Sveiki,
savaitgali turejau testdraiva su nauju C4, taigi gal kam bus idomus ispudziai ir komentarai.
Gavau 5 duru varianta su 1.6 benzininiu varikliu, gana gausia SX Pack komplektacija ir 200 km rida. Po 400 km keliones i Druskininkus, po Druskininku apylinkes ir Vilniu ispudziai mazdaug tokie:
Pliusai:
stilius ir isvaizda, tiek vidaus, tiek isores, ypac triju duru variantas grazus;
pakankamai kokybiskos salono apdailos plastmases ir medziagos;
patogi sedesena priekyje, dideles sedynes ir vairo sureguliavimo galimybes, patogiai isitaisiau tiek as su 1.9 ugiu, tiek zmona su 1.67 ugiu;
gausi komplektacija (pilnas el. paketas, gamykline aparatura su CD, autopilotas, dvieju zonu klimato kontrole, automatines sviesos ir valytuvai ir t.t.)
Nevagia pacios masinos ir kebulo detaliu, nedidele draudimo imoka.
Minusai:
trukumu deja radau kur kas daugiau, keli smulkesni, prie kuriu seip galima prisikabinti:
salono veliuras nors ir grazus, bet net ir po neilgos keliones buvo linkes apsivelti ir apsipukuoti, zodziu nelabai praktiskas;
galinio stiklo valytuvas nuvalo nedideli plota, tikrai gautusi ir daugiau;
tie visi 4 svytintys ekranai reikalauja sutelkti demesi norint pamatyti reikiama informacija, nakti labai vargina akis ir nukreipia demesi, laimei radau kad galima visus isjungti, paliekant tik spidometra;
mazai vietos gale, nepatogus ilipimas (reikia "isirangyti", kliuva kojos), nedidele bagazine (lyginant su kitais tos klases atstovais);
Su siais trukumais dar galima butu taikytis, bet yra keli mano manymu esminiai, kuriuos gamintojas galetu pataisyti, nes labai gadina nebloga pirmaji ispudi:
triuksmingas variklis - vaziuojant 120 km/h 5 pavara apsukos virsija 4000 rpm ir variklio garsas salone jau pasidaro erzinantis. Seip vejo ir kelio triuksmas tikrai neblogai izoliuotas, bet variklis girdisi tikrai per smarkiai, kelione uzmiestyje >120 km/h greiciu tampa ne tokia maloni. Pats variklio garsas toks irgi visai nesportiskas, o astrus ir erzinantis;
Vaziuokle - lygiu keliu vaziuoja pakankamai maloniai, bet "lietuviskom" miesto gatvem (asfalto lopai, suliniai ir pan.) nelygumus sugeria labai triuksmingai, "trankiai", galetum pagalvoti kad jau kazkas sugede, nors masina buvo visai nauja. Is leto vaziuojant per viena gulinti policininka taip subildejo, kad tikrai gali pagalvoti, kad amortizatoriai jau prie pabaigos;
110 AG variklyje nelabai jauciasi, traukimas su keturiais zmonemis salone labai vidutinis (kadangi nauja, daugiau 4000 rpm nespaudziau), tiesa nuo mazdaug 1500 rpm traukia gana tolygiai, t.y. nereikia palaikyti aukstu apsuku mieste;
Ekonomiskumas - pagal borto kompiuterio duomenis vaziuojant 120 km/h ryja >8 ltr/100 km, mieste apie 10 ltr/100km - irgi vidutinis rezultatas, tiesa privazinejus sanaudos gali sumazeti.
MANO ISVADOS: jeigu gamintojas sutvarkytu bent jau vaziuokles darba ir variklio garso izoliacija (seip tai turetu buti nesunkiai sutvarkoma, tiesiog keista kad po visu testavimu vistiek naujas modelis turi tokius bug'us), butu visai nieko variantas. Deja dabar ivertinant kaina ir esamus trukumus, rinkciausi is kitu sios klases atstovu. Tai tiek pastebejimu.
---
Sigitas S.
Fiat Panda '05 (tarnybine)
Kaunas
|