Nu, kolegos, jus ir ekstremistai!
HA juk vienas didziausiu

"navarotu", o jus: islupti ji!
Pirkit DS-us, CX-us ir nebus tokiu problemu!
O, ne, turit XM-us su "navarotais", ir dar nepatenkinti.
Jei rimciau, tai galeciau pasakyt, kad manasis tiek auto, tiek HA jame tikrai ner idealioj buklej.
Kaip tas HA veikia - pilnai taip ir neissiaiskinau, pritingiu

, ka besakyt...
O, ir siaip, darbu bei reikalu be jo yra...
Bet, kita vertus, per jau trecius draugystes su XM metus, pavyko kazkiek sutart su juo, remiantis vien praktiniais pastebejimais, nesigilinant labai i sudetiga teorija.
Pvz.: ilgiau stovejusi, arba dregnu oru, masina staiga ne is sio, ne is to pasidaro kieta. Kartais taip atsitinka staigiau gaza paspaudus.
Padeda: bevei visada pilnas gazo atleidimas ~10s, degimo isjungimas panasiam laikui, o ekstremaliais atvejais - kontaktinio lizdo nuo HA elektroninio bloko (kompo) atjungimas.
Kartais buna, kad HA suveikia masina pakelus i paaukstinta padeti (rasiau temoj apie atraminiu gumu restauravima). Tas tikrai erzina: nemegejas as "dzipuot", bet kai norint i koki lauko keliuka ivaziuot neunuplesus duslintuvo (kad ir i pamegta DS pievele

) masina straksi kaip be amortizatoriu - brrrr....
Padeda: pakilnojimas min/max (nevisad

)
Va, taip kariauju su trukumais.
O, dabar - pastebeti HA privalumai: kely, masina la-abai minksta, plauki kaip valtimi per bangas.
Nors, del tokio minkstumo, pakaba atrodo kaip saltiena

, staigiau stabdant, ar susukus vaira, HA visuomet saziningai suveikia, ir stabilumas neprarandamas! Kas vaziuoja pirmasyk, nesiryzta staigiau manevruot

.
Kai jau zinai "sto po ciom" gali ir keleivius retsykiais pasiurpint.
Na, o dar - XM-as visgi ne kartingas, ir ne koks CRX-as, "raizyt" posukius - ne jo stichija.
O, ramiai vazinetis ir pirmos kartos HA pakanka, IMHO.