nepatogus ilipimas (reikia "isirangyti", kliuva kojos), nedidele bagazine (lyginant su kitais tos klases atstovais);
Su siais trukumais dar galima butu taikytis, bet yra keli mano manymu esminiai, kuriuos gamintojas galetu pataisyti, nes labai gadina nebloga pirmaji ispudi:
triuksmingas variklis - vaziuojant 120 km/h 5 pavara apsukos virsija 4000 rpm ir variklio garsas salone jau pasidaro erzinantis. Seip vejo ir kelio triuksmas tikrai neblogai izoliuotas, bet variklis girdisi tikrai per smarkiai, kelione uzmiestyje >120 km/h greiciu tampa ne tokia maloni. Pats variklio garsas toks irgi visai nesportiskas, o astrus ir erzinantis;
Vaziuokle - lygiu keliu vaziuoja pakankamai maloniai, bet "lietuviskom" miesto gatvem (asfalto lopai, suliniai ir pan.) nelygumus sugeria labai triuksmingai, "trankiai", galetum pagalvoti kad jau kazkas sugede, nors masina buvo visai nauja. Is leto vaziuojant per viena gulinti policininka taip subildejo, kad tikrai gali pagalvoti, kad amortizatoriai jau prie pabaigos;
110 AG variklyje nelabai jauciasi, traukimas su keturiais zmonemis salone labai vidutinis (kadangi nauja, daugiau 4000 rpm nespaudziau), tiesa nuo mazdaug 1500 rpm traukia gana tolygiai, t.y. nereikia palaikyti aukstu apsuku mieste;
Ekonomiskumas - pagal borto kompiuterio duomenis vaziuojant 120 km/h ryja >8 ltr/100 km, mieste apie 10 ltr/100km - irgi vidutinis rezultatas, tiesa privazinejus sanaudos gali sumazeti.
MANO ISVADOS: jeigu gamintojas sutvarkytu bent jau vaziuokles darba ir variklio garso izoliacija (seip tai turetu buti nesunkiai sutvarkoma, tiesiog keista kad po visu testavimu vistiek naujas modelis turi tokius bug'us), butu visai nieko variantas. Deja dabar ivertinant kaina ir esamus trukumus, rinkciausi is kitu sios klases atstovu. Tai tiek pastebejimu.

---
Sigitas S.
Fiat Panda '05 (tarnybine)
Kaunas


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2005, 22:17 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Man teko 2.0i gainioti - tikrai neatkreipiau dėmesio, kad variilis trukdytu, kuo silpnesnis variklis tuo jis triuksmingesnis :(. Dėl važiuoklės - C4'am reikia 14" ratus uždėti ir tada viskas bus čiki. Dėl ekranėliu - taip, jų perdaug, bet su laiku priprantama. Galinis valytuvas iš viso nereikalingas - nėra naudos iš jo :).
O kodėl apie vairą niko neparašiai :)? Matyt jis savo kesitumu visai netrugdo vairuoti ;)?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2005, 22:36 
Ratai buvo zieminiai R16, bet nezinau ar del ratu ten taip bilda, gal greiciau kokie amortizatoriai ar gumos netaip parinkti, be to su R14 juokingai turetu atrodyti :)
Teko siek tiek su VTS variantu pavazineti - ten variklio garsas bent jau mielas ausiai, gi sito toks spiegiantis ir nemalonus :(
Vairas buvo odinis ir labai smagiai lipo prie rankos. Kazkiek neiprasta, kad vaira iseina laikyti tik uz pacio rato, bet tai nepasirode nepatogu, daugelio pagrindiniu funkciju valdymas ant vairo pripratus buvo visai nieko, tiesa signala ne is karto pavyko rasti :) Keliu funkciju valdymui teko ir manuala issitraukti, bet visumoje prie tu netradiciniu naujoviu beveik pripratau ir tai nepasirode didele problema ar nepatogumas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 07 2005, 22:41 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Nieko juokingo - tiesiog aukstesnes padangas reikia dėti ir automobilis pasidarys žymiai minkštesnis. Bet C4 sukurtas Jūsų saugumui - todėl ir kietas, bet stabilus. Važinėjausi su šių metų gamybos BMW 740 iL - mūsų gatvėse ir jo važiuoklė girdisi, taip, kad nėra ko norėtai, kad beveik 4 kart pigesnis auto važiuotų nebildėdamas.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 08:53 
Bet koks nors Golf V ar Focus tokiu problemu neturi, taip kad pasistengt Citroenui yra kur :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 08:55 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
As dar apart to dvilitrinio vazinejausi ir su 1.6 HDI. Tiek pirmasis, tiek antrasis varikliukai man patiko... ir jokiu erzinanciu variklio garsu negirdejau... :roll:

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 12:55 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Sigitas S. rašė:
Bet koks nors Golf V ar Focus tokiu problemu neturi, taip kad pasistengt Citroenui yra kur :)


