WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 07 2025, 19:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 ELLIPSIS 39 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 06:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Nenuleisk rankų. Juk tikslas buvo ne gauti kažkokį žinomą rezultatą. o patvirtinti/paneigti poveikį?
Kam tau reikia ardyti variklį? Ką ten pamatysi? Juk prieš testudamas variklio neardei ir netyrei jo paviršiaus sudėties, tarkim, kokiu spektroskopu? Pamatysi kitą spalvą? O kokia prieš tai buvo, žinai?
Pateiksi rezultatus, prisegsim juos prie esančių, gal dar kas nors pridės savus, žiūrėk ir gausim kažkokį rezultatą. Teip kad miegok ramiai ;) Koks bebūtų rezultatas, tu atlikai didelį darbą.

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 09 2006, 12:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
kestukas rašė:
Kam tau reikia ardyti variklį? Ką ten pamatysi? Juk prieš testudamas variklio neardei ir netyrei jo paviršiaus sudėties, tarkim, kokiu spektroskopu? Pamatysi kitą spalvą? O kokia prieš tai buvo, žinai?

Logiška;nematau pagrindo prieštarauti.
Tik,jei visgi bus užfiksuotas ryškus kompresijos kritimas,variklį visvien teks ardyti ir išsiaiškinti,nuo ko (kodėl) taip atsitiko.
Jei su kompresija viskas normaliai,pasitenkinsiu tenuėmęs galvos (=paskirstymo velenėlio) dangtelį ir kruopščiai apžiūrėjęs visą matomą "ūkį".Dabar ant pro tepalo užpylimo angą matomo kumštelio nebepastebiu jokių metalokeramikos pėdsakų,ir pradedu nebesuprasti (jei tas pats vyksta ir variklyje),kieno sąskaita tebesilaiko padidėjusi trauka ir sumažėjęs triukšmas (nebent,kažkaip veiksme cilindruose sudalyvavo XADO skirtas kuro siurbliui,be kumšteliai jo tai negavo).
Dangtelio nuėmimas ir pasodinimas atgal ant hermetiko tikrai niekaip negalės paveikti variklio parametrų (kas svarbu tolesniems bandymams),o vizualinis apžiūrėjimas duos nors šiokios tokios informacijos.
Any ideas?
Kad tik ko nepražiopsoti... :oops:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 09:40 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
RockIsBest rašė:
berods blogiau niekam nebuvo :roll:

Blogiau tikrai nebuvo. As pats tokio teigiamo rezultato nepajutau. Saltas variklis dirba garsiau, siltas gal kiek ir tyliau, kuro sanaudos nepakitusios.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 20 2006, 17:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
dar truputis apie priedu eksperimentus:
http://www.5koleso.ru/pubs.php?SID=pgar ... t7dn2gld60


Geras... iki šiol neteko susidurti,kad kas būtų tai daręs,o kai knisau inetą-prasprūdo...

Mūsų tebegvildenama tema patiko šitai
Paveikslėlis

Kaip ten dėl RVS (ar XADO) =placebo? :lol:
Tie patys papildomi 11Nm (7% sukimo momento),dėl kurių kiti net turbinų slėgį kelia ar galvas žemina... ;) o galima ir dar 5Nm pridet. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 22:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nissano variklio reakcijas į XADO kaip ir išsiaiškinau.Man dėl to kilo tik dar daugiau klausimų,bet bendras vaizdelis toks:

Po XADO išpylimo (kartu su sena alyva) jau pravažiuota 12645km;prieš 2000km alyva darsyk pakeista į tokią pat Neste pusiausintetika 10W-40.
Dinaminiai rodikliai (bėgėjimasis iki 100 ir 120km/h;vieno km pravažiavimo laikas nuo starto;elastingumas penktu bėgiu 80-120km/h;max.greitis;lipimas į kalną),nors jų pagerėjimas po XADO naudojimo tebuvo 2-7,5% ribose,vis dar tebeišlaikę 40-90% to pagerėjimo.
Variklio skyriaus įšilus varikliui bendras triukšmas yra tiksliai toks pat,kaip ir iškart po XADO varikliui (primenu,kad papildomą triukšmo sumažėjimą davė ir XADO,kiek vėliau pavartotas kuro siurbliui).
Ant paskirstymo velenėlio kumštelių nebėra tų "grafitinių" XADO pėdsakų,jie blizga kaip chromuoti,bet jokių pabraižymų ant jų taip pat nesimato (iki XADO-buvo).
Miesto sąnaudos,palyginus su ikiXadinėmis, padidėję 2,6% (palyginus su poXadinėmis-8%).Lengvai paaiškinama padidėjusiais kamščiais,šlapiu asfaltu ir pastoviai įjungtomis trumpomis šviesomis,bet tikslių skaičių pateikti,suprantama,negaliu.Odometro ir spidometro parodymų skirtumai dėl kiek aukštesnių žieminių padangų visuose matavimuose yra atskaičiuoti,bet įjungtų trumpų,~17C vėsesnio oro ir šlapio asfalto įtakos tikslių dydžių nežinau,todėl jie sąnaudų matavimuose figūruoja (dinamika matuota esant sausam asfaltui).
Užmiesčio sąnaudos 90km/h greičiu: iki XADO 6,08;po XADO 5,11;dabar 5,04ltr/100km.Tą papildomą sumažėjimą priskiriu "XADO kuro siurbliui" ir nedidelio degimo kampo paankstinimo nuopelnams.Neprotinga iš mano pusės buvo pilti XADO siurblin ir jį reguliuoti nebaigus ilgalaikio poveikio varikliui matavimų,bet kas padaryta-padaryta.Dabar šių duomenų nebeišskirt.Bet šaltas variklis kuriasi nebe iš pusės,o iš ketvirčio alkūninio veleno apsisukimo;atskirai starterio garso net nesigirdi ;)
Kompresija iki XADO:30-30-29-29.
Po XADO:34-34-34-34. (?)
Dabar:32,5-33-31,5-32,5 (±0,5bar kiekvienam cilindrui).
Galutinai kompresija nustatinėta su kolegos Mygos pagalba,bet turiu pabrėžti,kad 6 (!) kompresijos matavimai skirtinguose servisuose davė 6 ženkliai skirtingus rezultatus,todėl tie matavimai taip užsitęsė.

Šiuose matavimuose yra šiokių tokių neapibrėžtumų ir jų tikslumas ne absoliutus,bet bendra tendencija:XADO poveikis varikliui tebėra,ir dar ženklus.Jei jis kris tokiais pat tempais,jo "neliks nei kvapo" po 50-70kkm;labai abejoju,ar nors kokio parametro pagerėjimas išsilaikys iki žadėtųjų 100kkm.Spėju,kad pravažiavus 20kkm teliks pusė to pirminio poveikio.

Apie tepalo slėgį variklyje sulyginimuose specialiai neminėjau ir nesu linkęs jo užskaityti,nes šiuo klausimu susidūriau su mistika,kuriai neturiu paaiškinimo.Po XADO panaudojimo tepalo slėgis karštame variklyje pakilo ketvirčiu;dabar jis didesnis dvigubai.Įvairių laikotarpių videoįrašus turiu,bet jie nieko nepaaiškina,išskyrus kad slėgio šuolis įvyko iškart po paskutinio alyvos keitimo.

Tas pats XADO varikliui buvo supiltas XMan dėl 450g/3000km alyvos sąnaudų.Dabartinės alyvos sąnaudos yra 200g/4000km;šiuo klausimu XADO ženkliai padėjo (XM 2.1TD;variklis prie manęs niekada nematė didesnių nei 3000rpm apsukų).Daugiau kažkokių didesnių pokyčių XMe ir nepastebėjau (nieko tiksliai ir nematavau).Pastebima tik kiek didesnis variklio triukšmas jam esant šaltam ir mažesnis-kai variklis įšilęs.Gal šiek tiek geriau traukia.

Jei kas sugalvotų naudoti XADO varikliui,nors to ir negaliu pagrįsti matavimais,remdamasis šalutiniais savo ir kelių kolegų duomenimis,primygtinai
siūlyčiau tą atlikti prieš ilgesnę kelionę,kad visas tris tūbeles supilti tą pačią dieną ir atvažinėti tam reikalingus bent 400km neleidžiant varikliui ataušti:yra didelė tikimybė,kad dėl to XADO poveikis būna gerokai ryškesnis,nei važinėjant po 20-30km kasdien.Ypač,jei tai daroma šaltu metų laiku.

