WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 18:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 24 2008, 17:13 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2008, 17:03
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
Sveiki tautiečiai. Esmi peugeotist'u 8) . Jei neatkalbėsit, tai tapsiu citrinist'u. Yra 605'as ikirestailinginis su 2.1 td bosh sistema ir XM porestailigas 2.1 td pilnas faršas su 2.1 td lucas su mirusiu siurbliu ir greičiausiai varikliu. Avantiūros esmė: variklio su visa įranga permetimas į XM II. Reikia žinovų pagalbos, nes : XM II atomatas, o P605 mechanika, skirtingi siurbliai (taip suprantu ir kampiuteras), P605 iki restailingas, XM - po. Klausimas: ar verta ? kiek mazohizmo su šiuo reikalu ? Ką daryt su kampiuterais ?
Padėkite prašau, nes apsispręsti reikia greitai. :oops:

_________________
Citroen XM, 2.1 td, automatic, 1999 (ant kaladžių).
Subaru Legacy, 3.0, 245 AG, 2008 (žvėris :shock: ).
Peugeot 308, 1.6 hdi (miesto spuogas su pribumbasais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2008, 19:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ikirestailiniame 2.1TD Boše kompas valdo tik EGR'ą, taip kad kompus gali permesti drąsiai, arba išvis mesti EGRą nafig su visu kompu. Visas siurblio/variklio valdymas ir reguliavimas- mechaninis.
Variklių tvirtinimo taškai bus identiški (pas XMII automatą kitoks virš tepalinės pagalvės esantis kronšteinas, bet jis ne karvę kainuoja, ir gauti šrote nebus sunku). Dėl dėžės pagalvių vietos negarantuosiu.
Pagrindinis hemorojus laukia ne dėl variklių, o dėl dėžių keitimo. Tai ne tik sankabos pedalo statymas, bet ir bėgių perjungimo svirties, nesu tikras dėl pusašių identiškumo ir pan.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2008, 21:30 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2008, 17:03
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
Dėkoju proffanas :butel: . O dėžę keisti būtina ? Man tinka ir automatas, jei tik eina jį ten palikt :)

_________________
Citroen XM, 2.1 td, automatic, 1999 (ant kaladžių).
Subaru Legacy, 3.0, 245 AG, 2008 (žvėris :shock: ).
Peugeot 308, 1.6 hdi (miesto spuogas su pribumbasais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 24 2008, 22:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei pats darysi, ir tiksliai žinodamas, ką darai- po kažkiek laiko pavyks surinkti taip, kad veiks be jokių bugų. Bet jei patikėsi darbelį kažkam kitam, tai įsitaisysi amžinąjį galvaskausmį, o finansine išraiška irgi bus pigiau esamam XMui permesti kito analogiško XMo variklį, nei hemorojintis tavo numatomais būdais :) . Nes paliekant automatą, o kišant seną variklį, jau atsiras problemos su variklio valdymu, skiriasi ant karterio esančios kondicionieriaus kompresoriaus tvirtinimo "ausys" ir pan.

Žodžiu, padaryti viską įmanoma, bet vargu ar verta.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2008, 09:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
O iš ko eridan222 sprendžiate kad XM-o 2.1 siurblys "užsilenkes" ? ir kas tam varikliukui darosi kad keisti nori? Ir šiaip kokiame mieste randiesi?

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2008, 13:02 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2008, 17:03
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
Aišku. Skrodimas parodė, kad variklis ok :P . Tas yra gerai, lieka siurblys. Diagnozę nustatinėjau ne aš, todėl belieka pasitikėti nustatytojais. Tiesiog nesiveda ir taškas. O kiek žinau tiksliai nustatyti konkretų lucas siurblio gedimą yra pakankamai problematiška. Kampiuteris nerodo nieko. Kadangi variklis lyg ir gerai, tai klausimas atsistoja kiek kitaip. Bosh siurblo permetimas į XM'ą "as it is", t.y. tik siurblio nekeičiant daugiau nieko. Ar tai supaprastina situaciją ?

P.S. veiksmas Vln. pats XM'as dabar sodyboje tebestovi užsilenkęs :(

_________________
Citroen XM, 2.1 td, automatic, 1999 (ant kaladžių).
Subaru Legacy, 3.0, 245 AG, 2008 (žvėris :shock: ).
Peugeot 308, 1.6 hdi (miesto spuogas su pribumbasais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2008, 14:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
eridan222 rašė:
Kampiuteris nerodo nieko.

Lucasui kompiuteris parodo beveik viską; kiekvieno daviklio darbą ir atitikimą nominalams. Bet tam siurblys turi būti ant mašinos. Jei užsilenkė plunžerinė grupė ar šiaip gedimas grynai mechaninis- kitas reikalas; kompas to tikrai nemato, ir siurblį tenka skersti.
Jei žinai, kad problema tikrai siurblyje, gali jį atvežti Kaunan; yra pas mumim tų elektroninių Lucasų specas. Tai ir su kelione bus pigiau, nei tvarkyti Vilniuje.
Bet jei problema siurblio/variklio davikliuose ar elektroje, tai nepadės.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2008, 14:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 20 2007, 11:58
Pranešimai: 258
Miestas: Vilnius, Utena
O kas jei ne paslaptis tikrino siurblį? Kai aš nusipirkau savo Xantiją 2.1td su lucas siurbliu, dauguma sakė kad reikės pirkti kitą, nes užsigazuodavo, tai buvo prieš du metus, rezultate: pakeistas variklio temperatūros daviklis, keletas tarpinių. Ir šiai dienai jis dirba nepriekaištingai. taip kad mano patarimas neskubėk jo išmetinėti :) .