Pastarųjų išbandyti neteko, bet Golpas ir brangesnis nei C4 ?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 13:31 
Sigitas S. rašė:
Bet koks nors Golf V ar Focus tokiu problemu neturi, taip kad pasistengt Citroenui yra kur :)


na nezhinau kiek ten tiesos, bet patys vokiechiai sako, kad golfo pakaba irgi bilda.. (autobild)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 13:36 
Sitas C4 su 1.6 benzininiu varikliu ir SX Pack komplektacija kainuoja 56000 Lt, tiesa geriausio vairuotojo konkurso dalyviai gavom pasiulyma siam variantui isigyti uz 49000 Lt, kas jau butu nebloga kaina.
Golf V su 1.6 FSI 115 AG varikliu, 6 pavaru deze ir Comfortline komplektacija irgi kainuoja apie 56000 Lt, jis turi gerokai erdvesni salona, ypac gale ir komfortiskesne vaziuokle, bet komplektacija uz tokia kaina skurdesne, draudimo imoka didesne. Dar nesidomejau remonto ir aptarnavimo kainomis.
Zodziu C4 uz ta specialia 49000 Lt kaina gal ir vertas demesio pasirinkimas, bet uz 56000 Lt jau galima ir geresniu alternatyvu surasti. Nors aisku ka suzaves C4 stilius ir vidaus dizainas bei specifika, greiciausiai kitu alternatyvu ir neieskos, bet as kazkaip uz to labai neuzsikabinau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 15:30 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Dabar VEHO vyksta akcija - išparduoda mašinas, taip, kad nuvilsiu ;) - visi norintys gali už tokią kainą pirkti ;). C4 1,4i iš viso vos už 42 000 Lt.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 16:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
Tu,xminde,esi kazkiek shalishkas << atzvilgiu,gal todel pliusai ir nustelbia minusus.Ash uz tai,kad C4 perspiautu konkurentus visais atzvilgiais,kas mazdaug ir yra http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... test/1.htm
Tik nesinori,kad ketveriukes neishtiktu XM'o likimas,savo laiku neishgaudzius bugu :wink:

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 18:28 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ne kiek šališkas, kiek nesusipažinės su kitais auto, nes netenka ju pabandyti. Dabar kai gyvai pasivėžinau su nauju BMW 740, galėsiu objektyviau įvertinti C6, nors jis kiek žemesnės klasės už BMW 7xx, tik klausimas ar man kas duos su C6 pavažiuoti :D.

C4 Xmo likimas neištiks - pernelyg masinio automobilio segmentas, manau vienas milionas greitai bus pasiektas kaip su C3 ir Picasikais.

Dėl XMo - tikrai neesu šališkas - teko pasivežinti su 1989 metu BMW 730, tai kas dėl važiuoklės - XMui slėptis su savo bildesiu :(, bet va lingu lingu tai XMo smagesnis, tik su BMW jauti, kad 2500 kg tave supa, o XMas linguoja pakabos dėka. Salono erdve XMas senąjį BMW nuneša - BMW sėdi kaip bolide arba tų pačių 2500 kg bunkeryje ;).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 1 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 08 2005, 21:46 
vixmas rašė:
Tu,xminde,esi kazkiek shalishkas << atzvilgiu,gal todel pliusai ir nustelbia minusus.Ash uz tai,kad C4 perspiautu konkurentus visais atzvilgiais,kas mazdaug ir yra http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... test/1.htm

C4 išpardavimas ant Lietawos vyksta todėl, kad lietuvis vertina tik fokišką kokipę, o VEHO užsivežė perdaug awto...
dėl šališkumo - ir aš esu šališkas << atžvilgiu, nors būtent apie jų trūkumus ir problemas žinau pakankamai. čia kaip meilėje - mylimo žmogaus trūkumėliai netrukdo jo mylėti :oops:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2005, 08:29 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 14 2004, 09:55
Pranešimai: 2803
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
tik klausimas ar man kas duos su C6 pavažiuoti :D.

O mes net neklausim. Pasiimsim ir psio. :P

_________________
Marius Umbražiūnas
2007 Grand C4 Picasso 2.0 HDi Exclusive (Boingas)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2005, 11:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
xminde rašė:
Ne kiek šališkas, kiek nesusipažinės su kitais auto, nes netenka ju pabandyti. Dabar kai gyvai pasivėžinau su nauju BMW 740, galėsiu objektyviau įvertinti C6, nors jis kiek žemesnės klasės už BMW 7xx, tik klausimas ar man kas duos su C6 pavažiuoti :D.

C4 Xmo likimas neištiks - pernelyg masinio automobilio segmentas, manau vienas milionas greitai bus pasiektas kaip su C6 ir Picasikais.

Dėl XMo - tikrai neesu šališkas - teko pasivežinti su 1989 metu BMW 730, tai kas dėl važiuoklės - XMui slėptis su savo bildesiu :(, bet va lingu lingu tai XMo smagesnis, tik su BMW jauti, kad 2500 kg tave supa, o XMas linguoja pakabos dėka. Salono erdve XMas senąjį BMW nuneša - BMW sėdi kaip bolide arba tų pačių 2500 kg bunkeryje ;).

Savo laiku,kazkur ''90 m,kai pirmakatr pamaciau XM,nedrisau pagalvot,jog pats sedesiu uz tokio stebuklo vairo :lol: Taip kad ir pavaziuosi ir savo turesi :)

Kad tavo zodziai-aukshciausiam i ausi :)

5 bambalio su XM net nelyginu,visi parametrai ksemo naudai,sunenas turi,dareme savo testa :wink:

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007