Vilimantas rašė:
ukw rašė:
Gal pradžiai susitvarkykite automobilį, o po to išradinėkite perpetummobile
Kai praeitais metais uzdaviau ta pati klausima ir buvaus susiruoses keisti termostatus ir pan., jusu paciu buvau itikintas kad viskas yra gerai ir nereikia tiketis kad 1.6 Hdi isils greitai.
Šį rytą pasijungiau OBD ir pažiūrėjau kaip šyla - Užvedus aušalo temp buvo 0 laipsnių, lauke minus 2. Kelionė nuo A iki B truko 17min (tiek laiko buvo užvestas variklis) įveikiau 3.8km (didžioji laiko dalis kamštyje) Tai maždaug iki 35 laispnių įšilo gan greitai, bet stojus į kamšti temperatūra faktiškai nebekyla, na labai vangiai. Pasiekus tikslą po 17min (3.8km) aušalo temperatūra buvo apie 64 laipsnius. Tada negesinęs variklio iškart tęsiau kelionę ir įveikus dar papildomus 6km (iš kurių 4.5km buvo jau greitkeliu 5 pavara) variklis pasiekė darbinę temperatūrą. Tai faktiškai įprasto rytinio piko metu, automobiliui sušilti prireikė 24 minučių /10km. Salono šildymas buvo nustatytas ant 21 temp., pūtimas ant pačio silpniausio
Termostato veikimas atrodo įprastai, įšilus temperatūra beveik visą laiką laikosi tarp 82-84 laipsnių. Maksimalūs nukrypimai - 87 kelis kartus specialiai užspaudus tapkę ir 80 - iš greitkelio lėtėjant ir riedant ant laisvos. Važiuojant tolygiai temperatūros nesvyruoja. Bet man nėra normalu, kad įprastomis sąlygomis reikia 24 min nekomfortiško važiavimo - plius jeigu pūtimas būtų daug stipresnis nustatytas, šiltų lėčiau, prie minus -10 išvis bus nekažką. Stovint ant laisvų aušinimas laikosi tolygus , tačiau jeigu pūtimą įjungčiau ant max karščio, temperatūra kristų. Pas mane EGR atjungtas - kiek žinau tai turi įtakos temperatūroms?