_________________
Xantia 96 2.1td žalias break(as)
žmonos Xantia Millesime 2.0 HDI mėlynas break(as)
DS23PALLAS 1973m.
simeonas{eta}gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2008, 16:58 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2008, 17:03
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
Ok. Viską supratau. Pasakykit tik vieną dalyką (jis yra esminis), ar siurblio gedimo atveju galėčiau pakeisti lucas'ą boshiniu siurbliu ? Čia esminis faktorius todėl, kad turiu tą siurblį ir jis man nekainuos. Jei reikės žaisti su esamu siurbliu, pirkinys neapsimokantis. Jei vistik pakeisti tik siurblį į boshą yra neskausminga, iškart einu pasideru dar dėl kainos ir esu citrinietis :)

_________________
Citroen XM, 2.1 td, automatic, 1999 (ant kaladžių).
Subaru Legacy, 3.0, 245 AG, 2008 (žvėris :shock: ).
Peugeot 308, 1.6 hdi (miesto spuogas su pribumbasais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 25 2008, 19:21 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pakeisti tai pakeisi, bet vėlgi- hemorojus... Pradedant nuo to, kad pas Lucasą nėra normalaus gazo troso :) . Nėra ir jo tvirtinimų, ir teks jį pravedinėti lengvai paburiant, velniaižin kaip bus su visais Lucaso davikliais, ir dar žiūrint koks bošas- norint, kad normaliai veiktų, gali tekti reguliuoti purkštukų atsidarymo slėgį. Nu o jei bošas ne nuo automato- dar gali tekti burti, juos sukergiant.

Žodžiu, išmąstytasis variantas, jei darbus ne pats atlieki, vėlgi rizikuoja tapti gerokai brangesniu už esamo siurblio kapitalinį remontą :) .
Ir jei jau tokia tema: ar tikrinote kurdami; bake saliaros tikrai yra, ir kuro filtras bei bako sietelis tikrai neužsikišę? :) Tai yra visai rimtos, ne sykį sutiktos dyzelio atsisakymo kurtis priežastys. Pašalinamos kiek paprasčiau, nei variklio ir dėžės pakeitimu. Paprasčiau netgi už siurblio keitimą :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2008, 17:19 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2008, 17:03
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
Nu ką chebra. Tapau citro savininku :). Tik koleikas anas išdykėlis yr nevažiuojantis ir netgi nesivedantis. Neburiant iš kavos tirščių norėtųsi užkelt jį ant priekabiausko ir atvežt iš sodybos kur nors, kas galėtų pažiūrėt, tiksliai nustatyt diagnozę ir pasakyt ar padariau "amžiaus sandorį" ir reikės dar tiek pat, kad jis pradėtų tarnaut ar galima be didelių skausmų piniginei (kurioje dabar lytinė krizė) pastatyt XM'ą ant kojų. Jis dabar sodyboj, todėl ar gabent į Vln ar į Kvn didelio skirtumo nėr.
Proffanas tavo duotoji serviso nuoroda man galės kuo nors pagelbėt ? Ir kaip ten su eilėm ir laiku ?

_________________
Citroen XM, 2.1 td, automatic, 1999 (ant kaladžių).
Subaru Legacy, 3.0, 245 AG, 2008 (žvėris :shock: ).
Peugeot 308, 1.6 hdi (miesto spuogas su pribumbasais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 26 2008, 22:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
eridan222 rašė:
Ačiū ačiū gerbiamieji :) Ligonis greičiausiai jau esu, nes kaip sako liaudies patarlė 605'as nuo XM'o netoli nurieda :mrgreen: . Jei patapsiu sėkmingu citro naudotoju priimsit in klubą ? :)

Dėl klubizmo, tai žmogui, pasiryžusiam turėti reikalų su XMu- jokių kliūčių :D . Skaityk http://www.citrina.lt/kaip/index.htm
Kitkas yra http://www.citrina.lt/apie/istatai.htm ir http://www.citrina.lt/apie/index.htm

O kas dėl pačios mašinos, tai susižinok užvedimo kodą (jei toks yra); susižinok mago kodą (jei toks yra); išsiaiškink, kokios konkrečios problemos buvo su hidraulika. T.y. susižinok, ką reiktų tvarkyti be eilės; o toliau bus matyti.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 27 2008, 08:18 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2008, 17:03
Pranešimai: 48
Miestas: Vilnius
Būtinai išsiaiškinsiu viską kas įmanoma. Dėkoju už pagalbą ir jei viskas bus tvarkoje, žiū jau kalbėsim kaip klubiečiai :butel:

_________________
Citroen XM, 2.1 td, automatic, 1999 (ant kaladžių).
Subaru Legacy, 3.0, 245 AG, 2008 (žvėris :shock: ).
Peugeot 308, 1.6 hdi (miesto spuogas su pribumbasais).


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 27 2008, 23:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Nesikūrimo priežastis rasta paprastutė: paskutinįsyk diržus keitę (po ko variklis ir nustojo kurtis) specialistai , išiminėdami variklio kompą iš dėžės, nepasivargino traukti už korpuso, o traukė už laidų "kasų". Pasekmėje- fyškėse išlupti laideliai. Skaneris, kol variklis nekuriamas, viską mato; viskas veikia, viskas OK. O pradėjus kurti, vienu cilindru griebdavo, ir iškart dusdavo, nes nuo vibracijos dingdavo kontaktas. Tas išvedė iš rikiuotės ir imobilaizerį; o kadangi specialistai bandė užkurti ir permetinėdami diržą per dantukus, rasti sulaužyti ir karomyslai.

Tiek tos ir bėdos :) . Mėnuo paieškų, ir gera sauja pinigų. Per vienintelį diržų keitimo specialistą.


A čia tas sidabrinis gražuolis :D Nu mjo... tokių diržų specialistus reikia mušti.... ir skaudžiai :doom:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007