Tiek "oficialių" žinių.Yra,aišku, pastebėta ir gausybė visokių smulkių niuansų,kurių nelaikau svarbiais ir čia neaprašau.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2007, 14:08 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Tai štaigis, kurmiai protingieji... Susipyles xado i motorą labai kažkokio efekto kaip ir nepajutau :( Mano ksemas nusėsdavo iki dugno per 2-3val, vairas užstrikdavo pačiomis lemtingiausiomis akimirkomis. Kol mašina pakilo iki normalios busenos, su Profanu spėjome po du papirosus sutraukti... (Profanas turbūt pamena). O ir vakar važiuojan i kalną "ant" posūkio vairas kažkur ėmė ir pradingo, gerai kad gretima juosta buvo laisva, spejau mažindamas greitį persirikiuoti. Na, užkniso. Nusipirkau xado vairo stiprintuvui du tiubikusir vakare pradėjau vamzdelių atsukinėjimą ir xado švirkštimą i hidrosistemą. Išrinkimo - surinkimo procedūra truko apie 20min. Užvedžiau motorą ir, kaip rašyta intrukcijoje, 10min intensyviai sukinėjau vairą. Kai žmona pradėjo bartis, kad labai jau birbinu po langais (buvo apie 21.30) išvažiavau i miestą pasivažinėti. Prasivažiavau apie 15Km ir sustojus aikštelėje "mučinau" aukščio reguliavimo rankenėlę. Tai į aukščiausią padėti, tai į žemiausią... Tai truko apie 20min. Grįžtant namo jau jaučiau, kad vairas beveik vienu pirštu sukasi, o ryte radau mšina tokiame pačiame aukštyje, kaip kad vakar vakare palikau. Xado hidraulikau veikia, tik ar ilgam??? Žiūresim kaip atrodys po 1000km, ar daugiau... Kolkas esu patenkintas!
Gal su xado greitai ir dantis gydysimės??? :fiufiu:

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2007, 14:54 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
xamas rašė:
Kaip xado gali itakoti auto nusedima? Nerandu rysio tarp tepimo ir nesandarumu sistemoje....

Yra taip kaip yra... As tik konstatuoju fakta, o kas ir kodel - nezinau. Stipriai strigdavo vairas, tad ir supyliau. O supylus gavau ir kitokiu teigiamu rezultatu. Gal siurblys nepilnai pripusdavo sistema, gal dar kas... Nezinau.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2007, 15:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
POWER rašė:
nu, ***..., jus pavarot su tais savo xado, chu..o ir kitokiais priedais:) tuoj as savo v6 varikliui supilsiu su vienu neveikianciu cilindru, ir jei jis atsigaus, prades veikti voztuvai jame-asmeniskai isbuciuosiu kojas isradejui...:)
Zinai,aspirinas ne nuo vezio... :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2007, 20:45 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Ir masažas ne lavonui...

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 20:37 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 07 2006, 09:31
Pranešimai: 141
Miestas: Šiluva
Pries pat Kaledas ir as supyliau i savo XM-a RVS. Po antrojo RVS-o buteliuko supylimo jau nuvaziuota beveik 2000 km. Kompresijos cilindruose dar nematavau, bet pastebejau tai, kad variklis tikrai tyliau dirba, girdisi sioks toks svilpimas (gal turbina). Kuro sanaudos gal siek tiek ir mazesnes, bet nezymiai.
Negaleciau skustis variklio darbu iki RVS-o. Taigi, pyliau RVS daugiau del profilaktikos ir del turbinos. O kas darysis toliau - stebesiu, o pastebejimus bandysiu surasyti. :)

_________________
Citroen C5 Exclusive 2,0 HDI 120kw, 2010 m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 22 2007, 23:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Susidaro įspūdis,kad XADO platintojus Lietuvoje (UAB "XADO Technologija") galima laisvai paduoti teisman ir bylą laimėti,po šito
xamas rašė:


Ant visų XADO pakuočių,kurias teko vartoti (varikliui;kuro aparatūrai;vairo stiprintuvams;pavarų dėžei ir reduktoriams) lietuviškai "Bendrosiose pastabose" rašoma,jog "XADO suderinamas su bet kokiais alyvos priedais (šveitikliais,metalo kondicionieriais,remetalizantais ir t.t.,nepriklausomai nuo panaudojimo eiliškumo"... Tas ryškiai pjaunasi su ankstesnio linko duomenimis apie metalokeramikos/metalo kondicionierių poveikį.

XADO veikia,turiu pagrindo jais pasitikėti,bet dabar labai knieti supilti metalo kondicionierių (tipo "Fenom") variklin ir kontorą paduoti teisman,kad atsakytų už savo žodžius pilnai... :twisted: Niekada netikėkite pažodžiui tam,kas rašoma ant įpakavimo :evil:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 23 2007, 22:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lingus rašė:
o rusiskai laaaabai leeeetai skaitantiems gal trumpai pasakysi kas turetu acitikti sumaisius?

Tų bandymų esmė,kad buvo bandoma RVS (metalokeramika-kaip ir XADO),metalo kondicionierių ir metalo "plakiruotojų" tarpusavio sąveika.Po RVS supylus metaloplakiruotoją,sąveika būna puiki,viena kitą papildanti (žr.diagramą 35 psl.).Bet,jei tie priedai naudojami atvirkščia tvarka,o ypač į RVSu apdirbtą variklį supylus
metalo kondicionierių,staigiai pasireiškia žvėriška korozija:variklį telieka išmesti.Xamas tą linką laiku įmetė,nes jau audžiau mintį po dar kokių 5kkm į Nissaną testui supilti "Fenom",kuris yra metalo kondicionierius.Kadangi variklyje metalokeramika jau apsitrynus,gal ir nebūtų tokio baisaus poveikio kaip tuose rusų testuose,bet gamintojas (platintojas) apie tokią galimybę privalo įspėti,IMHO.
Na,bent kaip vaistų aprašyme:"galimas šalutinis poveikis" ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 31 2007, 17:34 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
Praeis porą savaičių ir guls Haroldo XMas kaip gulęs :).

Kaip kad Xminde ir sake, porai savaiciu praejus ksemas atsigule ant pilvo kaip ir pries xadinima. Per ziemos slaloma, 01.13 truko du LHM'o vamzdeliai ir i Vilniu grizau kraujuojantis. Per visa kelione nukraujavau apie 4-5 litrus zelionkes. Julius sutvarke gedima, supyle LHM'o... Po siu visu nesekmiu ir remontu vairas isliko lengvas. Tad dristu teigti, kad xado vairo lengvumui itakos padare.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 01 2007, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 06 2006, 20:12
Pranešimai: 262
Pliusiukas (bent jau kolkas) ir man. Antradieni ir ash i hidraulika suleidau du Citrinines Viagros flakonelius. Jau kita diena potencija kaip pas jauna erzila - per visa diena nenusileido (shitos istorijos turbut ne naujiena) ir vairas akivaizdziai pagerejo. Kolkas vazhiuoju ir dzhiaugiuosi. Laukiu dvieju savaichiu laikotarpio, kada poveikis potencijai turetu sumazheti. :)

Vienu zhodzhiu - istojau i kluba! 8)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 30 2007, 09:07 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Apie RVSą variklyje - ankščiau, prieš keičiant tepalą (kas 10 000 km) tepalo lygio karteryje indikatorius rodydavo, kad nuo keitimo iki keitimo, nuo MAX padėties rodyklė nusileisdavo iki viduriuko. Su RVSu jau atėjo laikas antram tepalo keitimui, bet uždelsiau iki beveik 15 000 km, o tepalo lygio indikatorius rodo, kad tik per raudonają MAXimumo padalą ji nusileidusi.
Išvados:
optimistinė - RVSas kažkiek sandarina cilindrų ertmę;
pesimistinė - RVSas neigiamai paveikė tepalo lygio daviklį :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 574 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 ELLIPSIS 39 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007